Stránka 111 z 137

Napsal: 21.6.2007 13:41
od 7080
R31: přidej ještě Staroměstskou, to je s 18 taky chuťovka. Rovně se dá ještě projet, ale odbočit je občas i na pět minut bez pohnutí. Se zvoněním i bez, takže nač si drásat nervy zvonkem :D

Napsal: 21.6.2007 13:37
od Káem
R31: Zvoníš?

Napsal: 21.6.2007 13:00
od radek31
Káem píše:Slyšel jsi o vyhražených pruzích?
bohužel pro řidiče IAD jakákoliv překážka menší než půlmetrová zeď nic neznamená

včera byla kolona od bazénu, přes Výtoň až bůhvíkam a například v zastávce Kublov proti mně jela po kolejích Audina A8 - naprosto v pohodě jel po tom zvýšeném tělese asi kilometr a to i přes zastávku - o sto metrů dál jsem pro změnu na kolejích potkal nějakou dodávku

každý den stojí auta a blokují tramvaje na žlutém šrafování na I.P.P, křižovatce Karlák x Žitná, na Palačáku, Výtoni, Přístavišti atd.

BUS pruh za Přístavištěm směr B. most je autama zablokovanej téměř trvale

a mohl bych pokračovat

v Praze neexistuje vynucování předpisů ze strany PČR, takže si každej dělá co chce

Napsal: 21.6.2007 9:45
od Káem
XSC píše:Automobilový Dvorecký most by ničemu nepomohl, protože by byl trvale zacpaný, stejně tak Jeremenkova. Jižní spojka, Výtoň, Ječná / Žitná jsou trvale zacpané už teď, Jeremenkova by se stala objízdnou trasou. Proto je potřeba v tomhle místě postavit most tramvajový, případně pro obojí, ale tak, aby tramvaj byla od IAD oddělena - což by šlo na mostě, ale stejně ne v Jeremenkově.
Slyšel jsi o vyhražených pruzích?

Napsal: 20.6.2007 21:03
od XSC
Káem píše:Radek: Stačilo by, aby byl automobilový - prodloužená a posílená 118 na SN nebo Knížecí a pár dalších linek busů by stáhly část lidí jezdících z P4 do P5 přes IPP. Odhaduji, že by se mohla zrušit 4. Když tramvajový, tak i linka z Modřan a odkloněná 7 by pomohly. Trať Jeremenkovou je jediná, kterou jsem ochoten po dlouhých průtazích v P4 akceptovat :-)
Automobilový Dvorecký most by ničemu nepomohl, protože by byl trvale zacpaný, stejně tak Jeremenkova. Jižní spojka, Výtoň, Ječná / Žitná jsou trvale zacpané už teď, Jeremenkova by se stala objízdnou trasou. Proto je potřeba v tomhle místě postavit most tramvajový, případně pro obojí, ale tak, aby tramvaj byla od IAD oddělena - což by šlo na mostě, ale stejně ne v Jeremenkově.

Re: 2010

Napsal: 20.6.2007 15:48
od Káem
Honzík píše:Podle územního plánu se bude stavět TT PP - budějovická až po roce 2010.
Jistě , ale není řečeno jak dlouho po. PO 2010 je i 2500. :P :twisted:

Napsal: 20.6.2007 15:46
od Káem
Radek: Stačilo by, aby byl automobilový - prodloužená a posílená 118 na SN nebo Knížecí a pár dalších linek busů by stáhly část lidí jezdících z P4 do P5 přes IPP. Odhaduji, že by se mohla zrušit 4. Když tramvajový, tak i linka z Modřan a odkloněná 7 by pomohly. Trať Jeremenkovou je jediná, kterou jsem ochoten po dlouhých průtazích v P4 akceptovat :-)

2010

Napsal: 20.6.2007 15:41
od Honzík
Podle územního plánu se bude stavět TT PP - budějovická až po roce 2010.

Napsal: 20.6.2007 14:34
od Radek
pokračování z tématu Zprávy z tisku:
KM: myslíš, že by samotný Dvorecký most ulevil Ječné? Nebo jsi pro TT na Pankrác?

Napsal: 10.4.2007 18:27
od Dushman_8252
bylo by urcite dobry aby byla zavedena nejaka okruzni linka, neco jako nocni ale aby jela ve dne treba 6x nebo 7x denne, aby kazdy kolo treba mela na starost vzdy jina vozovna, mozna asi urcite je to zbytecny kdyz je tolik dennich linek ale napad to je :D

Napsal: 27.2.2007 13:27
od Káem
Absolut píše:Ad Bobek + Petr + 6432

K žádné změně termínu zatím nedošlo.
A to ještě neřekla poslední slovo ČSOB. :twisted:

Napsal: 27.2.2007 12:00
od Absolut
Ad Bobek + Petr + 6432

K žádné změně termínu zatím nedošlo.

Napsal: 27.2.2007 9:42
od Bobek
No, pokud se bude utrácet položka z letošního rozpočtu, tak bych to viděl spíš v opačném pořadí, tj. letos zahájení, příští rok rekonstrukce + provoz (což tuším někde bylo jako aktuálně platný harmonogram).

Petr: Kruci, my se dneska nějak potkáváme :D

Napsal: 27.2.2007 9:34
od Petr
6432 píše:Opět o rok posunuto!!!! :twisted: :evil: :twisted: :shock: ...spíš o dva, protože 2008 rekonstrukce, 2009 stavba... :roll:
No nechci předbíhat, ale už od počátku je koncepce taková, že se nejdříve začně stavětz nová trať a ve chvíli, kdy bude "dokončena" se zrekonstruuje stávající úsek mezi Křížovou a Laurovou, aby došlo ke konečnému propojení. Ještě bych neházel flintu do žita, neb rekonstrukce TT v roce 2008 opravdu nasvědčuje zahájení STAVBY TT v roce letošním.

Napsal: 27.2.2007 9:10
od 6432
Opět o rok posunuto!!!! :twisted: :evil: :twisted: :shock: ...spíš o dva, protože 2008 rekonstrukce, 2009 stavba... :roll: