Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
To je úžasný, jaxe pořád roděj nový a nový lidi, co si myslej, že kde jsou pole nejde už nic postavit. A nepomůže jim ani když si prohlídnou, jak vypadala Vršovická tř. když po ní začaly jezdit tramvaje, abych se tu neoháněl komunistickýma plánovačema. V Letňanech i v Holyni už tratě měly dávno stát, tam už je to 5 minut po 12.
- 6432
- Uživatel
- Příspěvky: 207
- Registrován: 08.4.2004 11:33
- Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem
A kde je podle tebe ulice U Náhonu?????????Proxy píše:6432, Honzíku, GagarineProboha o jakém prodloužení do Holyně tady neustále mluvíte
![]()
To je bohapustý nesmysl - Holyně je vesnice, kam nikdo neuvažuje o prodlužování tramvajové tratě![]()
![]()
![]()
TT Barrandov se má prodlužovat v závislosti na pokračování výstavby barrandovského sídliště. Podívejte se jak rychle vyrostl komplex Kaskády a takových komplexů bude přibývat.
Co se týče podoby prodloužení jsem pro vedení středem nové široké ulice (viz UP) se zatravněným svrškem. Počet zastávek podle mne závisí dle umístění nové smyčky.
Pokud vznikne smyčka před křižovatkou s ulicí U náhonu, nemá cenu uvažovat o více než jedné nácestné a jedné konečné zastávce.
Pokud ovšem vznikne smyčka v území jak jsem navrhoval níže (tedy za křižovatkou s ulicí U náhonu), pak jsem pro dvě nácestné zastávky.
Přece v Holyni!!! Takže pokud by se to prodloužilo k ulici U Náhonu, tak by se to přece prodloužilo do Holyně!!!! ((((((a nebo mám blbou mapu



Re: Holyně ale i Centrální TT
O zrušení pěší zóny Na Příkopech nikdo nemluví! Tramvaje s pěší zónou se skloubit dají, nevidím v tom problém. Tebou navrhovaná trasa je pěkná, ale není o nic lepší; to spíš z těch ulic udělat kompletně pěší zónu, aby se turistický ruch přesunul z Příkopů taky jinam. Ostatně, co je na příkopech tak zajímavého, že tam jsou turisti? Nic, jenom nemají kudy jinudy jít, takže TT Na Příkopech (protože je to nejširší třída) a pěší zónu na Ovocném trhu apod.6432 píše:Většina z vás volá o Příkopy a 28. října, ale tam je pěší cizincová zóna a osobně si moc zrušení této zóny neumím představit. Takže bych spíš navrhoval vedení Národní - Perlová - Rytířská - Ovocný trh - Králodvorská - Nám. Rep.![]()
- Gagarin
- Uživatel
- Příspěvky: 295
- Registrován: 18.11.2003 16:49
- Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvoj
Lepší něco dohnat se spožděním, než to nedohnat vůbec. Neříkej mi, že taková dědina potřebuje tramvaje víc, než centrum Prahy...!Jonáš píše:Opět komunistické plánování. Jednou se už musí začít dělat věci tak, jak se patří. A ne vše dohánět se zpožděním. Viz metro Zličín a Černý Most! To se postavilo a k tomu tam začaly vznikat komplexy. Honzíku, nesouhlasím. Výstavba už netrvá na desítky let!Gagarin píše:Gagarin čte a nevěřícně. Proč se nejdříve řeší dopravní obsluha fakticky neexistujícího místa, když v Praze jsou desítky jiných míst, která jsou na tom kapacitně dopravně špatně už teď? A TT na VN a v okolí měla stát už roky, už teď je pozdě.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2478
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
6432, Honzíku, Gagarine
Proboha o jakém prodloužení do Holyně tady neustále mluvíte
To je bohapustý nesmysl - Holyně je vesnice, kam nikdo neuvažuje o prodlužování tramvajové tratě
TT Barrandov se má prodlužovat v závislosti na pokračování výstavby barrandovského sídliště. Podívejte se jak rychle vyrostl komplex Kaskády a takových komplexů bude přibývat.
Co se týče podoby prodloužení jsem pro vedení středem nové široké ulice (viz UP) se zatravněným svrškem. Počet zastávek podle mne závisí dle umístění nové smyčky.
Pokud vznikne smyčka před křižovatkou s ulicí U náhonu, nemá cenu uvažovat o více než jedné nácestné a jedné konečné zastávce.
Pokud ovšem vznikne smyčka v území jak jsem navrhoval níže (tedy za křižovatkou s ulicí U náhonu), pak jsem pro dvě nácestné zastávky.


To je bohapustý nesmysl - Holyně je vesnice, kam nikdo neuvažuje o prodlužování tramvajové tratě



TT Barrandov se má prodlužovat v závislosti na pokračování výstavby barrandovského sídliště. Podívejte se jak rychle vyrostl komplex Kaskády a takových komplexů bude přibývat.
Co se týče podoby prodloužení jsem pro vedení středem nové široké ulice (viz UP) se zatravněným svrškem. Počet zastávek podle mne závisí dle umístění nové smyčky.
Pokud vznikne smyčka před křižovatkou s ulicí U náhonu, nemá cenu uvažovat o více než jedné nácestné a jedné konečné zastávce.
Pokud ovšem vznikne smyčka v území jak jsem navrhoval níže (tedy za křižovatkou s ulicí U náhonu), pak jsem pro dvě nácestné zastávky.
- 6432
- Uživatel
- Příspěvky: 207
- Registrován: 08.4.2004 11:33
- Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem
Holyně ale i Centrální TT
Já bych rozhodně nechal TT ukončené na Barr a dál bych to nerozšiřoval!
Protože Holyně je fakt kraj Prahy, a obstarávají to tam busy; a taky si moc neumím představit "výškově a terénně" to prodloužení-to by se tam muselo navést POŘÁDNÉ množství hlíny (a nebo naopak ubrat).
Rozhodně si myslím, že jsou potřebnější TT. Většina z vás volá o Příkopy a 28. října, ale tam je pěší cizincová zóna a osobně si moc zrušení této zóny neumím představit. Takže bych spíš navrhoval vedení Národní - Perlová - Rytířská - Ovocný trh - Králodvorská - Nám. Rep.

Protože Holyně je fakt kraj Prahy, a obstarávají to tam busy; a taky si moc neumím představit "výškově a terénně" to prodloužení-to by se tam muselo navést POŘÁDNÉ množství hlíny (a nebo naopak ubrat).
Rozhodně si myslím, že jsou potřebnější TT. Většina z vás volá o Příkopy a 28. října, ale tam je pěší cizincová zóna a osobně si moc zrušení této zóny neumím představit. Takže bych spíš navrhoval vedení Národní - Perlová - Rytířská - Ovocný trh - Králodvorská - Nám. Rep.


- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2047
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvoj
To si snad děláš srandu.... Úsek IV.B Českomoravská - Černý Most se začal stavět v roce 1991 a že by v té době na Černém Mostě bylo CČM a Hornbach, kde asi soudruzi udělali chybu, že pustili kapitalistu do republiky9001 píše:U Černého mostu musím protestovat. Ještě než se metro vůbec začalo stavět tak tam stál CČM a Hornbach. Jinak osídlení Rajské zahrady taky není zrovna malé.

- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10258
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvoj
U Černého mostu musím protestovat. Ještě než se metro vůbec začalo stavět tak tam stál CČM a Hornbach. Jinak osídlení Rajské zahrady taky není zrovna malé.Jonáš píše:Opět komunistické plánování. Jednou se už musí začít dělat věci tak, jak se patří. A ne vše dohánět se zpožděním. Viz metro Zličín a Černý Most! To se postavilo a k tomu tam začaly vznikat komplexy. Honzíku, nesouhlasím. Výstavba už netrvá na desítky let!Gagarin píše:Gagarin čte a nevěřícně. Proč se nejdříve řeší dopravní obsluha fakticky neexistujícího místa, když v Praze jsou desítky jiných míst, která jsou na tom kapacitně dopravně špatně už teď? A TT na VN a v okolí měla stát už roky, už teď je pozdě.

- Pajda
- Uživatel
- Příspěvky: 341
- Registrován: 02.9.2004 14:44
- Bydliště: Zatím ještě v Praze...
- Kontaktovat uživatele:
Myslím, že pokud se teď schválí definitivní umístění TT (do prázdnin) na Praze 5, tak do prvního kopnutí bude trvat ještě několik let.
Ale už bude možné celou oblast začít zastavovat, protože už bude jasné co kde bude.
V budoucnu by tam mělo žít x tisíc lidí, dokonce podle studie tam bude i mnoho pracovních míst.
Ale už bude možné celou oblast začít zastavovat, protože už bude jasné co kde bude.
V budoucnu by tam mělo žít x tisíc lidí, dokonce podle studie tam bude i mnoho pracovních míst.
Re: Rozvoj
Opět komunistické plánování. Jednou se už musí začít dělat věci tak, jak se patří. A ne vše dohánět se zpožděním. Viz metro Zličín a Černý Most! To se postavilo a k tomu tam začaly vznikat komplexy. Honzíku, nesouhlasím. Výstavba už netrvá na desítky let!Gagarin píše:Gagarin čte a nevěřícně. Proč se nejdříve řeší dopravní obsluha fakticky neexistujícího místa, když v Praze jsou desítky jiných míst, která jsou na tom kapacitně dopravně špatně už teď? A TT na VN a v okolí měla stát už roky, už teď je pozdě.
- Gagarin
- Uživatel
- Příspěvky: 295
- Registrován: 18.11.2003 16:49
- Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvoj
Gagarin čte a nevěřícně. Proč se nejdříve řeší dopravní obsluha fakticky neexistujícího místa, když v Praze jsou desítky jiných míst, která jsou na tom kapacitně dopravně špatně už teď? A TT na VN a v okolí měla stát už roky, už teď je pozdě.Jonáš píše:Gagarine čti, i když je to latinkou a ne azbukou. Je to rozvojové území a proto se počítá s tramvají. Já osobně si myslím, že je dobře, když je vyřešená obsluha a až potom se tam stahují lidé. Pamatuji si dobře, jak jsme na jižák jezdili z Budějovické busy a až po 2 letech tam bylo otevřené metro. Takový špatný komunistický postup.Gagarin píše:A dalo by se to zveřejnit? Celkem by mne to zajímalo, už proto, že se mi vedení TT do takovýho zapadákova zdá mírně řečeno megalomanský. Kolik to má obyvatel?
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004 11:11
- Bydliště: Praha 4 Lhotka
- Kontaktovat uživatele:
TT
Nevím, ale zdá se mi to hodně předčasná diskuze. Já si myslím, že Sídliště Barrandov bude dlouhodobě konečná. Holyně jsou malé a než se tam bude něco stavět, bude to pěkně dlouho trvat.
Rozvoj
Gagarine čti, i když je to latinkou a ne azbukou. Je to rozvojové území a proto se počítá s tramvají. Já osobně si myslím, že je dobře, když je vyřešená obsluha a až potom se tam stahují lidé. Pamatuji si dobře, jak jsme na jižák jezdili z Budějovické busy a až po 2 letech tam bylo otevřené metro. Takový špatný komunistický postup.Gagarin píše:A dalo by se to zveřejnit? Celkem by mne to zajímalo, už proto, že se mi vedení TT do takovýho zapadákova zdá mírně řečeno megalomanský. Kolik to má obyvatel?
- Gagarin
- Uživatel
- Příspěvky: 295
- Registrován: 18.11.2003 16:49
- Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
- Kontaktovat uživatele:
A dalo by se to zveřejnit? Celkem by mne to zajímalo, už proto, že se mi vedení TT do takovýho zapadákova zdá mírně řečeno megalomanský. Kolik to má obyvatel?Pajda píše:Téma bylo založeno ještě před tím, než jsem měl dnes odpoledne 4 varianty možného pokračování TT. Řeší se otázka, zda budou 2 nebo3 zastávky a zda budevedena středem nebo po okraji budoucí komunikace.
Netušil jsem, že je studie již tak daleko.stávající smyčka by byla nejspíš zrušena.
Ve studii jsou už intervaly a čísla linek, které by tam měly jezdit.
- Pajda
- Uživatel
- Příspěvky: 341
- Registrován: 02.9.2004 14:44
- Bydliště: Zatím ještě v Praze...
- Kontaktovat uživatele:
Téma bylo založeno ještě před tím, než jsem měl dnes odpoledne 4 varianty možného pokračování TT. Řeší se otázka, zda budou 2 nebo3 zastávky a zda budevedena středem nebo po okraji budoucí komunikace.
Netušil jsem, že je studie již tak daleko.
stávající smyčka by byla nejspíš zrušena.
Ve studii jsou už intervaly a čísla linek, které by tam měly jezdit.
Netušil jsem, že je studie již tak daleko.

Ve studii jsou už intervaly a čísla linek, které by tam měly jezdit.