ta by si asi na sebe nevydělalaKalič píše:Ještě mě napadla trať Malovanka Stadion Strahov, nahoře je místa dost u výduchů z Tunelu, nebylo by to drahý, obsloužilo by to Strahovské koleje, Stadiony, Petřín, Nově vznikající obytnou zástavbu. Dole by se zrušilo jak obratiště Malovanka tak Dlabačov, zde by mohl být park, nebo nějaký obytný dům. Myslim že po vystoupení z tramvaje by ten krásnej výhled na Prahu nebyl k zahození
Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Ještě mě napadla trať Malovanka Stadion Strahov, nahoře je místa dost u výduchů z Tunelu, nebylo by to drahý, obsloužilo by to Strahovské koleje, Stadiony, Petřín, Nově vznikající obytnou zástavbu. Dole by se zrušilo jak obratiště Malovanka tak Dlabačov, zde by mohl být park, nebo nějaký obytný dům. Myslim že po vystoupení z tramvaje by ten krásnej výhled na Prahu nebyl k zahození
S modřanama přišly T6A5 pravda dobu ty tramvaje příliš nepředběhly ale budiž, aspoň se něco vykouzlilo...7059074 píše:Buďme realisti. Politici nepovolí nákup nových tramvají, pokud nebude DP řvát, že nemá tramvaje na nové TT. A nové TT politici budou chtít čím dál víc, protože se budou moct voličům pochlubit, že jim postavili krásnou novou trať s novými tramvajemi.
Já to vidím optimisticky.
No a s Barrandovem přišli znovu T3 (t3r.pv)
nechci vidět co by přišlo s další novou tratí Radči zůstanu ochuzen o další šokující zážitek...
Dobrá tak tedy bude stačit jedna kratší TT na jedno volební období... což by celkem taky odpovídalo, dokonce tomu tak i je...
Vůbec nejlepší by bylo kdyby se postavila ta Radlická (2006) a Podbaba (2008) ČD... a dalších deset let už nic... a všecky peníze šly do vozovýho parku a úprav stávajících tratí... nějaký Suchdol, Holyně, václavák, dědina atd... to všecko může počkat...
Naposledy upravil(a) Tom dne 11.9.2005 17:41, celkem upraveno 1 x.
Ale on se vozový park omlazuje, nové tratě se připravují (Holyně, Radlická, Komořany), ale už to nejde takovým tempem jako dřív.
Ano, čím víc bude tratí, tak i tím přibude víc výluk, ale pokud se udělají pořádně, tak to nebude takový problém, protože budeš mít právě víc tratí, kudy budeš moct vést odklony. A navíc, pokud se tratě udělají pořádně, tak se rekonstukce mohou naplánovat na více let. Křižovatky a výhybky se mohou opravovat po částech (jako třeba dolní Palmovka).
Dopravní podnik se k tramvajím moc nemá? A co je smlouva, na nové Škodovácké tramvaje (kvalitu ponechme stranou, hlavně, že je tu snaha), vypsání soutěže na dodávku dvou stovek nových tramvají, rekonstrukce kloubových tramvají na nízkopodlažní, rekonstrukce 400 starých T3(zatím)?
Ano, čím víc bude tratí, tak i tím přibude víc výluk, ale pokud se udělají pořádně, tak to nebude takový problém, protože budeš mít právě víc tratí, kudy budeš moct vést odklony. A navíc, pokud se tratě udělají pořádně, tak se rekonstukce mohou naplánovat na více let. Křižovatky a výhybky se mohou opravovat po částech (jako třeba dolní Palmovka).
Dopravní podnik se k tramvajím moc nemá? A co je smlouva, na nové Škodovácké tramvaje (kvalitu ponechme stranou, hlavně, že je tu snaha), vypsání soutěže na dodávku dvou stovek nových tramvají, rekonstrukce kloubových tramvají na nízkopodlažní, rekonstrukce 400 starých T3(zatím)?