Nové tramvajové tratě

Právě zde je prostor pro Vaše přání a fantazie. Spekulace na téma nových tratí, dodávek vozů, nových linek a spousta dalších věcí vítána právě zde...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Pepa z Nuslí
Uživatel
Příspěvky: 136
Registrován: 03.3.2005 20:01
Bydliště: Blízko mě je obratiště Zvonařka a pod mým barákem je vedena železniční trať - tak kde to může být?
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa z Nuslí » 09.6.2006 8:57

Neral píše:Jj, Ale to by muselo být asi tak Ládví-Prosek-Vysočanská-Nádr.Libeň-Spojovací-Malešice-Černokostelecká-Skalka-Zahradní Město ...
Ládví - Prosek....????? jak uděláš rozvětvení ??? a kudy tu tramvaj potáhneš?? Snad ne přes ten kruháč co je mezi Štěpníčnou a Třebenickou?

Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 24.4.2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phabbey » 08.6.2006 16:15

Jasně, že by to bylo drahé. Ale samotná tangenta Spojovací - Skalka zase nemá moc smysl, protože chybí spojení s Vysočanskou. Ze Skalky jenom na Spojovací nikdo nepojede.
O trolejbusech na 177 jsem taky uvažoval hlavně kvůli kopci nad Vysočanskou, ale v poslední době se začínám klonit k tramvajím a doufám, že by ten kopec zvládly.

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neral » 08.6.2006 12:17

Phabbey píše:No, myslím, že v tangenciálním směru by se tu tramvaj uživila. Ovšem musela by se ta tangenta "trochu" protáhnout po trase dnešní 177. Ta by si myslím svým využitím ztramvajení zasloužila.
Jj, Ale to by muselo být asi tak Ládví-Prosek-Vysočanská-Nádr.Libeň-Spojovací-Malešice-Černokostelecká-Skalka-Zahradní Město ...a to by bylo asi docela drahé...
Taky jsem přemýšlel o tom, jestli by se na té nevyplatilo zavést na té 177 trolejbusy (+ pro začátek ještě na dalších linkách v Bohnicích a Čimicích, takže tahle oblast by byla obsloužena trolejbusy, jak se plánovalo, a navíc by pokrývaly takovou významnou tangentu)

Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 24.4.2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phabbey » 07.6.2006 18:38

No, myslím, že v tangenciálním směru by se tu tramvaj uživila. Ovšem musela by se ta tangenta "trochu" protáhnout po trase dnešní 177. Ta by si myslím svým využitím ztramvajení zasloužila.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2383
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 07.6.2006 14:16

bobek: myslím, že po zástavbě území bytovými domy (což se dá očekávat) by trať nabyla poměrně velkého významu, navíc "spojení se spojovací" by bylo zcela logické. a tangenta Spojovací-Černokostelecká se mi taky nezdá marná, ale to je pravda spíš jen taková lahůdka.

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Příspěvek od Bobek » 07.6.2006 11:12

Pepa z Nuslí píše:Městského okruhu?? ten okruh už tam dávno stojí přece :o
Neral měl zřejmě na mysli část MO Balabenka-Štěrboholská radiála, která je určena k realizaci po r2010. Ale tady bych přílišný problém neviděl, spíše by s tímto záměrem kolidovala v ÚP zanesená trasa silnice od MÚK Jarov k nákladovému nádraží (v trase bývalé "Žižkovské" radiály). Jinak podle mého názoru by ta TT by (po případné zástavbě okolí) měla význam tak k současné konečné 234, ale dál asi ne.

Pepa z Nuslí
Uživatel
Příspěvky: 136
Registrován: 03.3.2005 20:01
Bydliště: Blízko mě je obratiště Zvonařka a pod mým barákem je vedena železniční trať - tak kde to může být?
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa z Nuslí » 07.6.2006 7:18

Neral píše:Jako spojení třeba do Velvar nebo Slaného by to bylo pěkné a ve své době by i takové projekty mohly být jakž takž reálné, ale ty tratě do vesniček... :wink:
A co neratovická trať??? k chemičce si myslím že ta tramvaj najde opodstatnění, s přihlédnutím k tomu že se vlstně jedná o průchod celým městem

Pepa z Nuslí
Uživatel
Příspěvky: 136
Registrován: 03.3.2005 20:01
Bydliště: Blízko mě je obratiště Zvonařka a pod mým barákem je vedena železniční trať - tak kde to může být?
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa z Nuslí » 07.6.2006 7:15

Neral píše:Zajímavý nápad. Už jsem nad něčím podobným taky přemýšlel.
Jenom se obávám, že se situací v této oblasti trochu zamíchá připravovaná stavba městského okruhu...
Městského okruhu?? ten okruh už tam dávno stojí přece :o

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neral » 06.6.2006 23:57

pawel píše:je zde mimo jiné velmi zajímavý námět: stavba TT v ose nynější žel. tratě NNŽ-Malešice po zrušení nákladového nádraží a spolu s urbanizací celého prostoru. nabízí se tedy stavba tramvajových spojení NNŽ - Habrová - Spojovací a event. Spojovací - Nákl.n.Malešice - Černokostelecká/Depo Hostivař (také ve stopě zrušené trati, resp. u NNM, tj. v úseku od Táborem-Černokostelecká, podél žel.trati; to už je ale moje fantazie).

Co si o tom myslíte?
Zajímavý nápad. Už jsem nad něčím podobným taky přemýšlel.
Jenom se obávám, že se situací v této oblasti trochu zamíchá připravovaná stavba městského okruhu...

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neral » 06.6.2006 23:55

Pepa z Nuslí píše:No Nerale co ty víš?? Metro ve své době taky na černý most jezdilo do polí a teď???.... jinak v Nabdíně tam je hrozné spojení, proto se nedivím že tam všichni mají auta, no každopádně by to nebylo marné. Jestli máš někde tu historii Trutnova pošli rád se pokochám :D
No, ono toho zase tak moc nebylo... I když na druhou stranu... možná bych to mohl trochu doplnit uvést do stavu který by byl prezentovatelný... :wink:

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2383
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 06.6.2006 23:48

už jste četli tohle? http://metroweb.cz/zeleznice/doprava0602.pdf

je zde mimo jiné velmi zajímavý námět: stavba TT v ose nynější žel. tratě NNŽ-Malešice po zrušení nákladového nádraží a spolu s urbanizací celého prostoru. nabízí se tedy stavba tramvajových spojení NNŽ - Habrová - Spojovací a event. Spojovací - Nákl.n.Malešice - Černokostelecká/Depo Hostivař (také ve stopě zrušené trati, resp. u NNM, tj. v úseku od Táborem-Černokostelecká, podél žel.trati; to už je ale moje fantazie).

Co si o tom myslíte?

Pepa z Nuslí
Uživatel
Příspěvky: 136
Registrován: 03.3.2005 20:01
Bydliště: Blízko mě je obratiště Zvonařka a pod mým barákem je vedena železniční trať - tak kde to může být?
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa z Nuslí » 06.6.2006 21:17

Neral píše:Pěkné. Ale velikost té sítě je podle mě pro město velikosti Roztok trochu přehnaná, teda hlavně pokud jde o ty "meziměstské" tratě. Jako spojení třeba do Velvar nebo Slaného by to bylo pěkné a ve své době by i takové projekty mohly být jakž takž reálné, ale ty tratě do vesniček... :wink:
No ale jinak je to dobré. Já se jedenn čas pokoušel vymyslet podobnou fiktivní tramvajovou historii pro Trutnov, ale moc daleko jsem se s tím nedostal. I když možná ještě něco k tomu někde mám. Dělal jsem k tomu dokonce nějakou i fotomontáž... :)
No Nerale co ty víš?? Metro ve své době taky na černý most jezdilo do polí a teď???.... jinak v Nabdíně tam je hrozné spojení, proto se nedivím že tam všichni mají auta, no každopádně by to nebylo marné. Jestli máš někde tu historii Trutnova pošli rád se pokochám :D

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neral » 06.6.2006 21:07

Pepa z Nuslí píše: Připojuji takovou fikci jsem zvědavej na vaši reakci
Když jsem viděl smyšlenou historii tramvají v Pardubicích napadlo mě tohle samozřejmě je to taková fikce ale byl byhc rád kdybyste mi řekli svůj názor
Pěkné. Ale velikost té sítě je podle mě pro město velikosti Roztok trochu přehnaná, teda hlavně pokud jde o ty "meziměstské" tratě. Jako spojení třeba do Velvar nebo Slaného by to bylo pěkné a ve své době by i takové projekty mohly být jakž takž reálné, ale ty tratě do vesniček... :wink:
No ale jinak je to dobré. Já se jedenn čas pokoušel vymyslet podobnou fiktivní tramvajovou historii pro Trutnov, ale moc daleko jsem se s tím nedostal. I když možná ještě něco k tomu někde mám. Dělal jsem k tomu dokonce nějakou i fotomontáž... :)

Pepa z Nuslí
Uživatel
Příspěvky: 136
Registrován: 03.3.2005 20:01
Bydliště: Blízko mě je obratiště Zvonařka a pod mým barákem je vedena železniční trať - tak kde to může být?
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa z Nuslí » 06.6.2006 13:07

Kalič píše:Chtěl bych se zeptat, jestli jsou koleje TT v praze schodné s kolejemi Českých drah. Zajímalo by mě jestli by šli třeba TT propojit ze sítí ČD a prodloužit některé linky třeba s využitím vozů KT nebo jim podobných jako regionálních tram (třeba Roztoky, Kladno) atd.
Jako to by možná šlo jenomže tam jde o to že by se musela všechna kola u tramvají vyměňovat za jiný což není finančně únosné, samozřejmě že by mě těšilo kdyby do Roztok jezdila tramvaj....ale bohužel taková je dnes realita. :evil:
Připojuji takovou fikci jsem zvědavej na vaši reakci
Když jsem viděl smyšlenou historii tramvají v Pardubicích napadlo mě tohle samozřejmě je to taková fikce ale byl byhc rád kdybyste mi řekli svůj názor
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Pepa z Nuslí
Uživatel
Příspěvky: 136
Registrován: 03.3.2005 20:01
Bydliště: Blízko mě je obratiště Zvonařka a pod mým barákem je vedena železniční trať - tak kde to může být?
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa z Nuslí » 06.6.2006 12:47

88.146.167.43 píše:Pánové, buďme rádi že je v Podbabě taková krásná v Praze unikátní smyčka a nechtějme, aby se mermo moci prodlužovalo k té budoucí žel.zast., když se to dá vyřešit úpravami chodníků a dobrou přístupovou cestou. Zas takovej kus to není, aby se lidi neprošli :wink:
Já bych tam tu smyčku nechal a udělal bych to tak jako je to udělaný v Mostě u DP tam mají tramvajovou trať vedenou středem smyčky tak není problém.

Odpovědět