Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
bohužel pro řidiče IAD jakákoliv překážka menší než půlmetrová zeď nic neznamenáKáem píše:Slyšel jsi o vyhražených pruzích?
včera byla kolona od bazénu, přes Výtoň až bůhvíkam a například v zastávce Kublov proti mně jela po kolejích Audina A8 - naprosto v pohodě jel po tom zvýšeném tělese asi kilometr a to i přes zastávku - o sto metrů dál jsem pro změnu na kolejích potkal nějakou dodávku
každý den stojí auta a blokují tramvaje na žlutém šrafování na I.P.P, křižovatce Karlák x Žitná, na Palačáku, Výtoni, Přístavišti atd.
BUS pruh za Přístavištěm směr B. most je autama zablokovanej téměř trvale
a mohl bych pokračovat
v Praze neexistuje vynucování předpisů ze strany PČR, takže si každej dělá co chce
Naposledy upravil(a) radek31 dne 21.6.2007 13:41, celkem upraveno 1 x.
- Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
- Kontaktovat uživatele:
Slyšel jsi o vyhražených pruzích?XSC píše:Automobilový Dvorecký most by ničemu nepomohl, protože by byl trvale zacpaný, stejně tak Jeremenkova. Jižní spojka, Výtoň, Ječná / Žitná jsou trvale zacpané už teď, Jeremenkova by se stala objízdnou trasou. Proto je potřeba v tomhle místě postavit most tramvajový, případně pro obojí, ale tak, aby tramvaj byla od IAD oddělena - což by šlo na mostě, ale stejně ne v Jeremenkově.
Automobilový Dvorecký most by ničemu nepomohl, protože by byl trvale zacpaný, stejně tak Jeremenkova. Jižní spojka, Výtoň, Ječná / Žitná jsou trvale zacpané už teď, Jeremenkova by se stala objízdnou trasou. Proto je potřeba v tomhle místě postavit most tramvajový, případně pro obojí, ale tak, aby tramvaj byla od IAD oddělena - což by šlo na mostě, ale stejně ne v Jeremenkově.Káem píše:Radek: Stačilo by, aby byl automobilový - prodloužená a posílená 118 na SN nebo Knížecí a pár dalších linek busů by stáhly část lidí jezdících z P4 do P5 přes IPP. Odhaduji, že by se mohla zrušit 4. Když tramvajový, tak i linka z Modřan a odkloněná 7 by pomohly. Trať Jeremenkovou je jediná, kterou jsem ochoten po dlouhých průtazích v P4 akceptovat
- Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
- Kontaktovat uživatele:
Radek: Stačilo by, aby byl automobilový - prodloužená a posílená 118 na SN nebo Knížecí a pár dalších linek busů by stáhly část lidí jezdících z P4 do P5 přes IPP. Odhaduji, že by se mohla zrušit 4. Když tramvajový, tak i linka z Modřan a odkloněná 7 by pomohly. Trať Jeremenkovou je jediná, kterou jsem ochoten po dlouhých průtazích v P4 akceptovat
- Dushman_8252
- Uživatel
- Příspěvky: 78
- Registrován: 28.1.2007 14:58
- Kontaktovat uživatele:
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
No nechci předbíhat, ale už od počátku je koncepce taková, že se nejdříve začně stavětz nová trať a ve chvíli, kdy bude "dokončena" se zrekonstruuje stávající úsek mezi Křížovou a Laurovou, aby došlo ke konečnému propojení. Ještě bych neházel flintu do žita, neb rekonstrukce TT v roce 2008 opravdu nasvědčuje zahájení STAVBY TT v roce letošním.6432 píše:Opět o rok posunuto!!!! ...spíš o dva, protože 2008 rekonstrukce, 2009 stavba...