Nové tramvajové tratě

Právě zde je prostor pro Vaše přání a fantazie. Spekulace na téma nových tratí, dodávek vozů, nových linek a spousta dalších věcí vítána právě zde...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 05.5.2005 12:43

6432 píše:Chtěl jsem se zeptat, v kterém místě stála továrna Ringhoffer, do které vedla vlečka přes tuto ulici, pokud jsem to správně pochopil... dík
A já už si přes svůj nízký věk začínám připadat jako pamětník :oops:

Uživatelský avatar
Pajda
Uživatel
Příspěvky: 341
Registrován: 02.9.2004 14:44
Bydliště: Zatím ještě v Praze...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pajda » 04.5.2005 23:20

Béďa Trávníček píše:
6432 píše:Chtěl jsem se zeptat, v kterém místě stála továrna Ringhoffer, do které vedla vlečka přes tuto ulici, pokud jsem to správně pochopil... dík
Dnešní nákupní centrum Nový Smíchov a AndělCity (či jak to je) stojí na místě závodu ČKD Tatra (dříve Ringhoffer). Z areálu ČKD je ponechána část zdi v Plzeňské ulici, která byla "zabudována" do nákupního střediska Nový Smíchov...
a o kousek dál ZC je stará Ringhofferova vila, která bude brzo restaurovaná. Projekty už na to jsou hotové. Je to ta opuštěná budova pod výjezdem z Mrázovky, u hotelu Ibis (snad se tak jmenuje)

Béďa Trávníček

Příspěvek od Béďa Trávníček » 04.5.2005 23:17

6432 píše:Chtěl jsem se zeptat, v kterém místě stála továrna Ringhoffer, do které vedla vlečka přes tuto ulici, pokud jsem to správně pochopil... dík
Dnešní nákupní centrum Nový Smíchov a AndělCity (či jak to je) stojí na místě závodu ČKD Tatra (dříve Ringhoffer). Z areálu ČKD je ponechána část zdi v Plzeňské ulici, která byla "zabudována" do nákupního střediska Nový Smíchov...

Uživatelský avatar
6432
Uživatel
Příspěvky: 207
Registrován: 08.4.2004 11:33
Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem

Příspěvek od 6432 » 04.5.2005 23:13

Petr píše:
Kalič píše:Chtěl bych se zeptat, jestli jsou koleje TT v praze schodné s kolejemi Českých drah. Zajímalo by mě jestli by šli třeba TT propojit ze sítí ČD a prodloužit některé linky třeba s využitím vozů KT nebo jim podobných jako regionálních tram (třeba Roztoky, Kladno) atd.
No koleje rozchodem samozřejmě shodné jsou. Dokonce doteď jsou koleje tramvajové s kolejemi železničními v ulici Za Ženskými domovy propojené. Jenže žlábek tramvajových kolejnic neumožňuje jízdu železničních vozů a nákolek tramvajových kolej zase není ideální pro železniční kolejnice
Chtěl jsem se zeptat, v kterém místě stála továrna Ringhoffer, do které vedla vlečka přes tuto ulici, pokud jsem to správně pochopil... dík

Jonáš

Jejda, jejda

Příspěvek od Jonáš » 18.4.2005 8:20

Kalič píše:Chtěl bych se zeptat, jestli jsou koleje TT v praze schodné s kolejemi Českých drah. Zajímalo by mě jestli by šli třeba TT propojit ze sítí ČD a prodloužit některé linky třeba s využitím vozů KT nebo jim podobných jako regionálních tram (třeba Roztoky, Kladno) atd.
Typově SHODNÉ nejsou, jen jsou SHODNÉ rozchodem. O schůdnosti či schodovosti nic nevím. :oops:

MOp

Příspěvek od MOp » 16.4.2005 18:39

Petr píše:No koleje rozchodem samozřejmě schodné jsou. Dokonce doteď jsou koleje tramvajové s kolejemi železničními v ulici Za Ženskými domovy propojené. Jenže žlábek tramvajových kolejnic neumožňuje jízdu železničních vozů a nákolek tramvajových kolej zase není ideální pro železniční kolejnice
nejsou. tech par metru nekdo ukrad :-)

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 16.4.2005 18:26

Petr píše:
Kalič píše:Chtěl bych se zeptat, jestli jsou koleje TT v praze schodné s kolejemi Českých drah. Zajímalo by mě jestli by šli třeba TT propojit ze sítí ČD a prodloužit některé linky třeba s využitím vozů KT nebo jim podobných jako regionálních tram (třeba Roztoky, Kladno) atd.
No koleje rozchodem samozřejmě schodné jsou. Dokonce doteď jsou koleje tramvajové s kolejemi železničními v ulici Za Ženskými domovy propojené. Jenže žlábek tramvajových kolejnic neumožňuje jízdu železničních vozů a nákolek tramvajových kolej zase není ideální pro železniční kolejnice
Ideální není neb v Brně to mají...

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2043
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 16.4.2005 18:26

Kalič píše:Chtěl bych se zeptat, jestli jsou koleje TT v praze schodné s kolejemi Českých drah. Zajímalo by mě jestli by šli třeba TT propojit ze sítí ČD a prodloužit některé linky třeba s využitím vozů KT nebo jim podobných jako regionálních tram (třeba Roztoky, Kladno) atd.
No koleje rozchodem samozřejmě shodné jsou. Dokonce doteď jsou koleje tramvajové s kolejemi železničními v ulici Za Ženskými domovy propojené. Jenže žlábek tramvajových kolejnic neumožňuje jízdu železničních vozů a nákolek tramvajových kolej zase není ideální pro železniční kolejnice
Naposledy upravil(a) Petr dne 18.4.2005 10:01, celkem upraveno 1 x.

Kalič
Uživatel
Příspěvky: 79
Registrován: 28.2.2005 23:30
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kalič » 16.4.2005 18:09

Chtěl bych se zeptat, jestli jsou koleje TT v praze schodné s kolejemi Českých drah. Zajímalo by mě jestli by šli třeba TT propojit ze sítí ČD a prodloužit některé linky třeba s využitím vozů KT nebo jim podobných jako regionálních tram (třeba Roztoky, Kladno) atd.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2462
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 17.2.2005 17:29

Tom píše:Reálný celkem je... akorát bych ten letopočet přesunul kamsi do roku 2070-2100
Vtip je v tom, že si Sobý hnusec ono linkové vedení nadělil k šedesátinám, proto rok 2030. :lol:

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 15.2.2005 15:12

Tom píše:
HAL9000 píše:Předpokládám, že vaše úvahy o budoucích tram.tratích vycházejí z nákresu, který ještě před nějakým časem visel na http://www.vetinari.cz. Musím říci, že se mi to velmi líbilo, ale chyběly mi tam zběsilosti, jako TT Podbaba-Suchdol (-Bohnice), TT Velká Ohrada - Dalejské údolí - Slivenec - Barrandov, TT Perlit - Kyje - Lehovec a TT Nový Hloubětín - Vodárna Kbely - Letňany...Samozřejmě, že když uvážíme všechna praktická hlediska (zástavba, zeleň, sklon, šířka vozovky, nelukrativnost..), kvůli kterým by někde nemohla být postavena TT, zjistíme, že z naší vaší skvělé fantazie toho moc nezbyde. Ale to nevadí. Dokud máme fantazii, stále žijeme. A kdoví, třeba se ještě nějaké té zběsilosti dočkáme...
P.S. Nebude někdy někde nějaká obměna onoho plánku?
Ten plánek byl velmi pěkný, když sem ho viděl poprvé tak sem nad ním strávil asi 5 hodin... :lol: Reálný celkem je... akorát bych ten letopočet přesunul kamsi do roku 2070-2100 :) ale o to číslo ani tak nejde... spíš o to co je v tom...
Jen aby jsme v roce 2100 potřebovali ještě nějaké tramvaje a vůbec :?

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 14.2.2005 21:50

HAL9000 píše:Předpokládám, že vaše úvahy o budoucích tram.tratích vycházejí z nákresu, který ještě před nějakým časem visel na http://www.vetinari.cz. Musím říci, že se mi to velmi líbilo, ale chyběly mi tam zběsilosti, jako TT Podbaba-Suchdol (-Bohnice), TT Velká Ohrada - Dalejské údolí - Slivenec - Barrandov, TT Perlit - Kyje - Lehovec a TT Nový Hloubětín - Vodárna Kbely - Letňany...Samozřejmě, že když uvážíme všechna praktická hlediska (zástavba, zeleň, sklon, šířka vozovky, nelukrativnost..), kvůli kterým by někde nemohla být postavena TT, zjistíme, že z naší vaší skvělé fantazie toho moc nezbyde. Ale to nevadí. Dokud máme fantazii, stále žijeme. A kdoví, třeba se ještě nějaké té zběsilosti dočkáme...
P.S. Nebude někdy někde nějaká obměna onoho plánku?
Ten plánek byl velmi pěkný, když sem ho viděl poprvé tak sem nad ním strávil asi 5 hodin... :lol: Reálný celkem je... akorát bych ten letopočet přesunul kamsi do roku 2070-2100 :) ale o to číslo ani tak nejde... spíš o to co je v tom...

HAL9000

Příspěvek od HAL9000 » 14.2.2005 21:44

Předpokládám, že vaše úvahy o budoucích tram.tratích vycházejí z nákresu, který ještě před nějakým časem visel na http://www.vetinari.cz. Musím říci, že se mi to velmi líbilo, ale chyběly mi tam zběsilosti, jako TT Podbaba-Suchdol (-Bohnice), TT Velká Ohrada - Dalejské údolí - Slivenec - Barrandov, TT Perlit - Kyje - Lehovec a TT Nový Hloubětín - Vodárna Kbely - Letňany...Samozřejmě, že když uvážíme všechna praktická hlediska (zástavba, zeleň, sklon, šířka vozovky, nelukrativnost..), kvůli kterým by někde nemohla být postavena TT, zjistíme, že z naší vaší skvělé fantazie toho moc nezbyde. Ale to nevadí. Dokud máme fantazii, stále žijeme. A kdoví, třeba se ještě nějaké té zběsilosti dočkáme...
P.S. Nebude někdy někde nějaká obměna onoho plánku?

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Příspěvek od Marek B. » 07.2.2005 14:43

SH: smekám nad vámi, že jste se o takovou mapu pokusil. Musela zabrat hodně času. Samozřejmě některé věci jsou pro mě absolutně nepřijatelné, ale to nesnižuje vaši snahu vytvořit dlouhodobý výhled vývoje MHD ve městě.

JohnyG

Příspěvek od JohnyG » 07.2.2005 9:47

Proxy píše:
TT z Novodvorské do Braníku je také hezký nápad, ale opět je ta serpentina dost prudká. Alternativní vedení lesem narazí na ochránce zeleně. Nehledě nato, že trať by mohla zasáhnout do blízkého chráněného území. :(
Mel jsem takovou predstavu ze by TT zacala klesat jeste na Novodvorske podjela by krizovatku s Vavrenovou a plynule klesala dal az do Branika. Tim by se smazalo par metru vyskoveho rozdilu. A dal jestli lesem nebo podel Vrbove to nevima proto jsem tam nakreslil oboje.

Ty dalsi vytky smeruji do oblasti, ktere jsem sam oznacil za utopii. Ale z technickeho hlediska kdyz to slo na Barrandov tak proc ne tady (TT kolem michelsky pekarny a TT Lhotka-Labe-Pol. Modrany).

Odpovědět