Ad Prosek: Myslím si, že vytíženost tam bude hodně velká, tudíž souhlasím se dvěma stanicema.

Moderátor: TRAM-FÓRUM
lepší by bylo udělat plánek k současnému vedení trati metra... jinak k vedení tramvají... hodně bych to pročistil... je tam příliš mnoho TT...Marek B. píše:Nazdar. Vzhledem k tomu, že se poslední dobou na TF nic neděje, tak vám sem zašlu mojí představu TT na Severním městě. Znamená také změnu koncepce metra(musel by se zrušit úsek IVC2). Dobré by bylo, kdybyste sem podle té mé mapky dali Vaše varianty.
a to je prave to.. dopravni stavby takoveho rozsahu se prave projektuji proto, aby zde byly vecne.. ne tedy doslovne, ale je to na desitky let. nikoliv na par, kdy se pote rekne toto zbourame a postavime lepsi. to proste nejde.Marek B. píše:Podle mě má. Musíme si prostě říct, že vedení této trasy se městu nepovedlo. Já nevím, proč si všichni myslí, že když se něco postaví, tak to tu bude na věčné časy a musíme se s tím smířit.
Gagarine, i zbytečná práce může mít pro někoho nesmírnou cenu. Je fajn, že si Marek B. dává tolik práce, třeba to bude příští hlavní projektant města PrahyGagarin píše:Nic proti Tvé práci a námaze, Marku, ale není to trošku (trošku dost velká) ztráta času kreslit se úplně zbytečně s něčím, co nemá smysl? Sám to píšeš ve své závorce, musel by se zrušit IV.C2. Někdy si říkám, kolik vy všichni máte času...
Nic proti Tvé práci a námaze, Marku, ale není to trošku (trošku dost velká) ztráta času kreslit se úplně zbytečně s něčím, co nemá smysl? Sám to píšeš ve své závorce, musel by se zrušit IV.C2. Někdy si říkám, kolik vy všichni máte času...Marek B. píše:Nazdar. Vzhledem k tomu, že se poslední dobou na TF nic neděje, tak vám sem zašlu mojí představu TT na Severním městě. Znamená také změnu koncepce metra(musel by se zrušit úsek IVC2). Dobré by bylo, kdybyste sem podle té mé mapky dali Vaše varianty.
Ty jsou ale pro mě úplně jasné. Tam nemá cenu o ničem diskutovat.Jonáš píše:Je to pěkné, hlavně vedení C. TT jsou někde na můj vkus přemrštěné. Ale spíš jsem čekal oblast Bohnic a Čimic!
MOp píše:A má cenu se vyjadřovat k nečemu, co se staví a hned tak se rušit nebude?
a ma cenu se vyjadrovat k necemu, co se stavi a hned tak se rusit nebude?Marek B. píše:Nazdar. Vzhledem k tomu, že se poslední dobou na TF nic neděje, tak vám sem zašlu mojí představu TT na Severním městě. Znamená také změnu koncepce metra(musel by se zrušit úsek IVC2). Dobré by bylo, kdybyste sem podle té mé mapky dali Vaše varianty.
Je to pěkné, hlavně vedení C. TT jsou někde na můj vkus přemrštěné. Ale spíš jsem čekal oblast Bohnic a Čimic!Marek B. píše:Nazdar. Vzhledem k tomu, že se poslední dobou na TF nic neděje, tak vám sem zašlu mojí představu TT na Severním městě. Znamená také změnu koncepce metra(musel by se zrušit úsek IVC2). Dobré by bylo, kdybyste sem podle té mé mapky dali Vaše varianty.
a o kousek dál ZC je stará Ringhofferova vila, která bude brzo restaurovaná. Projekty už na to jsou hotové. Je to ta opuštěná budova pod výjezdem z Mrázovky, u hotelu Ibis (snad se tak jmenuje)Béďa Trávníček píše:Dnešní nákupní centrum Nový Smíchov a AndělCity (či jak to je) stojí na místě závodu ČKD Tatra (dříve Ringhoffer). Z areálu ČKD je ponechána část zdi v Plzeňské ulici, která byla "zabudována" do nákupního střediska Nový Smíchov...6432 píše:Chtěl jsem se zeptat, v kterém místě stála továrna Ringhoffer, do které vedla vlečka přes tuto ulici, pokud jsem to správně pochopil... dík
Dnešní nákupní centrum Nový Smíchov a AndělCity (či jak to je) stojí na místě závodu ČKD Tatra (dříve Ringhoffer). Z areálu ČKD je ponechána část zdi v Plzeňské ulici, která byla "zabudována" do nákupního střediska Nový Smíchov...6432 píše:Chtěl jsem se zeptat, v kterém místě stála továrna Ringhoffer, do které vedla vlečka přes tuto ulici, pokud jsem to správně pochopil... dík
Chtěl jsem se zeptat, v kterém místě stála továrna Ringhoffer, do které vedla vlečka přes tuto ulici, pokud jsem to správně pochopil... díkPetr píše:No koleje rozchodem samozřejmě shodné jsou. Dokonce doteď jsou koleje tramvajové s kolejemi železničními v ulici Za Ženskými domovy propojené. Jenže žlábek tramvajových kolejnic neumožňuje jízdu železničních vozů a nákolek tramvajových kolej zase není ideální pro železniční kolejniceKalič píše:Chtěl bych se zeptat, jestli jsou koleje TT v praze schodné s kolejemi Českých drah. Zajímalo by mě jestli by šli třeba TT propojit ze sítí ČD a prodloužit některé linky třeba s využitím vozů KT nebo jim podobných jako regionálních tram (třeba Roztoky, Kladno) atd.
Typově SHODNÉ nejsou, jen jsou SHODNÉ rozchodem. O schůdnosti či schodovosti nic nevím.Kalič píše:Chtěl bych se zeptat, jestli jsou koleje TT v praze schodné s kolejemi Českých drah. Zajímalo by mě jestli by šli třeba TT propojit ze sítí ČD a prodloužit některé linky třeba s využitím vozů KT nebo jim podobných jako regionálních tram (třeba Roztoky, Kladno) atd.