Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Nové tramvajové tratě
Asi je to drenáž a ta je v ose. Ale prostě, proč se buď nezvětšila osová vzdálenost, nebo nepoužily menší šachty.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Nové tramvajové tratě
Možná, že nad kanálem za šturcem bude wc, a při prodlužování bude odstraněn(o).
Jinak ale nad tou kanálovou mánií kroutím hlavou. Opravdu je potřeba tolik vstupů a opravdu musí být uprostřed a nemůžou být na boku
Jinak ale nad tou kanálovou mánií kroutím hlavou. Opravdu je potřeba tolik vstupů a opravdu musí být uprostřed a nemůžou být na boku
Re: Nové tramvajové tratě
Kanál za šturcem je super, asi se s pokračováním už nepočítá. Ale i ty kanály po cestě tak nějak nic moc, když zasahují do pražců.
Kabelovody podél trati jsou únosné proti občasnému přejetí nákladním vozidlem?
Kabelovody podél trati jsou únosné proti občasnému přejetí nákladním vozidlem?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Nové tramvajové tratě
Už asi tak od 20.let minulého století let se v tom územním plánu plánuje Uzavřenou rozšířit. Dokonce i v návrhu metropolitního plánu to je. Barák by šel pryč.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
P_V: Že je v uzavřené TT v územním plánu je asi tak vše. Jak moc je reálné tam nacpat novostavbu TT? Dyt se tam nevyhnou skoro ani dvě auta. Nebo se plánuje něco zbourat?
Re: Nové tramvajové tratě
Nebylo to v EIA na novou trať, asi by se vynořily oprávěné protesty z navýšení provozu.
Spíš by měl magistrát kout železo dokud je žhavé, a přidat k napojení Bohnic (Pod Sídlištěm) blokovou smyčku přes Uzavřenou. Protože to zatím ještě je v platném územním plánu, tak to může požívat status veřejně prospěšné stavby.
Re: Nové tramvajové tratě
MPL: Je to logické spojení, vsadil bych boty, že taková linka po dostavbě obou tratí opravdu vyjede.
Pepa: Trať do Bohnic dávno stát nemohla, neb její příprava po dlouhá volební období prakticky stála. Hýbe se to až v poslední době, ale samozřejmě do skutečného kopnutí do země si ještě nějakou dobu počkáme. Momentálně se tuším soutěží tvorba projektové dokumentace první etapy, pokud si to dobře pamatuju.
Pepa: Trať do Bohnic dávno stát nemohla, neb její příprava po dlouhá volební období prakticky stála. Hýbe se to až v poslední době, ale samozřejmě do skutečného kopnutí do země si ještě nějakou dobu počkáme. Momentálně se tuším soutěží tvorba projektové dokumentace první etapy, pokud si to dobře pamatuju.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 38
- Registrován: 28.4.2020 11:42
Re: Nové tramvajové tratě
Ta tramvajová trať Kobylisy - Zdiby je jeden velký průser. Fakt by bylo nejlépe, kdyby se ta trať vůbec nestavěla. Místo toho už mohla dávno stát trať do Bohnic.
Tady nikdo asi nepřemýšlel.
Podle mě jsou tyto priority:
TT do Holyně a Slivence
TT do Libuše
TT Divoká Šárka - Dědinská
TT Václavské náměstí + Hlavní nádraží.
TT Kobylisy - Bohnice
TT Podbaba - Bohnice (čili žádná lanovka, ale tramvaj, vole!)
Tady nikdo asi nepřemýšlel.
Podle mě jsou tyto priority:
TT do Holyně a Slivence
TT do Libuše
TT Divoká Šárka - Dědinská
TT Václavské náměstí + Hlavní nádraží.
TT Kobylisy - Bohnice
TT Podbaba - Bohnice (čili žádná lanovka, ale tramvaj, vole!)
Re: Nové tramvajové tratě
Chápu , jak je to míněno, ale linka Zdiby - Bohnice (a zpět) by mi smysl dávala. A kdyby to nebyla tramvaj, ale trolejbus, tak tuplem.
Naposledy upravil(a) MPL dne 26.10.2021 12:07, celkem upraveno 1 x.
Re: Nové tramvajové tratě
Napaječ ze Zdib se otočí v Bohnicích, to je jednoduchý.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Nové tramvajové tratě
Leda na Březiněveský, kam se vrátí ten oblouk směr Kobylisy, co tam kdysi byl. Což teda je u metra jen se zavřením obou očí a výpadkem mozku.
Ale mám oprávněnou obavu, že politická reprezentace je nějaký podobný zhůvěřivosti schopna...
Ale mám oprávněnou obavu, že politická reprezentace je nějaký podobný zhůvěřivosti schopna...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Petr: A jak ji otočíš? Tedy za předpokladu, že neprojedeš mraky jalových km
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Ústečák: P_V většinu napsal. Jenom doplním.
Tramvaje do Zdib jsou na úrovni tramvaje do Modřan... Pojede to po okraji. V rozumné docházkové vzdálenosti ji bude mít cca 25% obyvatel a to jsem optimista... Pro zbytek se to bude rovnat jet 2 zastávky busem a pak do tramvaje... Jo to je good. A stejně to bude pro všechny dojíždějící dnes až k metru... Viz obyvatel Klecan sedne do busu, pojede 5 minut do Zdib, kde přestoupí do tramvaje a pak za pár minut přestoupí do metra....
K tomu přidejme další iluze, které mají naši politici a šotouši na odpovědných místech... Opravdu věříš, že někdo pojede tramvají dál než za Kobylisy v nějakém větším objemu? Do pořád ucpané Zenlkovy? Kde už i místní se z části naučili jezdit na Kobylisy a jet "dolu"? A směr Holešovice jim jede to C, kterým jezdí už ted...
Bohužel tohle někdo hodně nedomyslel.... Sem měly jet trolejbusy... Dráty Praha - Zdiby... Možná až Oddolená voda a ty cancoury typu vymeták Zdib, Klecany, Sedlec jet na baterky... Bohužel takhle nám pojedou tbusy do Brandýsa, kde budou stát v kolonách a přitom tady by to kolejové spojení dávalo smysl i vzhledem k tomu, že je to poměrně velká aglomerace...
Tramvaj tady opravdu přinese jenom problémy a vlastně bude nejspíš i pomalejší než busy, protože pojede Klapkovou...Busy dnes prakticky od Zdib mají pruh, takže zdržení nulové....
Tramvaje do Zdib jsou na úrovni tramvaje do Modřan... Pojede to po okraji. V rozumné docházkové vzdálenosti ji bude mít cca 25% obyvatel a to jsem optimista... Pro zbytek se to bude rovnat jet 2 zastávky busem a pak do tramvaje... Jo to je good. A stejně to bude pro všechny dojíždějící dnes až k metru... Viz obyvatel Klecan sedne do busu, pojede 5 minut do Zdib, kde přestoupí do tramvaje a pak za pár minut přestoupí do metra....
K tomu přidejme další iluze, které mají naši politici a šotouši na odpovědných místech... Opravdu věříš, že někdo pojede tramvají dál než za Kobylisy v nějakém větším objemu? Do pořád ucpané Zenlkovy? Kde už i místní se z části naučili jezdit na Kobylisy a jet "dolu"? A směr Holešovice jim jede to C, kterým jezdí už ted...
Bohužel tohle někdo hodně nedomyslel.... Sem měly jet trolejbusy... Dráty Praha - Zdiby... Možná až Oddolená voda a ty cancoury typu vymeták Zdib, Klecany, Sedlec jet na baterky... Bohužel takhle nám pojedou tbusy do Brandýsa, kde budou stát v kolonách a přitom tady by to kolejové spojení dávalo smysl i vzhledem k tomu, že je to poměrně velká aglomerace...
Tramvaj tady opravdu přinese jenom problémy a vlastně bude nejspíš i pomalejší než busy, protože pojede Klapkovou...Busy dnes prakticky od Zdib mají pruh, takže zdržení nulové....