Ideální není neb v Brně to mají...Petr píše:No koleje rozchodem samozřejmě schodné jsou. Dokonce doteď jsou koleje tramvajové s kolejemi železničními v ulici Za Ženskými domovy propojené. Jenže žlábek tramvajových kolejnic neumožňuje jízdu železničních vozů a nákolek tramvajových kolej zase není ideální pro železniční kolejniceKalič píše:Chtěl bych se zeptat, jestli jsou koleje TT v praze schodné s kolejemi Českých drah. Zajímalo by mě jestli by šli třeba TT propojit ze sítí ČD a prodloužit některé linky třeba s využitím vozů KT nebo jim podobných jako regionálních tram (třeba Roztoky, Kladno) atd.
Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2044
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
No koleje rozchodem samozřejmě shodné jsou. Dokonce doteď jsou koleje tramvajové s kolejemi železničními v ulici Za Ženskými domovy propojené. Jenže žlábek tramvajových kolejnic neumožňuje jízdu železničních vozů a nákolek tramvajových kolej zase není ideální pro železniční kolejniceKalič píše:Chtěl bych se zeptat, jestli jsou koleje TT v praze schodné s kolejemi Českých drah. Zajímalo by mě jestli by šli třeba TT propojit ze sítí ČD a prodloužit některé linky třeba s využitím vozů KT nebo jim podobných jako regionálních tram (třeba Roztoky, Kladno) atd.
Naposledy upravil(a) Petr dne 18.4.2005 10:01, celkem upraveno 1 x.
Jen aby jsme v roce 2100 potřebovali ještě nějaké tramvaje a vůbecTom píše:Ten plánek byl velmi pěkný, když sem ho viděl poprvé tak sem nad ním strávil asi 5 hodin...HAL9000 píše:Předpokládám, že vaše úvahy o budoucích tram.tratích vycházejí z nákresu, který ještě před nějakým časem visel na http://www.vetinari.cz. Musím říci, že se mi to velmi líbilo, ale chyběly mi tam zběsilosti, jako TT Podbaba-Suchdol (-Bohnice), TT Velká Ohrada - Dalejské údolí - Slivenec - Barrandov, TT Perlit - Kyje - Lehovec a TT Nový Hloubětín - Vodárna Kbely - Letňany...Samozřejmě, že když uvážíme všechna praktická hlediska (zástavba, zeleň, sklon, šířka vozovky, nelukrativnost..), kvůli kterým by někde nemohla být postavena TT, zjistíme, že z naší vaší skvělé fantazie toho moc nezbyde. Ale to nevadí. Dokud máme fantazii, stále žijeme. A kdoví, třeba se ještě nějaké té zběsilosti dočkáme...
P.S. Nebude někdy někde nějaká obměna onoho plánku?Reálný celkem je... akorát bych ten letopočet přesunul kamsi do roku 2070-2100
ale o to číslo ani tak nejde... spíš o to co je v tom...

Ten plánek byl velmi pěkný, když sem ho viděl poprvé tak sem nad ním strávil asi 5 hodin...HAL9000 píše:Předpokládám, že vaše úvahy o budoucích tram.tratích vycházejí z nákresu, který ještě před nějakým časem visel na http://www.vetinari.cz. Musím říci, že se mi to velmi líbilo, ale chyběly mi tam zběsilosti, jako TT Podbaba-Suchdol (-Bohnice), TT Velká Ohrada - Dalejské údolí - Slivenec - Barrandov, TT Perlit - Kyje - Lehovec a TT Nový Hloubětín - Vodárna Kbely - Letňany...Samozřejmě, že když uvážíme všechna praktická hlediska (zástavba, zeleň, sklon, šířka vozovky, nelukrativnost..), kvůli kterým by někde nemohla být postavena TT, zjistíme, že z naší vaší skvělé fantazie toho moc nezbyde. Ale to nevadí. Dokud máme fantazii, stále žijeme. A kdoví, třeba se ještě nějaké té zběsilosti dočkáme...
P.S. Nebude někdy někde nějaká obměna onoho plánku?


Předpokládám, že vaše úvahy o budoucích tram.tratích vycházejí z nákresu, který ještě před nějakým časem visel na http://www.vetinari.cz. Musím říci, že se mi to velmi líbilo, ale chyběly mi tam zběsilosti, jako TT Podbaba-Suchdol (-Bohnice), TT Velká Ohrada - Dalejské údolí - Slivenec - Barrandov, TT Perlit - Kyje - Lehovec a TT Nový Hloubětín - Vodárna Kbely - Letňany...Samozřejmě, že když uvážíme všechna praktická hlediska (zástavba, zeleň, sklon, šířka vozovky, nelukrativnost..), kvůli kterým by někde nemohla být postavena TT, zjistíme, že z naší vaší skvělé fantazie toho moc nezbyde. Ale to nevadí. Dokud máme fantazii, stále žijeme. A kdoví, třeba se ještě nějaké té zběsilosti dočkáme...
P.S. Nebude někdy někde nějaká obměna onoho plánku?
P.S. Nebude někdy někde nějaká obměna onoho plánku?
Mel jsem takovou predstavu ze by TT zacala klesat jeste na Novodvorske podjela by krizovatku s Vavrenovou a plynule klesala dal az do Branika. Tim by se smazalo par metru vyskoveho rozdilu. A dal jestli lesem nebo podel Vrbove to nevima proto jsem tam nakreslil oboje.Proxy píše:
TT z Novodvorské do Braníku je také hezký nápad, ale opět je ta serpentina dost prudká. Alternativní vedení lesem narazí na ochránce zeleně. Nehledě nato, že trať by mohla zasáhnout do blízkého chráněného území.![]()
Ty dalsi vytky smeruji do oblasti, ktere jsem sam oznacil za utopii. Ale z technickeho hlediska kdyz to slo na Barrandov tak proc ne tady (TT kolem michelsky pekarny a TT Lhotka-Labe-Pol. Modrany).
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2469
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Máš pravdu, musela by to být nějaká lesní serpentina.Sobý hnusec píše:Technická: Tím lesem je to DELŠÍ, než serpentinou? Jedině tak by to mohlo být méně příkré ...

Já bych neřekl, že se týká jen tramvajofanatiků. Podle mne dost velkorysé (nechce se psát šílené) byly i varianty trasování TT na Barrandov.Ďábel sám píše:Honzík píše:Problém je v tom, že tu je mnoho tramfanatiků, kteří jsou schopni postavit trať pomalu i do pekla, pokud by to bylo možné.DOBRÝ NÁPAD! Už se těším

BTW Materiál o variantách mám v elektronické podobě a byl předán ke zpracování pro prazsketramvaje.cz

-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004 11:11
- Bydliště: Praha 4 Lhotka
- Kontaktovat uživatele:
Les
To bych skutečně protestoval, aby nějaka pochybná tramvajová trať zničila nedávno vytvořenou zeleň. Kam by si děti chodily hrát? Problém je v tom, že tu je mnoho tramfanatiků, kteří jsou schopni postavit trať pomalu i do pekla, pokud by to bylo možné.
Technická: Tím lesem je to DELŠÍ, než serpentinou? Jedině tak by to mohlo být méně příkré ...Proxy píše:TT z Novodvorské do Braníku je také hezký nápad, ale opět je ta serpentina dost prudká. Alternativní vedení lesem narazí na ochránce zeleně. Nehledě nato, že trať by mohla zasáhnout do blízkého chráněného území.![]()
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2469
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Tramvajová trať kolem Michelských pekáren je sice hezký nápad, ale ten svah je hodně prudký, že kolejovou dopravu vylučuje. Byl jsem se tam podívat, ale je to strmý krpálJohnyG píše:Nedavno jsem se pripravoval na statnici a jako odreagovani jsem vymyslel jak zlepsit sit MHD v jizni casti Prahy.
Povazuji trat metra D za vice mene hotovou vec a tak jsem se ji pokusil pomerne umirnene doplnit nekolika novymi TT.

TT z Novodvorské do Braníku je také hezký nápad, ale opět je ta serpentina dost prudká. Alternativní vedení lesem narazí na ochránce zeleně. Nehledě nato, že trať by mohla zasáhnout do blízkého chráněného území.

TT Lhotka - Labe - Pol. Modřany - Na Beránku by zřejmě také narazila na problémy s převýšením, ale když se vyřešil i Barrandov - tak by to možná šlo
