Stránka 115 z 137

Napsal: 10.6.2006 20:18
od XSC
Phabbey píše:To by snad nebyl takový problém, ta křižovatka by se prostě trochu překopala. Asi je teď těžko říct jak přesně, patrně by musela být i pro tramvaje povrchová, ale určitě by to šlo. Daleko větší problém vidím právě spíš v estakádě klesající na Vysočanskou
(jestli teda můžu odpovědět za Nerala :) )
Myslím, že by se dala překopat tak, aby tramvaje nadále jezdily pod kruháčem, kde by bylo dole křížení. Když se dívám na ty široké střední pruhy, tak to skoro vypadá, jakoby někdo s tramvají směr Prosek počítal - až k mostu přes Libereckou se do dělícího pásu TT vejde. Problém je spíš v tom, že po dostavění trasy C by úsek TT Prosek-Kobylisy nebyl příliš využíván. Už teď bude do Ďáblic stačit jedna linka.
Estakáda na Vysočanské je ovšem problém zásadní. Mezi křižovatkou u Billy a metrem Vysočanská to je 800m (vzdušnou čarou) a výškový rozdíl je 85m, přičemž prakticky veškeré převýšení (70m) je v úseku asi 400m dlouhém.

Napsal: 09.6.2006 21:58
od Neral
Pepa z Nuslí píše:Ládví - Prosek....????? jak uděláš rozvětvení ??? a kudy tu tramvaj potáhneš?? Snad ne přes ten kruháč co je mezi Štěpníčnou a Třebenickou?
A já hlavně nepsal, že to tak chci stavět, rozhodně to nevidím jako prioritu, ale spíš jako takovou možnost jak pokrýt tramvají jednu vytíženou tangentu, kteá by možná mohla vzniknout v dlouhodobém výhledu včetně těch trochu náročnějších stavebních úprav. Ale jak jsem už psal, pro tu 177 bych to viděl spíš na trolejbusy, taky proto, že by se běz těch stavebních úprav obešly...

Napsal: 09.6.2006 21:35
od syverin
Tramvaj v trase 177 by určitě šla. Jenom se radši vůbec neptám, kolik norem by to muselo naprosto ignorovat. Nejenom na estakádě, zajímalo by mne, co třeba s takovým vedením skrz staré Malešice :)

Napsal: 09.6.2006 19:56
od Phabbey
To by snad nebyl takový problém, ta křižovatka by se prostě trochu překopala. Asi je teď těžko říct jak přesně, patrně by musela být i pro tramvaje povrchová, ale určitě by to šlo. Daleko větší problém vidím právě spíš v estakádě klesající na Vysočanskou
(jestli teda můžu odpovědět za Nerala :) )

Napsal: 09.6.2006 8:57
od Pepa z Nuslí
Neral píše:Jj, Ale to by muselo být asi tak Ládví-Prosek-Vysočanská-Nádr.Libeň-Spojovací-Malešice-Černokostelecká-Skalka-Zahradní Město ...
Ládví - Prosek....????? jak uděláš rozvětvení ??? a kudy tu tramvaj potáhneš?? Snad ne přes ten kruháč co je mezi Štěpníčnou a Třebenickou?

Napsal: 08.6.2006 16:15
od Phabbey
Jasně, že by to bylo drahé. Ale samotná tangenta Spojovací - Skalka zase nemá moc smysl, protože chybí spojení s Vysočanskou. Ze Skalky jenom na Spojovací nikdo nepojede.
O trolejbusech na 177 jsem taky uvažoval hlavně kvůli kopci nad Vysočanskou, ale v poslední době se začínám klonit k tramvajím a doufám, že by ten kopec zvládly.

Napsal: 08.6.2006 12:17
od Neral
Phabbey píše:No, myslím, že v tangenciálním směru by se tu tramvaj uživila. Ovšem musela by se ta tangenta "trochu" protáhnout po trase dnešní 177. Ta by si myslím svým využitím ztramvajení zasloužila.
Jj, Ale to by muselo být asi tak Ládví-Prosek-Vysočanská-Nádr.Libeň-Spojovací-Malešice-Černokostelecká-Skalka-Zahradní Město ...a to by bylo asi docela drahé...
Taky jsem přemýšlel o tom, jestli by se na té nevyplatilo zavést na té 177 trolejbusy (+ pro začátek ještě na dalších linkách v Bohnicích a Čimicích, takže tahle oblast by byla obsloužena trolejbusy, jak se plánovalo, a navíc by pokrývaly takovou významnou tangentu)

Napsal: 07.6.2006 18:38
od Phabbey
No, myslím, že v tangenciálním směru by se tu tramvaj uživila. Ovšem musela by se ta tangenta "trochu" protáhnout po trase dnešní 177. Ta by si myslím svým využitím ztramvajení zasloužila.

Napsal: 07.6.2006 14:16
od pawel
bobek: myslím, že po zástavbě území bytovými domy (což se dá očekávat) by trať nabyla poměrně velkého významu, navíc "spojení se spojovací" by bylo zcela logické. a tangenta Spojovací-Černokostelecká se mi taky nezdá marná, ale to je pravda spíš jen taková lahůdka.

Napsal: 07.6.2006 11:12
od Bobek
Pepa z Nuslí píše:Městského okruhu?? ten okruh už tam dávno stojí přece :o
Neral měl zřejmě na mysli část MO Balabenka-Štěrboholská radiála, která je určena k realizaci po r2010. Ale tady bych přílišný problém neviděl, spíše by s tímto záměrem kolidovala v ÚP zanesená trasa silnice od MÚK Jarov k nákladovému nádraží (v trase bývalé "Žižkovské" radiály). Jinak podle mého názoru by ta TT by (po případné zástavbě okolí) měla význam tak k současné konečné 234, ale dál asi ne.

Napsal: 07.6.2006 7:18
od Pepa z Nuslí
Neral píše:Jako spojení třeba do Velvar nebo Slaného by to bylo pěkné a ve své době by i takové projekty mohly být jakž takž reálné, ale ty tratě do vesniček... :wink:
A co neratovická trať??? k chemičce si myslím že ta tramvaj najde opodstatnění, s přihlédnutím k tomu že se vlstně jedná o průchod celým městem

Napsal: 07.6.2006 7:15
od Pepa z Nuslí
Neral píše:Zajímavý nápad. Už jsem nad něčím podobným taky přemýšlel.
Jenom se obávám, že se situací v této oblasti trochu zamíchá připravovaná stavba městského okruhu...
Městského okruhu?? ten okruh už tam dávno stojí přece :o

Napsal: 06.6.2006 23:57
od Neral
pawel píše:je zde mimo jiné velmi zajímavý námět: stavba TT v ose nynější žel. tratě NNŽ-Malešice po zrušení nákladového nádraží a spolu s urbanizací celého prostoru. nabízí se tedy stavba tramvajových spojení NNŽ - Habrová - Spojovací a event. Spojovací - Nákl.n.Malešice - Černokostelecká/Depo Hostivař (také ve stopě zrušené trati, resp. u NNM, tj. v úseku od Táborem-Černokostelecká, podél žel.trati; to už je ale moje fantazie).

Co si o tom myslíte?
Zajímavý nápad. Už jsem nad něčím podobným taky přemýšlel.
Jenom se obávám, že se situací v této oblasti trochu zamíchá připravovaná stavba městského okruhu...

Napsal: 06.6.2006 23:55
od Neral
Pepa z Nuslí píše:No Nerale co ty víš?? Metro ve své době taky na černý most jezdilo do polí a teď???.... jinak v Nabdíně tam je hrozné spojení, proto se nedivím že tam všichni mají auta, no každopádně by to nebylo marné. Jestli máš někde tu historii Trutnova pošli rád se pokochám :D
No, ono toho zase tak moc nebylo... I když na druhou stranu... možná bych to mohl trochu doplnit uvést do stavu který by byl prezentovatelný... :wink:

Napsal: 06.6.2006 23:48
od pawel
už jste četli tohle? http://metroweb.cz/zeleznice/doprava0602.pdf

je zde mimo jiné velmi zajímavý námět: stavba TT v ose nynější žel. tratě NNŽ-Malešice po zrušení nákladového nádraží a spolu s urbanizací celého prostoru. nabízí se tedy stavba tramvajových spojení NNŽ - Habrová - Spojovací a event. Spojovací - Nákl.n.Malešice - Černokostelecká/Depo Hostivař (také ve stopě zrušené trati, resp. u NNM, tj. v úseku od Táborem-Černokostelecká, podél žel.trati; to už je ale moje fantazie).

Co si o tom myslíte?