Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Nové tramvajové tratě
Ale kdeže. Rozmazlenci z denních se tu stejně jenom otočí a pojedou na pauzu na Pavlák a my normální jsme zvyklí si svačinu nosit sebou.
P.S. Vždyť je tam benzínka, takže docela luxus.
P.S. Vždyť je tam benzínka, takže docela luxus.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3165
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Někdo se rád koukne na vláčky a navíc tam bude zděné WC. Co víc si přát
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10206
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Tak Florenci roste těžká konkurence ve kvalitě místa trávení přestávek
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Nové tramvajové tratě
Budoucí smyčka Zahradní Město...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3165
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Jen aby se do té doby nerozpadnul i Hlávkův most. Pak by se z Holešovic dalo jezdit na druhý břeh jen pod vodou, anebo na kole přes HolKu
Re: Nové tramvajové tratě
To ano, ale vždycky se počítalo s 1, aby dojela až na tu Hradčanskou, pravda, v nejhorším by se 12 taky dala. Ta druhá linka ale nemá řešit jen spojení do centra, ale obecně na metro B a i do Karlína a Libně, žádná náhradní doprava nebude a ne každý bude chtít nebo moci chodit přes rozkopaný most pěšky. 14 přes Těšnov a Bílou Labuť by pro tenhle účel byla ideální.ldrikk píše: ↑19.4.2021 14:00No stále by ale 12 byla lepší volba s post 2012 trasou než s pre 2012 trasou Takhle doveze aspoň lidi na Letnou, ono přepravní vazba Maniny - Štross - Letná je podle mě silnější než Maniny - centrum. Ale beztak je to teorie, podle mě než se kopne do Libeňáku, už dávno bude smyčka ve Slivenci.slonik píše: ↑19.4.2021 13:12Netušil jsem, že bude smyčka hned po dostavbě, i z dokumentace pro výběrové řízení to vypadá na úvrať. Tak snad, ale minimálně jedna linka asi bude muset vyjet v trase Maniny - Holyně a ta 12 vážně není dobrá volba se svojí post 2012 trasou. Hlavně bude potřeba 14 jako spojení do centra a na metro B, vazba Maniny - metro Palmovka je opravdu hodně silná.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
A dále, jestli jsem dobře pochopil zdroje, se v případě Holyně nejedná o zoufalství "postavit alespoň pár metrů do voleb", nýbrž o nutnost rovnoměrného čerpání dotací s výhodou možnosti započít s dílem díky etapizaci. Přitom hlavní pozemkový "ořech" (duplicitní vlastnictví pozemků) před smyčkou Slivenec by měl být již rozlousknutý a nyní probíhá jeho vypořádání a II. etapa vlastně "běží podle plánu"
Holyňský šturc bych nazval takovým legislativním hradlem, aby se nemuselo čekat, než úřední šiml doklopýtá ke kravínu, ale mohl se za ním po odhlášce z Holyně poslat bagr
Holyňský šturc bych nazval takovým legislativním hradlem, aby se nemuselo čekat, než úřední šiml doklopýtá ke kravínu, ale mohl se za ním po odhlášce z Holyně poslat bagr
Re: Nové tramvajové tratě
No stále by ale 12 byla lepší volba s post 2012 trasou než s pre 2012 trasou Takhle doveze aspoň lidi na Letnou, ono přepravní vazba Maniny - Štross - Letná je podle mě silnější než Maniny - centrum. Ale beztak je to teorie, podle mě než se kopne do Libeňáku, už dávno bude smyčka ve Slivenci.slonik píše: ↑19.4.2021 13:12Netušil jsem, že bude smyčka hned po dostavbě, i z dokumentace pro výběrové řízení to vypadá na úvrať. Tak snad, ale minimálně jedna linka asi bude muset vyjet v trase Maniny - Holyně a ta 12 vážně není dobrá volba se svojí post 2012 trasou. Hlavně bude potřeba 14 jako spojení do centra a na metro B, vazba Maniny - metro Palmovka je opravdu hodně silná.
Re: Nové tramvajové tratě
Netušil jsem, že bude smyčka hned po dostavbě, i z dokumentace pro výběrové řízení to vypadá na úvrať. Tak snad, ale minimálně jedna linka asi bude muset vyjet v trase Maniny - Holyně a ta 12 vážně není dobrá volba se svojí post 2012 trasou. Hlavně bude potřeba 14 jako spojení do centra a na metro B, vazba Maniny - metro Palmovka je opravdu hodně silná.
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1540
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Již bylo komunikováno, že Libuš bude mít smyčku.
Re: Nové tramvajové tratě
Bude to hodně zajímavé, úvrať Pankrác, Libuš, Holyně a Maniny. Z toho koukají paskvily typu obsluha Manin 12 a polovinou 17, obě linky zcela k ničemu. Typické pro současný magistrát, nejhorší možná řešení, co se dají vymyslet, protože ta dobrá nedokáží zrealizovat.
- Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 480
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Re: Nové tramvajové tratě
Já si ji ještě někdy v letech 2007-2008 pamatuji mezi Lehovcem a Kubánským náměstím (se střídanými přestávkami na Palmovce) s 12 pořadími.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10206
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Demon: Lehovec - Radošovická se střídanými přestávkami 13 .
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6698
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
No viděl bych to maximálně tak na 15-16 pořadí, takže ve chvíli kdy máme 50 vozů v tom nevidim zásadní problém.
Krom toho bude-li Holyně opravdu hotová v roce 2022, nebude zase 19 v dlouhé trase, protože na rok a půl vypukne Krejcárek.