A já už si přes svůj nízký věk začínám připadat jako pamětník6432 píše:Chtěl jsem se zeptat, v kterém místě stála továrna Ringhoffer, do které vedla vlečka přes tuto ulici, pokud jsem to správně pochopil... dík
Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Pajda
- Uživatel
- Příspěvky: 341
- Registrován: 02.9.2004 14:44
- Bydliště: Zatím ještě v Praze...
- Kontaktovat uživatele:
a o kousek dál ZC je stará Ringhofferova vila, která bude brzo restaurovaná. Projekty už na to jsou hotové. Je to ta opuštěná budova pod výjezdem z Mrázovky, u hotelu Ibis (snad se tak jmenuje)Béďa Trávníček píše:Dnešní nákupní centrum Nový Smíchov a AndělCity (či jak to je) stojí na místě závodu ČKD Tatra (dříve Ringhoffer). Z areálu ČKD je ponechána část zdi v Plzeňské ulici, která byla "zabudována" do nákupního střediska Nový Smíchov...6432 píše:Chtěl jsem se zeptat, v kterém místě stála továrna Ringhoffer, do které vedla vlečka přes tuto ulici, pokud jsem to správně pochopil... dík
Dnešní nákupní centrum Nový Smíchov a AndělCity (či jak to je) stojí na místě závodu ČKD Tatra (dříve Ringhoffer). Z areálu ČKD je ponechána část zdi v Plzeňské ulici, která byla "zabudována" do nákupního střediska Nový Smíchov...6432 píše:Chtěl jsem se zeptat, v kterém místě stála továrna Ringhoffer, do které vedla vlečka přes tuto ulici, pokud jsem to správně pochopil... dík
- 6432
- Uživatel
- Příspěvky: 207
- Registrován: 08.4.2004 11:33
- Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem
Chtěl jsem se zeptat, v kterém místě stála továrna Ringhoffer, do které vedla vlečka přes tuto ulici, pokud jsem to správně pochopil... díkPetr píše:No koleje rozchodem samozřejmě shodné jsou. Dokonce doteď jsou koleje tramvajové s kolejemi železničními v ulici Za Ženskými domovy propojené. Jenže žlábek tramvajových kolejnic neumožňuje jízdu železničních vozů a nákolek tramvajových kolej zase není ideální pro železniční kolejniceKalič píše:Chtěl bych se zeptat, jestli jsou koleje TT v praze schodné s kolejemi Českých drah. Zajímalo by mě jestli by šli třeba TT propojit ze sítí ČD a prodloužit některé linky třeba s využitím vozů KT nebo jim podobných jako regionálních tram (třeba Roztoky, Kladno) atd.
Jejda, jejda
Typově SHODNÉ nejsou, jen jsou SHODNÉ rozchodem. O schůdnosti či schodovosti nic nevím.Kalič píše:Chtěl bych se zeptat, jestli jsou koleje TT v praze schodné s kolejemi Českých drah. Zajímalo by mě jestli by šli třeba TT propojit ze sítí ČD a prodloužit některé linky třeba s využitím vozů KT nebo jim podobných jako regionálních tram (třeba Roztoky, Kladno) atd.
nejsou. tech par metru nekdo ukradPetr píše:No koleje rozchodem samozřejmě schodné jsou. Dokonce doteď jsou koleje tramvajové s kolejemi železničními v ulici Za Ženskými domovy propojené. Jenže žlábek tramvajových kolejnic neumožňuje jízdu železničních vozů a nákolek tramvajových kolej zase není ideální pro železniční kolejnice
Ideální není neb v Brně to mají...Petr píše:No koleje rozchodem samozřejmě schodné jsou. Dokonce doteď jsou koleje tramvajové s kolejemi železničními v ulici Za Ženskými domovy propojené. Jenže žlábek tramvajových kolejnic neumožňuje jízdu železničních vozů a nákolek tramvajových kolej zase není ideální pro železniční kolejniceKalič píše:Chtěl bych se zeptat, jestli jsou koleje TT v praze schodné s kolejemi Českých drah. Zajímalo by mě jestli by šli třeba TT propojit ze sítí ČD a prodloužit některé linky třeba s využitím vozů KT nebo jim podobných jako regionálních tram (třeba Roztoky, Kladno) atd.
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2043
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
No koleje rozchodem samozřejmě shodné jsou. Dokonce doteď jsou koleje tramvajové s kolejemi železničními v ulici Za Ženskými domovy propojené. Jenže žlábek tramvajových kolejnic neumožňuje jízdu železničních vozů a nákolek tramvajových kolej zase není ideální pro železniční kolejniceKalič píše:Chtěl bych se zeptat, jestli jsou koleje TT v praze schodné s kolejemi Českých drah. Zajímalo by mě jestli by šli třeba TT propojit ze sítí ČD a prodloužit některé linky třeba s využitím vozů KT nebo jim podobných jako regionálních tram (třeba Roztoky, Kladno) atd.
Naposledy upravil(a) Petr dne 18.4.2005 10:01, celkem upraveno 1 x.
Jen aby jsme v roce 2100 potřebovali ještě nějaké tramvaje a vůbecTom píše:Ten plánek byl velmi pěkný, když sem ho viděl poprvé tak sem nad ním strávil asi 5 hodin... Reálný celkem je... akorát bych ten letopočet přesunul kamsi do roku 2070-2100 ale o to číslo ani tak nejde... spíš o to co je v tom...HAL9000 píše:Předpokládám, že vaše úvahy o budoucích tram.tratích vycházejí z nákresu, který ještě před nějakým časem visel na http://www.vetinari.cz. Musím říci, že se mi to velmi líbilo, ale chyběly mi tam zběsilosti, jako TT Podbaba-Suchdol (-Bohnice), TT Velká Ohrada - Dalejské údolí - Slivenec - Barrandov, TT Perlit - Kyje - Lehovec a TT Nový Hloubětín - Vodárna Kbely - Letňany...Samozřejmě, že když uvážíme všechna praktická hlediska (zástavba, zeleň, sklon, šířka vozovky, nelukrativnost..), kvůli kterým by někde nemohla být postavena TT, zjistíme, že z naší vaší skvělé fantazie toho moc nezbyde. Ale to nevadí. Dokud máme fantazii, stále žijeme. A kdoví, třeba se ještě nějaké té zběsilosti dočkáme...
P.S. Nebude někdy někde nějaká obměna onoho plánku?
Ten plánek byl velmi pěkný, když sem ho viděl poprvé tak sem nad ním strávil asi 5 hodin... Reálný celkem je... akorát bych ten letopočet přesunul kamsi do roku 2070-2100 ale o to číslo ani tak nejde... spíš o to co je v tom...HAL9000 píše:Předpokládám, že vaše úvahy o budoucích tram.tratích vycházejí z nákresu, který ještě před nějakým časem visel na http://www.vetinari.cz. Musím říci, že se mi to velmi líbilo, ale chyběly mi tam zběsilosti, jako TT Podbaba-Suchdol (-Bohnice), TT Velká Ohrada - Dalejské údolí - Slivenec - Barrandov, TT Perlit - Kyje - Lehovec a TT Nový Hloubětín - Vodárna Kbely - Letňany...Samozřejmě, že když uvážíme všechna praktická hlediska (zástavba, zeleň, sklon, šířka vozovky, nelukrativnost..), kvůli kterým by někde nemohla být postavena TT, zjistíme, že z naší vaší skvělé fantazie toho moc nezbyde. Ale to nevadí. Dokud máme fantazii, stále žijeme. A kdoví, třeba se ještě nějaké té zběsilosti dočkáme...
P.S. Nebude někdy někde nějaká obměna onoho plánku?
Předpokládám, že vaše úvahy o budoucích tram.tratích vycházejí z nákresu, který ještě před nějakým časem visel na http://www.vetinari.cz. Musím říci, že se mi to velmi líbilo, ale chyběly mi tam zběsilosti, jako TT Podbaba-Suchdol (-Bohnice), TT Velká Ohrada - Dalejské údolí - Slivenec - Barrandov, TT Perlit - Kyje - Lehovec a TT Nový Hloubětín - Vodárna Kbely - Letňany...Samozřejmě, že když uvážíme všechna praktická hlediska (zástavba, zeleň, sklon, šířka vozovky, nelukrativnost..), kvůli kterým by někde nemohla být postavena TT, zjistíme, že z naší vaší skvělé fantazie toho moc nezbyde. Ale to nevadí. Dokud máme fantazii, stále žijeme. A kdoví, třeba se ještě nějaké té zběsilosti dočkáme...
P.S. Nebude někdy někde nějaká obměna onoho plánku?
P.S. Nebude někdy někde nějaká obměna onoho plánku?
Mel jsem takovou predstavu ze by TT zacala klesat jeste na Novodvorske podjela by krizovatku s Vavrenovou a plynule klesala dal az do Branika. Tim by se smazalo par metru vyskoveho rozdilu. A dal jestli lesem nebo podel Vrbove to nevima proto jsem tam nakreslil oboje.Proxy píše:
TT z Novodvorské do Braníku je také hezký nápad, ale opět je ta serpentina dost prudká. Alternativní vedení lesem narazí na ochránce zeleně. Nehledě nato, že trať by mohla zasáhnout do blízkého chráněného území.
Ty dalsi vytky smeruji do oblasti, ktere jsem sam oznacil za utopii. Ale z technickeho hlediska kdyz to slo na Barrandov tak proc ne tady (TT kolem michelsky pekarny a TT Lhotka-Labe-Pol. Modrany).