tak jsem se to snažil důkladně přečíst a myslím, že bych se pod každé slovo podepsal - není tam nic proti prodloužení TT jako takové, ale je to celé proti nekoordinovanému plánování prodloužení TT ve vztahu k dalším v oblasti plánovaným stavebním změnám:m@rtin píše:http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=3192126
Občanské sdružení informuje o tramvaji na Dědinu
1.) viz odkaz v mém příspěvku:
2.) nenávaznost "hlavní" TT na žel. stanici P-Ruzyně, jenž se má v budoucnu stát významným dopravním uzlem oblastiMM-Mikulovsky píše:.... Nešlo mi o výčet konkrétních - již dnes plánovaných staveb, ale o to jestli se nemají ty stavby upravit/plánovat s ohledem (na mnou v minulosti zde na TF i v tisku zaznamenané) plány "srovnání se zemí" současné zástavby (jestli jsem to dobře pochopil) v této oblasti cca mezi Vlastinou ul. a železniční tratí jižně od ní = Má-li být aktuálně fyzicky uvolněna velká plocha a v ní budována nová zástavba tak:......
3.) na magistrátem schválenou výstavbu OC Bauhaus ve východní části okolí R1, kde jsem navrhoval P+R:
MM-Mikulovsky píše:....
3.) v 2. etapě bude TT od obratiště Nádraží Ruzyně prodloužena k OC Šestka, kde by kromě TRAM obratiště od/k centru mělo ve dvou etapách vzniknou P+R "kolem" (prvně západně a pak i východně od) R1
.....