Nové tramvajové tratě

Právě zde je prostor pro Vaše přání a fantazie. Spekulace na téma nových tratí, dodávek vozů, nových linek a spousta dalších věcí vítána právě zde...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvoj

Příspěvek od Gagarin » 03.6.2005 15:12

Jonáš píše:
Gagarin píše:Gagarin čte a nevěřícně. Proč se nejdříve řeší dopravní obsluha fakticky neexistujícího místa, když v Praze jsou desítky jiných míst, která jsou na tom kapacitně dopravně špatně už teď? A TT na VN a v okolí měla stát už roky, už teď je pozdě.
Opět komunistické plánování. Jednou se už musí začít dělat věci tak, jak se patří. A ne vše dohánět se zpožděním. Viz metro Zličín a Černý Most! To se postavilo a k tomu tam začaly vznikat komplexy. Honzíku, nesouhlasím. Výstavba už netrvá na desítky let!
Lepší něco dohnat se spožděním, než to nedohnat vůbec. Neříkej mi, že taková dědina potřebuje tramvaje víc, než centrum Prahy...!

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2451
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 03.6.2005 15:09

6432, Honzíku, Gagarine :oops: Proboha o jakém prodloužení do Holyně tady neustále mluvíte :?:
To je bohapustý nesmysl - Holyně je vesnice, kam nikdo neuvažuje o prodlužování tramvajové tratě :!: :!: :!:

TT Barrandov se má prodlužovat v závislosti na pokračování výstavby barrandovského sídliště. Podívejte se jak rychle vyrostl komplex Kaskády a takových komplexů bude přibývat.
Co se týče podoby prodloužení jsem pro vedení středem nové široké ulice (viz UP) se zatravněným svrškem. Počet zastávek podle mne závisí dle umístění nové smyčky.
Pokud vznikne smyčka před křižovatkou s ulicí U náhonu, nemá cenu uvažovat o více než jedné nácestné a jedné konečné zastávce.
Pokud ovšem vznikne smyčka v území jak jsem navrhoval níže (tedy za křižovatkou s ulicí U náhonu), pak jsem pro dvě nácestné zastávky.

Uživatelský avatar
6432
Uživatel
Příspěvky: 207
Registrován: 08.4.2004 11:33
Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem

Holyně ale i Centrální TT

Příspěvek od 6432 » 03.6.2005 14:41

Já bych rozhodně nechal TT ukončené na Barr a dál bych to nerozšiřoval!
Protože Holyně je fakt kraj Prahy, a obstarávají to tam busy; a taky si moc neumím představit "výškově a terénně" to prodloužení-to by se tam muselo navést POŘÁDNÉ množství hlíny (a nebo naopak ubrat).
Rozhodně si myslím, že jsou potřebnější TT. Většina z vás volá o Příkopy a 28. října, ale tam je pěší cizincová zóna a osobně si moc zrušení této zóny neumím představit. Takže bych spíš navrhoval vedení Národní - Perlová - Rytířská - Ovocný trh - Králodvorská - Nám. Rep. 8-) 8-)

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2036
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvoj

Příspěvek od Petr » 03.6.2005 13:55

9001 píše:U Černého mostu musím protestovat. Ještě než se metro vůbec začalo stavět tak tam stál CČM a Hornbach. Jinak osídlení Rajské zahrady taky není zrovna malé. :wink:
To si snad děláš srandu.... Úsek IV.B Českomoravská - Černý Most se začal stavět v roce 1991 a že by v té době na Černém Mostě bylo CČM a Hornbach, kde asi soudruzi udělali chybu, že pustili kapitalistu do republiky :lol:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10149
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvoj

Příspěvek od 9001 » 03.6.2005 13:39

Jonáš píše:
Gagarin píše:Gagarin čte a nevěřícně. Proč se nejdříve řeší dopravní obsluha fakticky neexistujícího místa, když v Praze jsou desítky jiných míst, která jsou na tom kapacitně dopravně špatně už teď? A TT na VN a v okolí měla stát už roky, už teď je pozdě.
Opět komunistické plánování. Jednou se už musí začít dělat věci tak, jak se patří. A ne vše dohánět se zpožděním. Viz metro Zličín a Černý Most! To se postavilo a k tomu tam začaly vznikat komplexy. Honzíku, nesouhlasím. Výstavba už netrvá na desítky let!
U Černého mostu musím protestovat. Ještě než se metro vůbec začalo stavět tak tam stál CČM a Hornbach. Jinak osídlení Rajské zahrady taky není zrovna malé. :wink:

Uživatelský avatar
Pajda
Uživatel
Příspěvky: 341
Registrován: 02.9.2004 14:44
Bydliště: Zatím ještě v Praze...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pajda » 03.6.2005 11:32

Myslím, že pokud se teď schválí definitivní umístění TT (do prázdnin) na Praze 5, tak do prvního kopnutí bude trvat ještě několik let.
Ale už bude možné celou oblast začít zastavovat, protože už bude jasné co kde bude.
V budoucnu by tam mělo žít x tisíc lidí, dokonce podle studie tam bude i mnoho pracovních míst.

Jonáš

Re: Rozvoj

Příspěvek od Jonáš » 03.6.2005 10:24

Gagarin píše:Gagarin čte a nevěřícně. Proč se nejdříve řeší dopravní obsluha fakticky neexistujícího místa, když v Praze jsou desítky jiných míst, která jsou na tom kapacitně dopravně špatně už teď? A TT na VN a v okolí měla stát už roky, už teď je pozdě.
Opět komunistické plánování. Jednou se už musí začít dělat věci tak, jak se patří. A ne vše dohánět se zpožděním. Viz metro Zličín a Černý Most! To se postavilo a k tomu tam začaly vznikat komplexy. Honzíku, nesouhlasím. Výstavba už netrvá na desítky let!

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvoj

Příspěvek od Gagarin » 03.6.2005 10:21

Jonáš píše:
Gagarin píše:A dalo by se to zveřejnit? Celkem by mne to zajímalo, už proto, že se mi vedení TT do takovýho zapadákova zdá mírně řečeno megalomanský. Kolik to má obyvatel?
Gagarine čti, i když je to latinkou a ne azbukou. Je to rozvojové území a proto se počítá s tramvají. Já osobně si myslím, že je dobře, když je vyřešená obsluha a až potom se tam stahují lidé. Pamatuji si dobře, jak jsme na jižák jezdili z Budějovické busy a až po 2 letech tam bylo otevřené metro. Takový špatný komunistický postup.
Gagarin čte a nevěřícně. Proč se nejdříve řeší dopravní obsluha fakticky neexistujícího místa, když v Praze jsou desítky jiných míst, která jsou na tom kapacitně dopravně špatně už teď? A TT na VN a v okolí měla stát už roky, už teď je pozdě.

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

TT

Příspěvek od Honzík » 03.6.2005 10:19

Nevím, ale zdá se mi to hodně předčasná diskuze. Já si myslím, že Sídliště Barrandov bude dlouhodobě konečná. Holyně jsou malé a než se tam bude něco stavět, bude to pěkně dlouho trvat.

Jonáš

Rozvoj

Příspěvek od Jonáš » 03.6.2005 10:18

Gagarin píše:A dalo by se to zveřejnit? Celkem by mne to zajímalo, už proto, že se mi vedení TT do takovýho zapadákova zdá mírně řečeno megalomanský. Kolik to má obyvatel?
Gagarine čti, i když je to latinkou a ne azbukou. Je to rozvojové území a proto se počítá s tramvají. Já osobně si myslím, že je dobře, když je vyřešená obsluha a až potom se tam stahují lidé. Pamatuji si dobře, jak jsme na jižák jezdili z Budějovické busy a až po 2 letech tam bylo otevřené metro. Takový špatný komunistický postup.

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 03.6.2005 10:16

Pajda píše:Téma bylo založeno ještě před tím, než jsem měl dnes odpoledne 4 varianty možného pokračování TT. Řeší se otázka, zda budou 2 nebo3 zastávky a zda budevedena středem nebo po okraji budoucí komunikace.
Netušil jsem, že je studie již tak daleko. :oops: stávající smyčka by byla nejspíš zrušena.
Ve studii jsou už intervaly a čísla linek, které by tam měly jezdit.
A dalo by se to zveřejnit? Celkem by mne to zajímalo, už proto, že se mi vedení TT do takovýho zapadákova zdá mírně řečeno megalomanský. Kolik to má obyvatel?

Uživatelský avatar
Pajda
Uživatel
Příspěvky: 341
Registrován: 02.9.2004 14:44
Bydliště: Zatím ještě v Praze...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pajda » 02.6.2005 23:05

Téma bylo založeno ještě před tím, než jsem měl dnes odpoledne 4 varianty možného pokračování TT. Řeší se otázka, zda budou 2 nebo3 zastávky a zda budevedena středem nebo po okraji budoucí komunikace.
Netušil jsem, že je studie již tak daleko. :oops: stávající smyčka by byla nejspíš zrušena.
Ve studii jsou už intervaly a čísla linek, které by tam měly jezdit.

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 02.6.2005 22:39

fricoolinek2 píše:
Marek B. píše:...a také obsloužit část Slivence. Možná by stálo zato natáhnout TT až někam k Lochkovu.

Lochkov je ves, tam teda bych TT nezaváděl....
Ovšem oblast Barrandov, Slivenec, Lochkov je rozvojová oblast. Tudíž tam toho v budoucnu eště hodně vyroste...
a proto třeba: http://www.metroweb.cz/metro/metro-rozvoj2.gif
pro toto fórum berme trasu F jako tramvajovou rychlodráhu s vysokokapacitními vozy :lol:

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2566
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 02.6.2005 22:32

Marek B. píše:
Proxy píše:...myslím, že by bylo vhodné nabídnout pomocnou ruku ve formě prodloužení TT blížeji tomuto území...
...a také obsloužit část Slivence. Možná by stálo zato natáhnout TT až někam k Lochkovu.

Lochkov je ves, tam teda bych TT nezaváděl....

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 02.6.2005 16:57

Děkujeme za ukázku, jak by diskuze neměla vypadat. :mrgreen:
1/ Zbytečně založené téma - minimálně bych věděl o dvou kde diskuzi začít
2/ Většině příspěvků chybí argumentace
3/ Kde najdu argumentaci, zase nenajdu správné informace.
4/ citace předchodchozích příspěvků jsou delší než samotný příspěvek
:( :oops: :cry:

Odpovědět