Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Brej den, raději bych tu viděl probírat tramvajovou trať ze Šárky na letiště, která by ve srovnání s metrem mohla stát raz dva a odlehčila by Evropskou od autobusů, ale to metro minimálně na Červený vrch by se stalo naprostou nutností, protože ve špičkách jsem měl problém zavřít dveře, jak bylo narváno... Taky bych klidně přestavěl buštěhradskou dráhu na tramvaj, bylo by hned spojení Masaryčka-Hradčanská-Veleslavín-letiště Ruzyně... a co já si myslím o dočasnosti smyčky na Barrandově...? Sovětská vojska tu taky byla jen dočasně
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
Hi! In fact there are plans to make a new tram line along upper part of Wenzelsplatz (near the nice St.Wenzel statue), from Vinohradská to Jindřišská, and many people dream about another lines on street Na Příkopě or in front of the Main station. However, those lines are more utopic.Ðuro Ðakovic píše:Are there any plans to build new tram lines in the center of Prague? I have heard about the some projects, but I don´t know any details.
I´m sorry for writing in English, but I´m from Germany.
Thank you very much.
What I have to say that there are plans to make a Mini-bus network inside Old town to offer any public transport there, like in Vienna.
Do not mind writing in English, This web is made to answer any question, no matter in which language. German will also be possible (mir macht es ein Bisschen Problem, ich habe keine Deutsch etwa 9 Monaten gesprochen)
P.S. Můžete mu napsat někdo více?
Pokud něco ukázalo jak je choulostivá síť KAPACITNÍ dopravy pak to byla 500letá voda. Doplňkovou povrchovou dopravu nepoložil vodovod, tu položili vlastní pracovníci nevhodnými odklony.Gagarin píše:[A co takhle případ vodovod? Ten snad jasně neukázal, jak choulostivá na spadnutí je síť kapacitní dopravy v centru?
- Gagarin
- Uživatel
- Příspěvky: 295
- Registrován: 18.11.2003 16:49
- Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
- Kontaktovat uživatele:
A v centru je to v tom případě aspoň 24 hodin po 12.KM píše:To je úžasný, jaxe pořád roděj nový a nový lidi, co si myslej, že kde jsou pole nejde už nic postavit. A nepomůže jim ani když si prohlídnou, jak vypadala Vršovická tř. když po ní začaly jezdit tramvaje, abych se tu neoháněl komunistickýma plánovačema. V Letňanech i v Holyni už tratě měly dávno stát, tam už je to 5 minut po 12.
To je úžasný, jaxe pořád roděj nový a nový lidi, co si myslej, že kde jsou pole nejde už nic postavit. A nepomůže jim ani když si prohlídnou, jak vypadala Vršovická tř. když po ní začaly jezdit tramvaje, abych se tu neoháněl komunistickýma plánovačema. V Letňanech i v Holyni už tratě měly dávno stát, tam už je to 5 minut po 12.
- 6432
- Uživatel
- Příspěvky: 207
- Registrován: 08.4.2004 11:33
- Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem
A kde je podle tebe ulice U Náhonu?????????Proxy píše:6432, Honzíku, Gagarine Proboha o jakém prodloužení do Holyně tady neustále mluvíte
To je bohapustý nesmysl - Holyně je vesnice, kam nikdo neuvažuje o prodlužování tramvajové tratě
TT Barrandov se má prodlužovat v závislosti na pokračování výstavby barrandovského sídliště. Podívejte se jak rychle vyrostl komplex Kaskády a takových komplexů bude přibývat.
Co se týče podoby prodloužení jsem pro vedení středem nové široké ulice (viz UP) se zatravněným svrškem. Počet zastávek podle mne závisí dle umístění nové smyčky.
Pokud vznikne smyčka před křižovatkou s ulicí U náhonu, nemá cenu uvažovat o více než jedné nácestné a jedné konečné zastávce.
Pokud ovšem vznikne smyčka v území jak jsem navrhoval níže (tedy za křižovatkou s ulicí U náhonu), pak jsem pro dvě nácestné zastávky.
Přece v Holyni!!! Takže pokud by se to prodloužilo k ulici U Náhonu, tak by se to přece prodloužilo do Holyně!!!! ((((((a nebo mám blbou mapu ))))))
Re: Holyně ale i Centrální TT
O zrušení pěší zóny Na Příkopech nikdo nemluví! Tramvaje s pěší zónou se skloubit dají, nevidím v tom problém. Tebou navrhovaná trasa je pěkná, ale není o nic lepší; to spíš z těch ulic udělat kompletně pěší zónu, aby se turistický ruch přesunul z Příkopů taky jinam. Ostatně, co je na příkopech tak zajímavého, že tam jsou turisti? Nic, jenom nemají kudy jinudy jít, takže TT Na Příkopech (protože je to nejširší třída) a pěší zónu na Ovocném trhu apod.6432 píše:Většina z vás volá o Příkopy a 28. října, ale tam je pěší cizincová zóna a osobně si moc zrušení této zóny neumím představit. Takže bych spíš navrhoval vedení Národní - Perlová - Rytířská - Ovocný trh - Králodvorská - Nám. Rep.
- Gagarin
- Uživatel
- Příspěvky: 295
- Registrován: 18.11.2003 16:49
- Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvoj
Lepší něco dohnat se spožděním, než to nedohnat vůbec. Neříkej mi, že taková dědina potřebuje tramvaje víc, než centrum Prahy...!Jonáš píše:Opět komunistické plánování. Jednou se už musí začít dělat věci tak, jak se patří. A ne vše dohánět se zpožděním. Viz metro Zličín a Černý Most! To se postavilo a k tomu tam začaly vznikat komplexy. Honzíku, nesouhlasím. Výstavba už netrvá na desítky let!Gagarin píše:Gagarin čte a nevěřícně. Proč se nejdříve řeší dopravní obsluha fakticky neexistujícího místa, když v Praze jsou desítky jiných míst, která jsou na tom kapacitně dopravně špatně už teď? A TT na VN a v okolí měla stát už roky, už teď je pozdě.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2458
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
6432, Honzíku, Gagarine Proboha o jakém prodloužení do Holyně tady neustále mluvíte
To je bohapustý nesmysl - Holyně je vesnice, kam nikdo neuvažuje o prodlužování tramvajové tratě
TT Barrandov se má prodlužovat v závislosti na pokračování výstavby barrandovského sídliště. Podívejte se jak rychle vyrostl komplex Kaskády a takových komplexů bude přibývat.
Co se týče podoby prodloužení jsem pro vedení středem nové široké ulice (viz UP) se zatravněným svrškem. Počet zastávek podle mne závisí dle umístění nové smyčky.
Pokud vznikne smyčka před křižovatkou s ulicí U náhonu, nemá cenu uvažovat o více než jedné nácestné a jedné konečné zastávce.
Pokud ovšem vznikne smyčka v území jak jsem navrhoval níže (tedy za křižovatkou s ulicí U náhonu), pak jsem pro dvě nácestné zastávky.
To je bohapustý nesmysl - Holyně je vesnice, kam nikdo neuvažuje o prodlužování tramvajové tratě
TT Barrandov se má prodlužovat v závislosti na pokračování výstavby barrandovského sídliště. Podívejte se jak rychle vyrostl komplex Kaskády a takových komplexů bude přibývat.
Co se týče podoby prodloužení jsem pro vedení středem nové široké ulice (viz UP) se zatravněným svrškem. Počet zastávek podle mne závisí dle umístění nové smyčky.
Pokud vznikne smyčka před křižovatkou s ulicí U náhonu, nemá cenu uvažovat o více než jedné nácestné a jedné konečné zastávce.
Pokud ovšem vznikne smyčka v území jak jsem navrhoval níže (tedy za křižovatkou s ulicí U náhonu), pak jsem pro dvě nácestné zastávky.
- 6432
- Uživatel
- Příspěvky: 207
- Registrován: 08.4.2004 11:33
- Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem
Holyně ale i Centrální TT
Já bych rozhodně nechal TT ukončené na Barr a dál bych to nerozšiřoval!
Protože Holyně je fakt kraj Prahy, a obstarávají to tam busy; a taky si moc neumím představit "výškově a terénně" to prodloužení-to by se tam muselo navést POŘÁDNÉ množství hlíny (a nebo naopak ubrat).
Rozhodně si myslím, že jsou potřebnější TT. Většina z vás volá o Příkopy a 28. října, ale tam je pěší cizincová zóna a osobně si moc zrušení této zóny neumím představit. Takže bych spíš navrhoval vedení Národní - Perlová - Rytířská - Ovocný trh - Králodvorská - Nám. Rep.
Protože Holyně je fakt kraj Prahy, a obstarávají to tam busy; a taky si moc neumím představit "výškově a terénně" to prodloužení-to by se tam muselo navést POŘÁDNÉ množství hlíny (a nebo naopak ubrat).
Rozhodně si myslím, že jsou potřebnější TT. Většina z vás volá o Příkopy a 28. října, ale tam je pěší cizincová zóna a osobně si moc zrušení této zóny neumím představit. Takže bych spíš navrhoval vedení Národní - Perlová - Rytířská - Ovocný trh - Králodvorská - Nám. Rep.
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvoj
To si snad děláš srandu.... Úsek IV.B Českomoravská - Černý Most se začal stavět v roce 1991 a že by v té době na Černém Mostě bylo CČM a Hornbach, kde asi soudruzi udělali chybu, že pustili kapitalistu do republiky9001 píše:U Černého mostu musím protestovat. Ještě než se metro vůbec začalo stavět tak tam stál CČM a Hornbach. Jinak osídlení Rajské zahrady taky není zrovna malé.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvoj
U Černého mostu musím protestovat. Ještě než se metro vůbec začalo stavět tak tam stál CČM a Hornbach. Jinak osídlení Rajské zahrady taky není zrovna malé.Jonáš píše:Opět komunistické plánování. Jednou se už musí začít dělat věci tak, jak se patří. A ne vše dohánět se zpožděním. Viz metro Zličín a Černý Most! To se postavilo a k tomu tam začaly vznikat komplexy. Honzíku, nesouhlasím. Výstavba už netrvá na desítky let!Gagarin píše:Gagarin čte a nevěřícně. Proč se nejdříve řeší dopravní obsluha fakticky neexistujícího místa, když v Praze jsou desítky jiných míst, která jsou na tom kapacitně dopravně špatně už teď? A TT na VN a v okolí měla stát už roky, už teď je pozdě.