Nové tramvajové tratě

Právě zde je prostor pro Vaše přání a fantazie. Spekulace na téma nových tratí, dodávek vozů, nových linek a spousta dalších věcí vítána právě zde...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 24.10.2005 19:18

Kalič píše:Ještě mě napadla trať Malovanka Stadion Strahov, nahoře je místa dost u výduchů z Tunelu, nebylo by to drahý, obsloužilo by to Strahovské koleje, Stadiony, Petřín, Nově vznikající obytnou zástavbu. Dole by se zrušilo jak obratiště Malovanka tak Dlabačov, zde by mohl být park, nebo nějaký obytný dům. Myslim že po vystoupení z tramvaje by ten krásnej výhled na Prahu nebyl k zahození
:D ta by si asi na sebe nevydělala

Kalič
Uživatel
Příspěvky: 79
Registrován: 28.2.2005 23:30
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kalič » 24.10.2005 17:44

Ještě mě napadla trať Malovanka Stadion Strahov, nahoře je místa dost u výduchů z Tunelu, nebylo by to drahý, obsloužilo by to Strahovské koleje, Stadiony, Petřín, Nově vznikající obytnou zástavbu. Dole by se zrušilo jak obratiště Malovanka tak Dlabačov, zde by mohl být park, nebo nějaký obytný dům. Myslim že po vystoupení z tramvaje by ten krásnej výhled na Prahu nebyl k zahození

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 24.10.2005 17:01

Když se to pořádně proškrtá, tak z toho možná i něco bude...

bohatě stačí -
Hostivař ČD-Petrovice
Spořilov - Chodovská tvrz - Opatov - Háje - Petrovice
(LRT) Opatov - Průhonice - Čestlice - Říčany ČD
a možná ještě
Petrovice-Uhříněves ČD

Toť hlavní přepravní vztahy... vedlejší bych nechal bus.

KM

Příspěvek od KM » 24.10.2005 16:26

Krásná mapa. Teď tam tuším jezdí busy.

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fořtík » 24.10.2005 16:07

Marku, to je úchylnost. A kdy by měl být předběžný "termín dokončení"?

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

Extrém

Příspěvek od Honzík » 24.10.2005 15:47

To je příklad extrému, linkovat tramvajové tratě bezhlavě, kam se mi zamane. Jinak by Česko muselo mít HDP na hlavu jako Lucembursko, aby to Praha zvládla.

Tombus
Uživatel
Příspěvky: 263
Registrován: 02.12.2003 21:04
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tombus » 24.10.2005 15:37

Děkuji za smyčku v Petrovicích :)

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Příspěvek od Marek B. » 24.10.2005 15:30

Tak tady to je: Dělal jsem to podle nejlepšího vědomí a svědomí, ale Jižní Město je dost složité, takže si myslím, že nejlepší řešení jsem netrefil. To červené jsou tramvaje. S linkami jsem se neobtěžoval, to by byl nadlidský úkol.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Příspěvek od Marek B. » 24.10.2005 14:43

ZDRAVÍM PO DLOUHÉ ODMLCE VŠECHNY TRAMFÓRÁKY.

Již brzy:Návrh tramvajového systému na jižním městě.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 11.9.2005 18:09

a smycka nejni podminkou . Podivej se v zahranici , da se rictz skoro bez vyjimek se nakupuji obousmerny vozy a trate se ukoncuji uvrati

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neral » 11.9.2005 18:06

Tom píše:Dobrá tak tedy bude stačit jedna kratší TT na jedno volební období... což by celkem taky odpovídalo, dokonce tomu tak i je... :lol:
Aby to ale neskončilo u toho, že se vždycky jedno volební období otevře jedna kratší TT a další volební období jedna stanice metra (třeba v depu :wink:) a tak střídavě... :lol:

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 11.9.2005 17:48

7059074 píše:Buďme realisti. Politici nepovolí nákup nových tramvají, pokud nebude DP řvát, že nemá tramvaje na nové TT. A nové TT politici budou chtít čím dál víc, protože se budou moct voličům pochlubit, že jim postavili krásnou novou trať s novými tramvajemi.
Já to vidím optimisticky.
S modřanama přišly T6A5 :) pravda dobu ty tramvaje příliš nepředběhly ale budiž, aspoň se něco vykouzlilo...
No a s Barrandovem přišli znovu T3 (t3r.pv) :)
nechci vidět co by přišlo s další novou tratí :) Radči zůstanu ochuzen o další šokující zážitek...

Dobrá tak tedy bude stačit jedna kratší TT na jedno volební období... což by celkem taky odpovídalo, dokonce tomu tak i je... :lol:

7059074

Příspěvek od 7059074 » 11.9.2005 17:41

Buďme realisti. Politici nepovolí nákup nových tramvají, pokud nebude DP řvát, že nemá tramvaje na nové TT. A nové TT politici budou chtít čím dál víc, protože se budou moct voličům pochlubit, že jim postavili krásnou novou trať s novými tramvajemi.
Já to vidím optimisticky.

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 11.9.2005 17:38

Vůbec nejlepší by bylo kdyby se postavila ta Radlická (2006) a Podbaba (2008) ČD... a dalších deset let už nic... a všecky peníze šly do vozovýho parku a úprav stávajících tratí... nějaký Suchdol, Holyně, václavák, dědina atd... to všecko může počkat...
Naposledy upravil(a) Tom dne 11.9.2005 17:41, celkem upraveno 1 x.

7059074

Příspěvek od 7059074 » 11.9.2005 17:12

Ale on se vozový park omlazuje, nové tratě se připravují (Holyně, Radlická, Komořany), ale už to nejde takovým tempem jako dřív.
Ano, čím víc bude tratí, tak i tím přibude víc výluk, ale pokud se udělají pořádně, tak to nebude takový problém, protože budeš mít právě víc tratí, kudy budeš moct vést odklony. A navíc, pokud se tratě udělají pořádně, tak se rekonstukce mohou naplánovat na více let. Křižovatky a výhybky se mohou opravovat po částech (jako třeba dolní Palmovka).
Dopravní podnik se k tramvajím moc nemá? A co je smlouva, na nové Škodovácké tramvaje (kvalitu ponechme stranou, hlavně, že je tu snaha), vypsání soutěže na dodávku dvou stovek nových tramvají, rekonstrukce kloubových tramvají na nízkopodlažní, rekonstrukce 400 starých T3(zatím)?

Odpovědět