Stránka 123 z 137

Napsal: 09.1.2006 18:02
od Filippl
nikdo na psal ze vsude
chtel bych tak 10-15 linek ale je to 100% nerealni
a tak opravdu to bych myslel jen o turisticke lince jako d-91
mohla by jezdit na zacatku z agregatem

Napsal: 09.1.2006 15:52
od Mapl
Trolejbus je podle mne zbytečný. Kdekoliv!

Ekolgický možná, ale víš, kolik jezdí v Praze autobusů? 150 nebo kolik a to jenom v Praze, pak jsou ještě příměstský a meziměstský PID.
To by tu všude byly jenom troleje, to by ta Praha vypadala a Citybusy nebo Citelisy, který mířej do Prahy mi přidjou relativně ekologický. :)

Napsal: 09.1.2006 0:10
od Paulie
Filippl píše:ja bych udelal turistickou linku trolejbusu:
muzeum mhd-orechovka-borislavka
Sice chápu historickej význam tý trasy,ale tam by nikdo z turistů nejezdil.. To bych spíš uplně klidně natáh dráty ze Střešovic směrem na hrad :D
Jinak zrušení tykadláků v Práglu je opravdu škoda.. moc se sem do toho terénu hodily,jenže dneska už je trolejbus bohužel překonanej a zavádět se nevyplatí,auto i troll busy určitě ve vzdááááálený budoucnosti stejně nahradí něco jako vodík,takže by to bylo dost zpátečnický.
Sorry za maličký OT,ale musel sem reagovat.-)

Napsal: 08.1.2006 23:13
od Filippl
to byl takovy vtip z tym trolejbusem na jinonice
konka??-proc ne, nejaka turisticka linka v centru:
florenc-masarykovo nadr.(ul. na florenci)-hybernska-prasna brana-staromestske nam.-male nam.-platnerska-pravnicka fak.-parizska-staromeske nam.-florenc
ale to je jen fikce, to by vadilo z normalnim provozem

ja bych udelal turistickou linku trolejbusu:
muzeum mhd-orechovka-borislavka

Napsal: 08.1.2006 22:56
od Karotka
kocour píše:A nebylo by lepší obnovit rovnou koňku?
Já koně rád.
Že bych věděl, z čího masa se vyrábí Whiskas?!
Ale vážně, trolejbus se vážně hodí do kopcovitých tras víc než autobus. Nebýt "strategických důvodů" a krátkodobě levné nafty (která se ale v konečném důsledku hodně prodražila), tak tam ten trolejbus ještě máme.

Napsal: 08.1.2006 22:47
od kocour
A nebylo by lepší obnovit rovnou koňku?
Já koně rád.

Napsal: 08.1.2006 20:43
od Mapl
Filippl píše:to ne ma cenu, je tam metro, jine tt maji vetsi vyznam pro system, a doprava v butovicich je v pochode

p.s. ja bych tam videl trolejbus(andel-santoska-malvazinky-waltrovka-jinonice... to byl pekny cas...)no ale to je jen muj sentiment

jake tam vidite linky?
4->andel-barrandov
6->radlice(odklon na kotlarku?)
14->karlak-albertov-nusle-pankrac
18->karlak-andel-radlice


Trolejbus v Praze??? Kriste Pane to radši tramvaj i na Točnou...

Ta 4 na Barrandov mi celkem sedí, ale podle mně by se mělo jezdit takto:
4 = KUBÁNSKÉ NÁMĚSTÍ - Vršovické nám. - Náměstí Míru - Karlovo náměstí - Národní třída - Újezd - Arbesovo náměstí - Anděl - Smíchovské nádraží - Hlubočepy - SÍDLIŠTĚ BARRANDOV
Přes Nád. Třídu by to mělo posílit stávající linky 6, 22 a 23. Linky 10 a 16 přes Palačák stačej.
6 by mi podle tvýho plánu celkem seděla, akorát vre všední dny soupravy
14 rozhodně proti.
18 by byl docela slušný nápad, ale klíďo by mohla jezdit i na Pankrác, to je mi jedno
Z Barrandova bych vyloušil linku 20 a ve špičce by jezdila do Hlubočep. Tam také jezdí pár lidí. Jinak konečná "Na Knížecí".

Napsal: 08.1.2006 20:36
od Filippl
to ne ma cenu, je tam metro, jine tt maji vetsi vyznam pro system, a doprava v butovicich je v pochode

p.s. ja bych tam videl trolejbus(andel-santoska-malvazinky-waltrovka-jinonice... to byl pekny cas...)no ale to je jen muj sentiment

jake tam vidite linky?
4->andel-barrandov
6->radlice(odklon na kotlarku?)
14->karlak-albertov-nusle-pankrac
18->karlak-andel-radlice

Napsal: 08.1.2006 20:25
od Mapl
Už aby byla ta trať "Laurová-Radlická". Je tam celkem dost potřeba. Obsluha toho úseku je k pláči a mslím, že tam bude jezdit dost lidí. Klidně bych tu TT prodloužil až na "Nové Butovice" okolo jinonického nádraží. :)

Napsal: 16.12.2005 15:13
od Martin-KT8D5.RN2P
tramvajak píše:
Martin-KT8D5.RN2P píše:Dy´t já to taky jezdil, ale nebavilo mě přestupovat na metro i když máš pravdu ušetřil bych čas.
Tak faktem je, že přestupovat z tramvaje do metra, kousek se svézt a zase zpátky na povrch a na tu samou tramvajovou linku není zrovna moc příjemné. Proto se ani nedivím použití automobilu. Když ale uvážíme, jak dlouho by to trvalo, nabízí se otázka: má to vůbec smysl? Myslím, že jednoznačně vítězí linka 3...
Šmaky píše:Já bych jel 3 abych se svez KT8D5.RN2P
tomu se říká slovo do pranice... [-o<
Oproti autu třeba ne...

Napsal: 16.12.2005 14:15
od tramvajak
Martin-KT8D5.RN2P píše:
Anonymous píše:Může jet buď přímo 3, ale ta má často zpoždění a tenhle úsek jede 63 minut... Nebo taky do metra a na Palačáku do tramvaje. Tahle varianta vyjde na 40-45 minut. Není to sice tak pohodlné, jako autičko, ale v rychlosti si to nezadá.
Dy´t já to taky jezdil, ale nebavilo mě přestupovat na metro i když máš pravdu ušetřil bych čas.
Tak faktem je, že přestupovat z tramvaje do metra, kousek se svézt a zase zpátky na povrch a na tu samou tramvajovou linku není zrovna moc příjemné. Proto se ani nedivím použití automobilu. Když ale uvážíme, jak dlouho by to trvalo, nabízí se otázka: má to vůbec smysl? Myslím, že jednoznačně vítězí linka 3...
Šmaky píše:Já bych jel 3 abych se svez KT8D5.RN2P
tomu se říká slovo do pranice... [-o<

Napsal: 15.12.2005 14:34
od Šmaky
Martin-KT8D5.RN2P píše:
Anonymous píše:Lehovec -Modřany? to je blbej příměr. Já bych to sice klidně jel, ale jsem šotouš na vození se v tramvaji, takže se nepočítám :) . Normální Člověk jede z Hloubětína tak k Poliklinice. Může jet buď přímo 3, ale ta má často zpoždění a tenhle úsek jede 63 minut... Nebo taky do metra a na Palačáku do tramvaje. Tahle varianta vyjde na 40-45 minut. Není to sice tak pohodlné, jako autičko, ale v rychlosti si to nezadá.
Dy´t já to taky jezdil, ale nebavilo mě přestupovat na metro i když máš pravdu ušetřil bych čas.
Já bych jel 3 abych se svez KT8D5.RN2P

Napsal: 31.10.2005 14:00
od Martin-KT8D5.RN2P
syverin píše:
Martin-KT8D5.RN2P píše:A co když je to chudej fanda :lol: :lol:
To neomlouvá tvoje ježdění autem. Time sice je Money, ale u studentů to tak extra neplatí. Jestli na to máš (tví rodiče mají), klidně si jezdi. A jestli máš pocit, že je to rychlejší, aniž bys porušoval předpisy, tak klidně jezdi taky. Já do školy mám 25 minut autem, 45 MHD, ale jezdím MHD, protože stačí 3x do školy a zpátky, je 250 Kč v pr.... Navíc mne to auto dost omezuje, protože ho nemůžu vzít všude, kde bych chtěl.
No jak u koho, mám na to kupodivu i já i naši :lol:

Napsal: 30.10.2005 10:46
od 9001
KM píše:Chichichi, další snaha o unifikaci. Já jedu v neděli v 5 ráno do práce autem, protože 7 minut, tramvaj 20 (12 jízda +3 min na zast+2 rezerva+3 ze zast. a ještě nemusí jet přesně v tu minutu, kdy by mi to vyhovovalo) ale odpoledne ve 4 na druhou směnu tramvají, protože stále 20 a jezdí co 4 minuty, kdežto auto 15+X na hledání zaparkování a to jak při cestě T, tak i Z.
Kontrolní otázka: může autobusový šotouš plout lodí?
Když má vlastní bus a trajekt :lol: :lol: :lol:

Napsal: 30.10.2005 6:54
od KM
Chichichi, další snaha o unifikaci. Já jedu v neděli v 5 ráno do práce autem, protože 7 minut, tramvaj 20 (12 jízda +3 min na zast+2 rezerva+3 ze zast. a ještě nemusí jet přesně v tu minutu, kdy by mi to vyhovovalo) ale odpoledne ve 4 na druhou směnu tramvají, protože stále 20 a jezdí co 4 minuty, kdežto auto 15+X na hledání zaparkování a to jak při cestě T, tak i Z.
Kontrolní otázka: může autobusový šotouš plout lodí?