Automobilový Dvorecký most by ničemu nepomohl, protože by byl trvale zacpaný, stejně tak Jeremenkova. Jižní spojka, Výtoň, Ječná / Žitná jsou trvale zacpané už teď, Jeremenkova by se stala objízdnou trasou. Proto je potřeba v tomhle místě postavit most tramvajový, případně pro obojí, ale tak, aby tramvaj byla od IAD oddělena - což by šlo na mostě, ale stejně ne v Jeremenkově.Káem píše:Radek: Stačilo by, aby byl automobilový - prodloužená a posílená 118 na SN nebo Knížecí a pár dalších linek busů by stáhly část lidí jezdících z P4 do P5 přes IPP. Odhaduji, že by se mohla zrušit 4. Když tramvajový, tak i linka z Modřan a odkloněná 7 by pomohly. Trať Jeremenkovou je jediná, kterou jsem ochoten po dlouhých průtazích v P4 akceptovat
Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
- Kontaktovat uživatele:
Radek: Stačilo by, aby byl automobilový - prodloužená a posílená 118 na SN nebo Knížecí a pár dalších linek busů by stáhly část lidí jezdících z P4 do P5 přes IPP. Odhaduji, že by se mohla zrušit 4. Když tramvajový, tak i linka z Modřan a odkloněná 7 by pomohly. Trať Jeremenkovou je jediná, kterou jsem ochoten po dlouhých průtazích v P4 akceptovat
- Dushman_8252
- Uživatel
- Příspěvky: 78
- Registrován: 28.1.2007 14:58
- Kontaktovat uživatele:
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
No nechci předbíhat, ale už od počátku je koncepce taková, že se nejdříve začně stavětz nová trať a ve chvíli, kdy bude "dokončena" se zrekonstruuje stávající úsek mezi Křížovou a Laurovou, aby došlo ke konečnému propojení. Ještě bych neházel flintu do žita, neb rekonstrukce TT v roce 2008 opravdu nasvědčuje zahájení STAVBY TT v roce letošním.6432 píše:Opět o rok posunuto!!!! ...spíš o dva, protože 2008 rekonstrukce, 2009 stavba...
Z jednání výboru dopravy magistrátu
Tož asi tak k tomu, jak žhavé to bude s prodloužením trati v Radlické.gen. ředitel Ing. Jílek píše: V ÚPn HMP se uvažuje s výstavbou nových tramvajových tratí.
- Radlická – smyčka u ČSOB.
V roce 2008 rekonstrukce stávající tramvajové tratí v ul. Radlické (spolu s rek. vodovodních řadů)
- Počernická – v sídlišti Malešice, ukončení v prostoru stávající smyčky Černokostelecká. Současně je posuzováno i variantní ukončení,
- prodloužení trati Barrandovská do Holyně,
- prodloužení stávající tramv. trati v Modřanech do Nových Dvorů,
- prodloužení tramv. trati z Podbaby na Suchdol,
- městský most Zlíchov – Dvorce,
- v centru města tramvajová trať Václavské náměstí.
V diskusi odpověděl gen. ředitel Ing. Jílek na dotazy členů VD.
Bylo přijato usnesení:
VD ZHMP bere informaci o výstavbě tramvajových tratí na vědomí.