Tak 118 je (asi!) jasná. Prosím ale ji místo Olbrachotvy hodit přes "Na Strži" na Pankrác a pak Budějovickou třídou..Proxy píše: ↑17.12.2024 9:57Další zastávka na Dvorcích nebude, narozdíl od Lihovaru, kde se vždy plánovala a stále plánuje společná zastávka autobusů a tramvají na mostě. K současným autobusovým zastávkám povedou schody. Jedno rameno schodů je již jasně vidět. Druhé rameno se nyní začíná betonovat.fricoolinek2 píše: ↑15.12.2024 13:17Jaký je současný návrh linkového vedení po otevření Dvoreckého mostu, případně nakolik je pravděpodbné, že by onen stávající návrh doznal změn?
P.S.: Nějaké nové zastávky/nstupiště budou? Například druhý Lihovar/ druhé Dvorce na předmostích?
Linkové vedení bude zřejmě trochu jiné než se dosud plánovalo. Musí se zohlednit další výluky, např. uzavírka některých stanic metra a postup výstavby ostatních tramvajových tratí. Víc k tomu nemůžu napsat, protože o tom nic nevím. Nechme se překvapit. Prý na jaře bude jasněji
Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2629
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Re: Nové tramvajové tratě
Reaguji na
"Jakože 180 by zůstala zachována v +/- současné podobě kvůli tomu, aby lidi ze Sídliště Zličín mohli bez přestupu na A? Které není ani primárním směrem pro cestu do centra?
Koukl bych se na to, co se stalo s 225 po otevření tratě na Dědinu.
180 může zůstat mezi Zličínem a Sídliště Řepy, nebo jde jednosměrně točit Bazovského - Nevanova - Slánská a zpět na Zličín (nebo udělat "osmičku" Bazovského - Slánská ul. - Plzeňská a zpět)."
Porovnání se zkrácením 225-ky zcela pokulhává. Protože po jejím zkrácení si přestoupím na tramvaj, která mě doveze k metru. Ale po vámi navrhovaném zkrácení a-180 pouze do Řep si přestoupím na tramvaj, která mě ale k metru "A" nedoveze. A přestoupit v Motole (velmi zlý přestup, přes přechody, za roh a docela daleko) na jednu stanici na autobus k metru?
Asi situaci neznáte, já tam bydlím. Nejde totiž vůbec pouze o Sídliště Zličín, ale i o Starý Zličín, okolí Křivatcové a Strojírenské ulice. A vím, že v Řepích vystoupí pouze malá část cestujících a hodně jich přistoupí. Proč nejedou tramvají? No jednoduše proto, že tramvaj je zaveze jinam než autobus 180. Velká část cestujících se vymění u metra "Nemocnice Motol", ale nevěřil byste, kolik lidí se veze až na Vypich a přestupuje na tamější tramvaje! Autobus 180 plní jiné přepravní vztahy jako tramvaje. Proto by měl zůstat i po případném vybudování tramvaje Vypich - Motol. Nicméně, je to všechno sci-fi, protože tato tramvajová trať nejenže nemá prioritu, ale její projektování je odsunuto hodně, ale opravdu hodně na spodek plánovaných staveb...
"Jakože 180 by zůstala zachována v +/- současné podobě kvůli tomu, aby lidi ze Sídliště Zličín mohli bez přestupu na A? Které není ani primárním směrem pro cestu do centra?
Koukl bych se na to, co se stalo s 225 po otevření tratě na Dědinu.
180 může zůstat mezi Zličínem a Sídliště Řepy, nebo jde jednosměrně točit Bazovského - Nevanova - Slánská a zpět na Zličín (nebo udělat "osmičku" Bazovského - Slánská ul. - Plzeňská a zpět)."
Porovnání se zkrácením 225-ky zcela pokulhává. Protože po jejím zkrácení si přestoupím na tramvaj, která mě doveze k metru. Ale po vámi navrhovaném zkrácení a-180 pouze do Řep si přestoupím na tramvaj, která mě ale k metru "A" nedoveze. A přestoupit v Motole (velmi zlý přestup, přes přechody, za roh a docela daleko) na jednu stanici na autobus k metru?
Asi situaci neznáte, já tam bydlím. Nejde totiž vůbec pouze o Sídliště Zličín, ale i o Starý Zličín, okolí Křivatcové a Strojírenské ulice. A vím, že v Řepích vystoupí pouze malá část cestujících a hodně jich přistoupí. Proč nejedou tramvají? No jednoduše proto, že tramvaj je zaveze jinam než autobus 180. Velká část cestujících se vymění u metra "Nemocnice Motol", ale nevěřil byste, kolik lidí se veze až na Vypich a přestupuje na tamější tramvaje! Autobus 180 plní jiné přepravní vztahy jako tramvaje. Proto by měl zůstat i po případném vybudování tramvaje Vypich - Motol. Nicméně, je to všechno sci-fi, protože tato tramvajová trať nejenže nemá prioritu, ale její projektování je odsunuto hodně, ale opravdu hodně na spodek plánovaných staveb...
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2467
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Další zastávka na Dvorcích nebude, narozdíl od Lihovaru, kde se vždy plánovala a stále plánuje společná zastávka autobusů a tramvají na mostě. K současným autobusovým zastávkám povedou schody. Jedno rameno schodů je již jasně vidět. Druhé rameno se nyní začíná betonovat.fricoolinek2 píše: ↑15.12.2024 13:17Jaký je současný návrh linkového vedení po otevření Dvoreckého mostu, případně nakolik je pravděpodbné, že by onen stávající návrh doznal změn?
P.S.: Nějaké nové zastávky/nstupiště budou? Například druhý Lihovar/ druhé Dvorce na předmostích?
Linkové vedení bude zřejmě trochu jiné než se dosud plánovalo. Musí se zohlednit další výluky, např. uzavírka některých stanic metra a postup výstavby ostatních tramvajových tratí. Víc k tomu nemůžu napsat, protože o tom nic nevím. Nechme se překvapit. Prý na jaře bude jasněji
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2629
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Jaký je současný návrh linkového vedení po otevření Dvoreckého mostu, případně nakolik je pravděpodbné, že by onen stávající návrh doznal změn?
P.S.: Nějaké nové zastávky/nstupiště budou? Například druhý Lihovar/ druhé Dvorce na předmostích?
P.S.: Nějaké nové zastávky/nstupiště budou? Například druhý Lihovar/ druhé Dvorce na předmostích?
Re: Nové tramvajové tratě
Dodělával se malý přístřešek s lavičkou zhruba uprostřed nástupiště. Vzhledem k tomu, kolik lidí odtamtud odjíždí dál na Slivenec, to bohatě stačí.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6745
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Dost pochybuju, že by se k tehdejším slibům dneska někdo chtěl znát...
Re: Nové tramvajové tratě
Planuje se nekdy dostavit “pristresek” ve stanici Sidliste Barrandov ve smeru do Slivence? Pamatuji si, ze kdysi v 2003 pri otvirani trate do Barrandovu psali, ze na tehdy vystupni strane “pristresek” dostavi pri prodlouzeni trate.
Re: Nové tramvajové tratě
Okénko do historie ohledně chystaných nových tramvajových tratí, ve starším čísle podnikového časopisu. Článek pana Fojtíka rozvádí, jak se měnila koncepce tramvajového systému v Praze po přijetí rozhodnutí, že páteří pražské MHD bude metro. Ode zdi ke zdi, od návrhu všechno zrušit k postupnému připouštění, že tramvaje v Praze potřeba jsou. Škoda že v tištěném médiu nebylo víc prostoru na detaily.
DP Kontakt 2010/2, strana 30
DP Kontakt 2010/2, strana 30
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10246
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
P_V: Za ty tři miliony co za to někdo dostal bude matroše dost
Re: Nové tramvajové tratě
Náhodou jsem zabrousil do zásobníku opatření Polaď Prahu, a... co tam hulej?
To první je na trolejbus, pro to druhé nemám slov. Za socíku se tam prý nějaký most plánoval. Ale před nedávnem se tam navrhovala lanovka, to by bylo terénu i poptávce adekvátní.
Tramvajová trať Motol - Nové Butovice - Velká Ohrada
Tramvajová trať Velká Ohrada - Slivenec
To první je na trolejbus, pro to druhé nemám slov. Za socíku se tam prý nějaký most plánoval. Ale před nedávnem se tam navrhovala lanovka, to by bylo terénu i poptávce adekvátní.
Tramvajová trať Motol - Nové Butovice - Velká Ohrada
Tramvajová trať Velká Ohrada - Slivenec
Re: Nové tramvajové tratě
V časopise Sudop Revue 3/2024 je popis chystaných tratí na Strahov a kolem NNŽ.
https://www.sudop.cz/revue
V časopise Metroprojektu 3/2024 je popis chystané trati v Počernické.
https://www.metroprojekt.cz/media/casopis-metroprojekt
https://www.sudop.cz/revue
V časopise Metroprojektu 3/2024 je popis chystané trati v Počernické.
https://www.metroprojekt.cz/media/casopis-metroprojekt
Re: Nové tramvajové tratě
https://opravujeme.to/action/1779/
V mapě "přehledka" u nyní probíhající akce reko Dukelských Hrdinů - U Výstaviště, je možno spatřit "Zastávka tramvají Restaurace Vozovna Stromovka". Že bychom se dočkali šotodráhy už v příštím roce?
V mapě "přehledka" u nyní probíhající akce reko Dukelských Hrdinů - U Výstaviště, je možno spatřit "Zastávka tramvají Restaurace Vozovna Stromovka". Že bychom se dočkali šotodráhy už v příštím roce?
Re: Nové tramvajové tratě
Je to v metropolitním plánu, je to součást tramvajového okruhu, tak asi jo.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10246
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Ono pořád se uvažuje o trati pod Vinohradskou nemocnicí? Viz roh plánku?
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1555
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/711945
Soutěží se studie/EIA na TT Dvorce - Michle. V materiálu je i zmínka o propojce s TT v Budějovické ulici, která je ale označována jen jako manipulační trať/manipulační kolej.
Soutěží se studie/EIA na TT Dvorce - Michle. V materiálu je i zmínka o propojce s TT v Budějovické ulici, která je ale označována jen jako manipulační trať/manipulační kolej.