Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
nikam se to nehodi, tak to prdnu semka..
jak jiz bylo ve vzkazniku a v navstevni knize zmineno, slavi trat do modran male vyroci. nekdo tam zminil letak, ktery informoval o zmene linkoveho vedeni. ten jiz nemam, ale dochovala se mi fotografie, ktera na nem byla na titulni strane.
dovolte tedy, abych se s vami o ni podelil.
jedna se o vuz 6750, ktery vyjede za par dni z ustrednich dilen jako 8452.
jak jiz bylo ve vzkazniku a v navstevni knize zmineno, slavi trat do modran male vyroci. nekdo tam zminil letak, ktery informoval o zmene linkoveho vedeni. ten jiz nemam, ale dochovala se mi fotografie, ktera na nem byla na titulni strane.
dovolte tedy, abych se s vami o ni podelil.
jedna se o vuz 6750, ktery vyjede za par dni z ustrednich dilen jako 8452.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Projíždění smyčkou není potřeba, vždyť je tam trať Uzavřenou, takže vlastně celá trať Střelničná - Kobyliské náměstí je zbytečná (ale pro směr Bohnice - Ďáblice, pravda, docela užitečná).
Jonáši, po trase 181 je TT sice zajímavá představa, ale trať Čimickou má pro Bohnice přece jenom větší smysl (alespoň podle mého názoru). To by bylo jako jezdit z Muzea na Můstek přes Florenc...
Jonáši, po trase 181 je TT sice zajímavá představa, ale trať Čimickou má pro Bohnice přece jenom větší smysl (alespoň podle mého názoru). To by bylo jako jezdit z Muzea na Můstek přes Florenc...
1/ projizdeni smyckou je pitomost, jelikoz je jednokolejna, tudiz jednosmerna. opacny smer bys tahal kudy? po silnici na tahaci?
2/ spojka z kobylisskeho namesti pro tve linky 5,10,14 smerem do trojske je nepouzitelna, jelikoz je cerstve zastavena.
3/ mas tam strasne moc linek a skoro vsechny jedou do centra. to je nemyslitelne..
2/ spojka z kobylisskeho namesti pro tve linky 5,10,14 smerem do trojske je nepouzitelna, jelikoz je cerstve zastavena.
3/ mas tam strasne moc linek a skoro vsechny jedou do centra. to je nemyslitelne..
Dárek k narozkám
Marku ten nápad se mi líbí, jsem pro TT do Bohnic, jen bych jí vedl opravdu od vozovny Kobylisy po lince 181 a u zadní vrátnice PLB bych větvil do Čimic a do Bohnic, v sídlišti se mi tvé větvení líbí. Mám dojem, že ulice Čimická a pak nejasnosti větvení kolem stanice Kobylisy nejsou pro TT vhodné. Projíždění Březiněveskou? To se mi moc nelíbí.Marek B. píše:Dodatečně Jonášovi k x-tým(dovolil jsem si zaspekulovat) narozeninám **33 sem dávám oblast Bohnic a Suchdola. Všechny linky zde zobrazené jsou ve dvojicích. Myslím si, že je to velice vyvážený návrh a doufám, že tu o tomto návrhu bude tentokrát věcná diskuse. K jedné konkrétní věci. Linka 24 využívá k zahnutí od Ke Stírce směrem na Kobyliské náměstí zdvoukolejněnou smyčku Březiněveská. Je to kvůli tomu, aby byla zajištěna co největší variabilita spojů v oblasti.(Škoda že tu není Sobý Jsemprotittvbohnicíchkvůlilípámjejichžpokácenínenípotřebakrealizacitt Hnusec )
Jinak děkuji za dárek k narozkám. Ale x-té opravdu nebyly, neboť X je interně označováno číslem 63 a k tomu mám daleko
Dodatečně Jonášovi k x-tým(dovolil jsem si zaspekulovat) narozeninám **33 sem dávám oblast Bohnic a Suchdola. Všechny linky zde zobrazené jsou ve dvojicích. Myslím si, že je to velice vyvážený návrh a doufám, že tu o tomto návrhu bude tentokrát věcná diskuse. K jedné konkrétní věci. Linka 24 využívá k zahnutí od Ke Stírce směrem na Kobyliské náměstí zdvoukolejněnou smyčku Březiněveská. Je to kvůli tomu, aby byla zajištěna co největší variabilita spojů v oblasti.(Škoda že tu není Sobý Jsemprotittvbohnicíchkvůlilípámjejichžpokácenínenípotřebakrealizacitt Hnusec )
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Gagarin
- Uživatel
- Příspěvky: 295
- Registrován: 18.11.2003 16:49
- Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
- Kontaktovat uživatele:
A dnes je tam mega super extra mega konzumní chrámy s mekdonáldama a parkovištěma pro milión aut... Ano, je to krása...kresta píše:No dobře, možná jsem to nedomyslel úplně dokonce (i když jsem nabízel variantu i směrem na výchd či severovýchod, což je tak přibližně směrem na Kbely). To by nemohla být stanice trošku blíže středu Letňan No a takhle, jak jste to namaloval, jsem to také myslel. Jestlipak víte, co je na konci? Ano, jsou to Čakovice (pokud se nemýlím) a hypermarket GLOBUS a za ním volná plocha. Ihned by se ta plocha využila jako to bylo v případě prodloužení m-B na Černý Most. Byly tam louky a pole a dnes...Marek B. píše:A vznikne ti takováto šílenost:
Zamyslete se
To zrovna já teda nechci.
No dobře, možná jsem to nedomyslel úplně dokonce (i když jsem nabízel variantu i směrem na výchd či severovýchod, což je tak přibližně směrem na Kbely). To by nemohla být stanice trošku blíže středu Letňan No a takhle, jak jste to namaloval, jsem to také myslel. Jestlipak víte, co je na konci? Ano, jsou to Čakovice (pokud se nemýlím) a hypermarket GLOBUS a za ním volná plocha. Ihned by se ta plocha využila jako to bylo v případě prodloužení m-B na Černý Most. Byly tam louky a pole a dnes...Marek B. píše:A vznikne ti takováto šílenost:kresta píše:Můj názor na IV.C2 je ten, že tu trasu mohli prodloužit o jednu až dvě stanice (jedna v centru Letňan a ta druhá na severním nebo severovýchodním (anebo také výchdním) okraji Letňan...
Zamyslete se
Gagarine, zas tolik práce mě to nedalo. Zrovna jsem neměl co dělat. Jonáši nemusíš mě extrémně litovat. Já chápu, že tato vize asi nedojde své realizace, jen jsem se chtěl trochu povznést nad každodenní problémy s tím, na které lince je zrovna nasazen vůz 6xxx (to ovšem neznamená, že mi to vadí) a dát sem něco koncepčnějšího. Zvlášť když tato diskuse byla mrtvá. Také jsem si tuto oblast chtěl trochu vyjasnit sám pro sebe.Jonáš píše:Gagarine, i zbytečná práce může mít pro někoho nesmírnou cenu. Je fajn, že si Marek B. dává tolik práce, třeba to bude příští hlavní projektant města Prahy Víš, neber nikomu sny a radost ze svého koníčku. To spíš jen zarmoutíš (v lepší variantě).Gagarin píše:Nic proti Tvé práci a námaze, Marku, ale není to trošku (trošku dost velká) ztráta času kreslit se úplně zbytečně s něčím, co nemá smysl? Sám to píšeš ve své závorce, musel by se zrušit IV.C2. Někdy si říkám, kolik vy všichni máte času...
- Gagarin
- Uživatel
- Příspěvky: 295
- Registrován: 18.11.2003 16:49
- Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
- Kontaktovat uživatele:
Howgh. Souhlas.tramvajak píše:A co jinak doma, všichni zdrávi?Marek B. píše:Nazdar. Vzhledem k tomu, že se poslední dobou na TF nic neděje, tak vám sem zašlu mojí představu TT na Severním městě. Znamená také změnu koncepce metra(musel by se zrušit úsek IVC2). Dobré by bylo, kdybyste sem podle té mé mapky dali Vaše varianty.
Teda Marku, většinou jsi měl rozumný nápady, ale toto, to už je teda moc. Nepleteš si náhodou tram s autobusem? Tram síť vždycky tvořila jakousi povrchovou dopravní páteř, přivaděč/odvaděč metra, né aby jezdily prázdný dvojice mezi poly místo autobusů... Ať se síť TT klidně rozšiřuje, proti tomu nic nemám, ale rozumnou měrou. Tohle by bylo praktické tak maksimálně v BAHNu apod. Promiň.
A co jinak doma, všichni zdrávi?Marek B. píše:Nazdar. Vzhledem k tomu, že se poslední dobou na TF nic neděje, tak vám sem zašlu mojí představu TT na Severním městě. Znamená také změnu koncepce metra(musel by se zrušit úsek IVC2). Dobré by bylo, kdybyste sem podle té mé mapky dali Vaše varianty.
Teda Marku, většinou jsi měl rozumný nápady, ale toto, to už je teda moc. Nepleteš si náhodou tram s autobusem? Tram síť vždycky tvořila jakousi povrchovou dopravní páteř, přivaděč/odvaděč metra, né aby jezdily prázdný dvojice mezi poly místo autobusů... Ať se síť TT klidně rozšiřuje, proti tomu nic nemám, ale rozumnou měrou. Tohle by bylo praktické tak maksimálně v BAHNu apod. Promiň.
Můj názor na IV.C2 je ten, že tu trasu mohli prodloužit o jednu až dvě stanice (jedna v centru Letňan a ta druhá na severním nebo severovýchodním (anebo také výchdním) okraji Letňan. Tam by se pak teprve postavil terminál, odkud by odjížděli autobusy dál. Letňany by aspoň tak nebyly zahlcovány autobusovou dopravou, jako to bude po dostavbě úseku IV.C2 metra. Bude to stejné, jako to je nyní a myslím si, že obyvatelé Letňan se právem rozčilovali, že metro bude končit "v polích" - ikdyž tam ten terminál bude. Stejně budou muset dojíždět busem a kdo ví, jestli si obyvatelé nerozmyslí, zda by měli přestupovat na metro, když autobus je doveze přímo.
Ad Prosek: Myslím si, že vytíženost tam bude hodně velká, tudíž souhlasím se dvěma stanicema.
Ad Prosek: Myslím si, že vytíženost tam bude hodně velká, tudíž souhlasím se dvěma stanicema.
lepší by bylo udělat plánek k současnému vedení trati metra... jinak k vedení tramvají... hodně bych to pročistil... je tam příliš mnoho TT...Marek B. píše:Nazdar. Vzhledem k tomu, že se poslední dobou na TF nic neděje, tak vám sem zašlu mojí představu TT na Severním městě. Znamená také změnu koncepce metra(musel by se zrušit úsek IVC2). Dobré by bylo, kdybyste sem podle té mé mapky dali Vaše varianty.
Re: Zklamání
a to je prave to.. dopravni stavby takoveho rozsahu se prave projektuji proto, aby zde byly vecne.. ne tedy doslovne, ale je to na desitky let. nikoliv na par, kdy se pote rekne toto zbourame a postavime lepsi. to proste nejde.Marek B. píše:Podle mě má. Musíme si prostě říct, že vedení této trasy se městu nepovedlo. Já nevím, proč si všichni myslí, že když se něco postaví, tak to tu bude na věčné časy a musíme se s tím smířit.
jak jiz stepan rekl ke 4C2 - lobbystu, korupcni a uplne zbytecna mluvi za vse. samozrejme by se dalo lepe a ucelneji trasovat, ale tim by se verejne reklo, ze vystaviste v letnanech je nahoubeles (coz ostatne je). nyni vznikaji plany, jak tam dostat olympijskou vesnici a takove ostatni chuujoviny, ktere nemaji smysl. jediny pozitivni efekt metro bude mit (pominuli obsluhu proseka, ktery si metro zaslouzi), a to, ze se nekolikanasobne zvednou ceny pozemku v oblasti. no a kdo si myslis, ze je asi vlastni?