Tak co to je propagovat IAD to je právě špatně měla by být dobrá návaznost na spoje krátká docházkova doba. a ne jako když jedu 217 ze strahova a chci přestoupit na 22 či 23 na Malovance a když vystupuji z autobusu tak mi tramvaj ujiždí případně zdůvodu špatného přechodu ze stanice na stanici mi ujede. No to by chtělo tu stanici dát trošku jinam nebo udělat lepší přestupní uzlíček. a případně udělat tramvaj linku z podbaby na malovanku a od tam tud busy nahoru. A jelo by se rychlejiMartin-KT8D5.RN2P píše:Mě Suchdol vůbec nezajímá... Já tam nebydlim A faktem je, že auto je auto, nidko Tě nevyštípe ze sedadla a tak...willyjeff píše:takže tvoje řešení okolo Suchdola je studentíky nahnat do aut? Doufám, že ne.
Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Žádnej stadion tam nebude, bo tam za těžký prachy udělala Sparta tréninkové centrum. A trať, když tam nebyla v době spartakiád, tak teďka už je úplně mimo. To je větší utopie, než Scuhdol, jedna linka no to je obsazení...218 píše:Já bych se trati na Strahov nebránil, přes školní rok je vytíženost velká, a i o prázdninách tam jezdí turisté - ubytovaní na kolejích. Na jednu linku je to určitě. Navíc na Strahově je i možnost rozvoje - výstavba národního fotbalového stadionu apod.
napojení TT od strahova na malovance by asi bylo lepší v místě dnešní vaníčkovy, tj. v místě současných zastávek bus Malovanka. mezi trojúhelníkem Běloh x Vaníčkova a Běloh x Myslbekova by pak bylo ideální umístění zastávky Malovanka s přestupy hrana-hrana. místo navrhované malé smyčky podle mě postačí spojovací kolej v ul.hládkov (s předpokladem trvalé průjezdnosti pro tramvaje, nikoli jako do září 05), event. možno zachovat smyčku královka v redukované podobě.
Ano i proto, ale , já neparkuju u zastávek, jenže ten Jiřák by nebyl moc praktickej...syverin píše:No tak to už se nedivím, proč ti tak nevoní prodlužování zastávek tak, aby se tam vešly dvě vany (viz jiná diskuze) . Musela by se zrušit nějaká ta parkovací místa... Ačkoliv tak radikální by to nebylo, na 1 zastávku 1 místo. Na Vinohradskou a Bělehradskou se to pak krásně vejde...Martin-KT8D5.RN2P píše:No já taky jedzim autem co to jde. Když už jedu na Strahov, tak přes Malostrnskou, nebo, opačně na Karlák, ale bejvá to na Karlák více ucpané. A divil by ses ono studnentíci nejsou tkaový chudáci, hodně jich má auta. Ne tahle trať by byla hezká, jako studenstká linka, ale ta by bejvala prošla za komunistů ne asi teďka...A 143 proč by nešla posilovat pškně ji nechat v kloubech a interva 4 minutky a je to super.
Svätá pravda....Pajda píše:Zamyslete se prosím trochu nad myšlenkou TT VŠ kolejím. Pokud vím, tak semestr trvá 2x 14 týdnů. Pak je jen zkouškové nebo prázdniny.
V praxi tedy bude linka využitá necelou polovinu roku a jinak bude do značné míry vozit vzduch. Nebo se bude 4 x ročně měnit JŘ?
Nárazové akce jsou např. na Strahově jen pár dní do roka, na to stačí posilové busíky.
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
No tak to už se nedivím, proč ti tak nevoní prodlužování zastávek tak, aby se tam vešly dvě vany (viz jiná diskuze) . Musela by se zrušit nějaká ta parkovací místa... Ačkoliv tak radikální by to nebylo, na 1 zastávku 1 místo. Na Vinohradskou a Bělehradskou se to pak krásně vejde...Martin-KT8D5.RN2P píše:No já taky jedzim autem co to jde. Když už jedu na Strahov, tak přes Malostrnskou, nebo, opačně na Karlák, ale bejvá to na Karlák více ucpané. A divil by ses ono studnentíci nejsou tkaový chudáci, hodně jich má auta. Ne tahle trať by byla hezká, jako studenstká linka, ale ta by bejvala prošla za komunistů ne asi teďka...A 143 proč by nešla posilovat pškně ji nechat v kloubech a interva 4 minutky a je to super.
Re: Trať na Strahov
usek diskarska myslbekova je v oblasti snu a utopii.. byl bych zvedavej, co by to tam vyjelo / ubrzdilo za vozidla..
- Neral
- Uživatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 19.11.2003 22:46
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Trať na Strahov
Tak mi to nedalo a nakreslil jsem, jak bych si takovou trať představoval.
Smyčky Dlabačov a Královka jsem zrušil (to je taky jedna z věcí hovořících ve prospěch stavby téhle trati, i když ne nezbytně - možnost zabít dvě mouchy jednou ranou - při jedné stavbě řešit dopravní obsluhu Strahova a zároveň se zbavit zbytečných zchátralých smyček. Na Bělohorská/Myslbekova klasická křižovatka a smyčka Dlabačov nahrazena manipulační blokovou smyčkou, která by se tu přece jenom hodit mohla. Dál v podstatě celá trasa ulicí Vaníčkovou až k výdechu ze Strahovského tunelu, kde by byla smyčka v sousedství obratiště autobusů.
Napadá mě jenom, jestli by nebyl problém se stoupáním z Dlabačova, ale snad by se to vyřešit dalo...
Smyčky Dlabačov a Královka jsem zrušil (to je taky jedna z věcí hovořících ve prospěch stavby téhle trati, i když ne nezbytně - možnost zabít dvě mouchy jednou ranou - při jedné stavbě řešit dopravní obsluhu Strahova a zároveň se zbavit zbytečných zchátralých smyček. Na Bělohorská/Myslbekova klasická křižovatka a smyčka Dlabačov nahrazena manipulační blokovou smyčkou, která by se tu přece jenom hodit mohla. Dál v podstatě celá trasa ulicí Vaníčkovou až k výdechu ze Strahovského tunelu, kde by byla smyčka v sousedství obratiště autobusů.
Napadá mě jenom, jestli by nebyl problém se stoupáním z Dlabačova, ale snad by se to vyřešit dalo...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
mně by taky TT na strahov nepřišla tak od věci. spolu s rekonstrukcí stadionu a vůbec celkovou rekultivací této nepříliš překrásné oblasti vzdálené jen pár kroků od hradčan by pomohla oživit území. předpokladem by bylo zrušení minimálně smyčky Dlabačov. napojení na Bělohorskou buď v místě současných zastávek bus Malovanka, nebo vytvoření křižovatky ze 4 směrů: Dlabačov x Myslbekova x Bělohorská x posunutá Vaníčkova ústící v místě souč.smyčky Dlabačov.
linkové vedení:
22,25-na Bílou Horu, 2xT
23-ke stadionu
27 Stadion Strahov-Malovanka-Hládkov-vozovna Stř.-Podbaba/ČV, 1xT, v sedle o chlup delší int. (12 min), provoz pouze v Pd
149 přes Královku, provoz maličko rozšířit o Pd sedlo
217 Karlák -- Palata - Stadion Strahov (závlek) - Hybšmanka - Klamovka - Na Knížecí.
176 trasa beze změny, proklad + převedení cca 1/3 spojů na 217
143 zrušena
jinak 143 donekonečna posilovat nelze, problémem je ucpanost MH/Patočkovy mezi Hr a Petynkou.
linkové vedení:
22,25-na Bílou Horu, 2xT
23-ke stadionu
27 Stadion Strahov-Malovanka-Hládkov-vozovna Stř.-Podbaba/ČV, 1xT, v sedle o chlup delší int. (12 min), provoz pouze v Pd
149 přes Královku, provoz maličko rozšířit o Pd sedlo
217 Karlák -- Palata - Stadion Strahov (závlek) - Hybšmanka - Klamovka - Na Knížecí.
176 trasa beze změny, proklad + převedení cca 1/3 spojů na 217
143 zrušena
jinak 143 donekonečna posilovat nelze, problémem je ucpanost MH/Patočkovy mezi Hr a Petynkou.
Však taky na Jížní spojce si můžu eště půl hodiny schrupnout... (a někdy i déle) eště klika že rozvrh je postaven tak, že nemusím jezdit v hlavní špičce.willyjeff píše:Milý Tome, představ si, že nejsi v Praze jen sám se svým fárem někdo na auto nemá, nebo si dovede představit, co by se stalo, kdyby si všichni řekli, ta MHD je už moc hromadná vrhneme se na auta...pak by Praha byla už byla za hranicí kolapsu na které je nyní.Tom píše:Já už 107 necestuji (nemá to vůbec smysl)... letošní ročník sem na suchdol jel jedině autem....
Koukám že zastánci tratě by se našli . A hlavně by mohla zmizet dneska už absolutně nesmyslná a zchrátralá obratiště Dlabačov a Malovnka, kam DP určitě investovat nebude, pozemky pod tratí by se prodali a postavilo by se tu něco smysluplnějšího a na strahově moderní obratiště. Budování takových tratí má určitě větší smysl než mero typu stanice Depo Hostivař. A hlavně tahle tra't by nebyla při své velikosti tak drahá typuju jen o něco dražší než TT Lurová-Radlice