Právě zde je prostor pro Vaše přání a fantazie. Spekulace na téma nových tratí, dodávek vozů, nových linek a spousta dalších věcí vítána právě zde...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
6432
- Uživatel
- Příspěvky: 207
- Registrován: 08.4.2004 11:33
- Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem
Příspěvek
od 6432 » 03.6.2005 14:41
Já bych rozhodně nechal TT ukončené na Barr a dál bych to nerozšiřoval!
Protože Holyně je fakt kraj Prahy, a obstarávají to tam busy; a taky si moc neumím představit "výškově a terénně" to prodloužení-to by se tam muselo navést POŘÁDNÉ množství hlíny (a nebo naopak ubrat).
Rozhodně si myslím, že jsou potřebnější TT. Většina z vás volá o Příkopy a 28. října, ale tam je pěší cizincová zóna a osobně si moc zrušení této zóny neumím představit. Takže bych spíš navrhoval vedení Národní - Perlová - Rytířská - Ovocný trh - Králodvorská - Nám. Rep.

-
Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2012
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Petr » 03.6.2005 13:55
9001 píše:U Černého mostu musím protestovat. Ještě než se metro vůbec začalo stavět tak tam stál CČM a Hornbach. Jinak osídlení Rajské zahrady taky není zrovna malé.

To si snad děláš srandu.... Úsek IV.B Českomoravská - Černý Most se začal stavět v roce 1991 a že by v té době na Černém Mostě bylo CČM a Hornbach, kde asi soudruzi udělali chybu, že pustili kapitalistu do republiky

-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10076
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 03.6.2005 13:39
Jonáš píše:Gagarin píše:Gagarin čte a nevěřícně. Proč se nejdříve řeší dopravní obsluha fakticky neexistujícího místa, když v Praze jsou desítky jiných míst, která jsou na tom kapacitně dopravně špatně už teď? A TT na VN a v okolí měla stát už roky, už teď je pozdě.
Opět komunistické plánování. Jednou se už musí začít dělat věci tak, jak se patří. A ne vše dohánět se zpožděním. Viz metro Zličín a Černý Most! To se postavilo a k tomu tam začaly vznikat komplexy. Honzíku, nesouhlasím. Výstavba už netrvá na desítky let!
U Černého mostu musím protestovat. Ještě než se metro vůbec začalo stavět tak tam stál CČM a Hornbach. Jinak osídlení Rajské zahrady taky není zrovna malé.

-
Pajda
- Uživatel
- Příspěvky: 341
- Registrován: 02.9.2004 14:44
- Bydliště: Zatím ještě v Praze...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Pajda » 03.6.2005 11:32
Myslím, že pokud se teď schválí definitivní umístění TT (do prázdnin) na Praze 5, tak do prvního kopnutí bude trvat ještě několik let.
Ale už bude možné celou oblast začít zastavovat, protože už bude jasné co kde bude.
V budoucnu by tam mělo žít x tisíc lidí, dokonce podle studie tam bude i mnoho pracovních míst.
-
Jonáš
Příspěvek
od Jonáš » 03.6.2005 10:24
Gagarin píše:Gagarin čte a nevěřícně. Proč se nejdříve řeší dopravní obsluha fakticky neexistujícího místa, když v Praze jsou desítky jiných míst, která jsou na tom kapacitně dopravně špatně už teď? A TT na VN a v okolí měla stát už roky, už teď je pozdě.
Opět komunistické plánování. Jednou se už musí začít dělat věci tak, jak se patří. A ne vše dohánět se zpožděním. Viz metro Zličín a Černý Most! To se postavilo a k tomu tam začaly vznikat komplexy. Honzíku, nesouhlasím. Výstavba už netrvá na desítky let!
-
Gagarin
- Uživatel
- Příspěvky: 295
- Registrován: 18.11.2003 16:49
- Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Gagarin » 03.6.2005 10:21
Jonáš píše:Gagarin píše:A dalo by se to zveřejnit? Celkem by mne to zajímalo, už proto, že se mi vedení TT do takovýho zapadákova zdá mírně řečeno megalomanský. Kolik to má obyvatel?
Gagarine čti, i když je to latinkou a ne azbukou. Je to
rozvojové území a proto se počítá s tramvají. Já osobně si myslím, že je dobře, když je vyřešená obsluha a až potom se tam stahují lidé. Pamatuji si dobře, jak jsme na jižák jezdili z Budějovické busy a až po 2 letech tam bylo otevřené metro. Takový špatný komunistický postup.
Gagarin čte a nevěřícně. Proč se nejdříve řeší dopravní obsluha fakticky neexistujícího místa, když v Praze jsou desítky jiných míst, která jsou na tom kapacitně dopravně špatně už teď? A TT na VN a v okolí měla stát už roky, už teď je pozdě.
-
Honzík
- problémový jedinec
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004 11:11
- Bydliště: Praha 4 Lhotka
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Honzík » 03.6.2005 10:19
Nevím, ale zdá se mi to hodně předčasná diskuze. Já si myslím, že Sídliště Barrandov bude dlouhodobě konečná. Holyně jsou malé a než se tam bude něco stavět, bude to pěkně dlouho trvat.
-
Jonáš
Příspěvek
od Jonáš » 03.6.2005 10:18
Gagarin píše:A dalo by se to zveřejnit? Celkem by mne to zajímalo, už proto, že se mi vedení TT do takovýho zapadákova zdá mírně řečeno megalomanský. Kolik to má obyvatel?
Gagarine čti, i když je to latinkou a ne azbukou. Je to
rozvojové území a proto se počítá s tramvají. Já osobně si myslím, že je dobře, když je vyřešená obsluha a až potom se tam stahují lidé. Pamatuji si dobře, jak jsme na jižák jezdili z Budějovické busy a až po 2 letech tam bylo otevřené metro. Takový špatný komunistický postup.
-
Gagarin
- Uživatel
- Příspěvky: 295
- Registrován: 18.11.2003 16:49
- Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Gagarin » 03.6.2005 10:16
Pajda píše:Téma bylo založeno ještě před tím, než jsem měl dnes odpoledne 4 varianty možného pokračování TT. Řeší se otázka, zda budou 2 nebo3 zastávky a zda budevedena středem nebo po okraji budoucí komunikace.
Netušil jsem, že je studie již tak daleko.

stávající smyčka by byla nejspíš zrušena.
Ve studii jsou už intervaly a čísla linek, které by tam měly jezdit.
A dalo by se to zveřejnit? Celkem by mne to zajímalo, už proto, že se mi vedení TT do takovýho zapadákova zdá mírně řečeno megalomanský. Kolik to má obyvatel?
-
Pajda
- Uživatel
- Příspěvky: 341
- Registrován: 02.9.2004 14:44
- Bydliště: Zatím ještě v Praze...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Pajda » 02.6.2005 23:05
Téma bylo založeno ještě před tím, než jsem měl dnes odpoledne 4 varianty možného pokračování TT. Řeší se otázka, zda budou 2 nebo3 zastávky a zda budevedena středem nebo po okraji budoucí komunikace.
Netušil jsem, že je studie již tak daleko.

stávající smyčka by byla nejspíš zrušena.
Ve studii jsou už intervaly a čísla linek, které by tam měly jezdit.
-
Tom
- Uživatel
- Příspěvky: 864
- Registrován: 15.11.2003 21:58
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Tom » 02.6.2005 22:39
fricoolinek2 píše:Marek B. píše:...a také obsloužit část Slivence. Možná by stálo zato natáhnout TT až někam k Lochkovu.
Lochkov je ves, tam teda bych TT nezaváděl....
Ovšem oblast Barrandov, Slivenec, Lochkov je rozvojová oblast. Tudíž tam toho v budoucnu eště hodně vyroste...
a proto třeba:
http://www.metroweb.cz/metro/metro-rozvoj2.gif
pro toto fórum berme trasu
F jako tramvajovou rychlodráhu s vysokokapacitními vozy

-
fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2509
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od fricoolinek2 » 02.6.2005 22:32
Marek B. píše:Proxy píše:...myslím, že by bylo vhodné nabídnout pomocnou ruku ve formě prodloužení TT blížeji tomuto území...
...a také obsloužit část Slivence. Možná by stálo zato natáhnout TT až někam k Lochkovu.
Lochkov je ves, tam teda bych TT nezaváděl....
-
Návštěvník
Příspěvek
od Návštěvník » 02.6.2005 16:57
Děkujeme za ukázku, jak by diskuze neměla vypadat. :mrgreen:
1/ Zbytečně založené téma - minimálně bych věděl o dvou kde diskuzi začít
2/ Většině příspěvků chybí argumentace
3/ Kde najdu argumentaci, zase nenajdu správné informace.
4/ citace předchodchozích příspěvků jsou delší než samotný příspěvek

-
Neral
- Uživatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 19.11.2003 22:46
- Bydliště: Praha 6
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Neral » 02.6.2005 16:51
dušan píše:v oficiálních plánech bylo a snad stále je výhledové prodloužení tratě do Holyně, proto konečná Sídliště Barrandov je postavena dočasně na navážce.
No, na dočasnou je stavěna celkem velkoryse.
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10076
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 02.6.2005 16:40
Gagarin píše:MOp píše:Existuje daleko vice potrebnejsich tramvajovych trati nez je tato..
Souhlasím. Pokud by se měla Holyně rozšiřovat geometrickou řadou tak možná, ale vždyď dneska tam bydlí nula nula nic. A i ti mají třeba vlak. Nejpreferovanější by měly být TT na VN, Příkopech a 28.října.
Třeba taky Malešice a nebo propojení Bílá hora - Sídliště Řepy.