Napsal: 26.11.2006 10:16
Zřejmě nepředpokládají výkup pozemků Ještě zajímavější jsou ty tunely - jeden kilometrový a jeden 300 metrový, jestli to bude tak to bude naprostý unikát
Jediné fórum, které je v úpadku!
https://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
https://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=17&t=558
Já si myslim, že by to šlo, ale jak jsem řekl - nejsou peníze, nejsou plány a teď má Praha i jiné starosti - metro D, prodloužení céčka a áčka.Mouser píše:Áno, áno, to by mne velmi potěšilo. Tramvaj by se na Spořilov hodila i teď, alespoň by mohly být podstatně zredukovány dnešní bus linky, které jsou Spořilovem vedeny opravdu zmatečně (říkají i sami Spořilované, vím to, mám tam několik o dopravu se nezajímajících známých). Mimochodem docela by bodlo spojení Spořilov - Košík - Chodov (důvod: gymn.Postupická), TT by se mohla někde v místě dnešní bus zastávky Sídl.Spořilov rozvětvit na větev do Hostivaře a druhou přes Košík na Chodov a možná až dál přes sídl.Dolní Roztyly ke kolejím VŠE.
ideální by asi bylo prodloužit stávající TT ukončenou smyčkou Spořilov přes novou zástavbu, poté by se mohla napojit v zastávce Na Groši na TT k Nádr. HostivařArchitekti navrhli koncept nové městské čtvrti pro více než dvanáct tisíc obyvatel. (zhruba tolik, kolik má nyní Spořilov) Bytové a rodinné domy by měly tvořit s 390 tisíci metry čtverečními zhruba polovinu zastavěných ploch. Studie počítá s výstavbou čtyř tisíc bytů a 135 rodinných domů. Pro komerční prostory návrh vyčlenil zhruba 350 tisíc metrů čtverečních, na volnočasové aktivity připadá přibližně 60 tisíc metrů čtverečních. Nové městečko by se mělo skládat z několika ohraničených areálů, které budou uvnitř fungovat jako sousedské komunity, připomínající vesnice. Tvůrci do projektu zakomponovali umělá jezera, využili i meandrujícího Botiče.
kdepak dřív vlak..., metro tak za 20 lettramvajista píše:to je pravda.Ale bylo by to potřeba,protože ty autobusy jsou věčně narvaný,ale asi dřív tudy povede metro.
No ještě před rokem se tu psaly takové ty optimistické (nebo pesimistické?) rozvoje do 2010, tak jak je vidět tak budeme rádi když se do 2010 stihne Radlickátramvajista píše:Myslíte si,že by se někdy mohlo stát,že bude pokračovat trať z Divoké Šárky na letiště???
Inu tomu se říká větvení trasy B, že.Neral píše:Napadá mě utopický návrh (kdyby bylo dost peněz ), že by se mohla tramvaj už za zastávkou Sídliště Prosek ponořit pod zem a klesat až ke stanici prosek, tam by byla podzemní zastávka tramvaje pod úrovní vestibulu metra (asi už ražená, aby se to celé znova nepřekopávalo) a odtamtud by trať už vesele klesala tunelem, odkud by se vynořila někde na spodním konci Vysočanské ulice. Takhle by už snad to převýšení takový problém nebyl...
.
Napadá mě utopický návrh (kdyby bylo dost peněz ), že by se mohla tramvaj už za zastávkou Sídliště Prosek ponořit pod zem a klesat až ke stanici prosek, tam by byla podzemní zastávka tramvaje pod úrovní vestibulu metra (asi už ražená, aby se to celé znova nepřekopávalo) a odtamtud by trať už vesele klesala tunelem, odkud by se vynořila někde na spodním konci Vysočanské ulice. Takhle by už snad to převýšení takový problém nebyl...Phabbey píše:nebo trochu reálněji by se trať mohla na kopci začít zahlubovat dřív