V cene pripadne trate je vykup jednoho domu (byt noveho) zanedbatelna polozka.Phabbey píše:Ta spojka směrem na Trojskou nesmysl není, i v projektu TT do Bohnic, který byl zakreslen v infocentru IV.C1 to bylo nakreslené takhle (ovšem bez tratě Kobyliské náměstí - Střelničná). Ale je-li čerstvě zastavěná, tak je to o něco horší
Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Smyčka by byla dvojkolejná.MOp píše:1/ projizdeni smyckou je pitomost, jelikoz je jednokolejna, tudiz jednosmerna. opacny smer bys tahal kudy? po silnici na tahaci?
No tak se 1 barák zbourá. Ani není moc velký.MOp píše: 2/ spojka z kobylisskeho namesti pro tve linky 5,10,14 smerem do trojske je nepouzitelna, jelikoz je cerstve zastavena.
Mám tam tolik linek, kolik je podle stávající frekvence autobusů potřeba. To, že vedou do centra podle mě nevadí. 14 a 17 vedou ve stávající trase-já vím, že nejsou moc využívány, ale je to takové přemostění 2 využívaných úseků. V trase na Palmovku zachovávám 3 linky-tam není problém s nedostatkem cestujících. No a 5 plní funkci obsluhy oblasti ulice V Holešovičkách. Tam se zruší 102 a asi i ostatní 2 linky. Ul. V holešovičkách se tím zlidští a s mostem Barikádníků není problém. Pro tramvaje je vyhrazen 6 m široký střední pás.MOp píše: 3/ mas tam strasne moc linek a skoro vsechny jedou do centra. to je nemyslitelne..
nikam se to nehodi, tak to prdnu semka..
jak jiz bylo ve vzkazniku a v navstevni knize zmineno, slavi trat do modran male vyroci. nekdo tam zminil letak, ktery informoval o zmene linkoveho vedeni. ten jiz nemam, ale dochovala se mi fotografie, ktera na nem byla na titulni strane.
dovolte tedy, abych se s vami o ni podelil.
jedna se o vuz 6750, ktery vyjede za par dni z ustrednich dilen jako 8452.
jak jiz bylo ve vzkazniku a v navstevni knize zmineno, slavi trat do modran male vyroci. nekdo tam zminil letak, ktery informoval o zmene linkoveho vedeni. ten jiz nemam, ale dochovala se mi fotografie, ktera na nem byla na titulni strane.
dovolte tedy, abych se s vami o ni podelil.
jedna se o vuz 6750, ktery vyjede za par dni z ustrednich dilen jako 8452.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Projíždění smyčkou není potřeba, vždyť je tam trať Uzavřenou, takže vlastně celá trať Střelničná - Kobyliské náměstí je zbytečná (ale pro směr Bohnice - Ďáblice, pravda, docela užitečná).
Jonáši, po trase 181 je TT sice zajímavá představa, ale trať Čimickou má pro Bohnice přece jenom větší smysl (alespoň podle mého názoru). To by bylo jako jezdit z Muzea na Můstek přes Florenc...
Jonáši, po trase 181 je TT sice zajímavá představa, ale trať Čimickou má pro Bohnice přece jenom větší smysl (alespoň podle mého názoru). To by bylo jako jezdit z Muzea na Můstek přes Florenc...
1/ projizdeni smyckou je pitomost, jelikoz je jednokolejna, tudiz jednosmerna. opacny smer bys tahal kudy? po silnici na tahaci?
2/ spojka z kobylisskeho namesti pro tve linky 5,10,14 smerem do trojske je nepouzitelna, jelikoz je cerstve zastavena.
3/ mas tam strasne moc linek a skoro vsechny jedou do centra. to je nemyslitelne..
2/ spojka z kobylisskeho namesti pro tve linky 5,10,14 smerem do trojske je nepouzitelna, jelikoz je cerstve zastavena.
3/ mas tam strasne moc linek a skoro vsechny jedou do centra. to je nemyslitelne..
Dárek k narozkám
Marku ten nápad se mi líbí, jsem pro TT do Bohnic, jen bych jí vedl opravdu od vozovny Kobylisy po lince 181 a u zadní vrátnice PLB bych větvil do Čimic a do Bohnic, v sídlišti se mi tvé větvení líbí. Mám dojem, že ulice Čimická a pak nejasnosti větvení kolem stanice Kobylisy nejsou pro TT vhodné. Projíždění Březiněveskou? To se mi moc nelíbí.Marek B. píše:Dodatečně Jonášovi k x-tým(dovolil jsem si zaspekulovat) narozeninám **33 sem dávám oblast Bohnic a Suchdola. Všechny linky zde zobrazené jsou ve dvojicích. Myslím si, že je to velice vyvážený návrh a doufám, že tu o tomto návrhu bude tentokrát věcná diskuse. K jedné konkrétní věci. Linka 24 využívá k zahnutí od Ke Stírce směrem na Kobyliské náměstí zdvoukolejněnou smyčku Březiněveská. Je to kvůli tomu, aby byla zajištěna co největší variabilita spojů v oblasti.(Škoda že tu není Sobý Jsemprotittvbohnicíchkvůlilípámjejichžpokácenínenípotřebakrealizacitt Hnusec )
Jinak děkuji za dárek k narozkám. Ale x-té opravdu nebyly, neboť X je interně označováno číslem 63 a k tomu mám daleko
Dodatečně Jonášovi k x-tým(dovolil jsem si zaspekulovat) narozeninám **33 sem dávám oblast Bohnic a Suchdola. Všechny linky zde zobrazené jsou ve dvojicích. Myslím si, že je to velice vyvážený návrh a doufám, že tu o tomto návrhu bude tentokrát věcná diskuse. K jedné konkrétní věci. Linka 24 využívá k zahnutí od Ke Stírce směrem na Kobyliské náměstí zdvoukolejněnou smyčku Březiněveská. Je to kvůli tomu, aby byla zajištěna co největší variabilita spojů v oblasti.(Škoda že tu není Sobý Jsemprotittvbohnicíchkvůlilípámjejichžpokácenínenípotřebakrealizacitt Hnusec )
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Gagarin
- Uživatel
- Příspěvky: 295
- Registrován: 18.11.2003 16:49
- Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
- Kontaktovat uživatele:
A dnes je tam mega super extra mega konzumní chrámy s mekdonáldama a parkovištěma pro milión aut... Ano, je to krása...kresta píše:No dobře, možná jsem to nedomyslel úplně dokonce (i když jsem nabízel variantu i směrem na výchd či severovýchod, což je tak přibližně směrem na Kbely). To by nemohla být stanice trošku blíže středu Letňan No a takhle, jak jste to namaloval, jsem to také myslel. Jestlipak víte, co je na konci? Ano, jsou to Čakovice (pokud se nemýlím) a hypermarket GLOBUS a za ním volná plocha. Ihned by se ta plocha využila jako to bylo v případě prodloužení m-B na Černý Most. Byly tam louky a pole a dnes...Marek B. píše:A vznikne ti takováto šílenost:
Zamyslete se
To zrovna já teda nechci.