Přecházet můžeš, kde chceš, jako v tam kde nejsou přechody nesmim přejít?? Myslim třeba menší ulice a tak, takže nejsem si jist. Možná, je to daný velikostí ulice.Honzík píše:Rozhodně by se zatravněný střední pruh nestal parkovacím místem. Ve středním pruhu nemají, co být parkovací místa. To je na Pankráci, Krči, kde využili zrušenou trať. Vždyť stejnak musí přecházet ulice mimo přechod a to není zrovna oficiální způsob, neboť se mají užívat přechody.
TT Počernická
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rozhodně ne
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004 11:11
- Bydliště: Praha 4 Lhotka
- Kontaktovat uživatele:
Rozhodně ne
Rozhodně by se zatravněný střední pruh nestal parkovacím místem. Ve středním pruhu nemají, co být parkovací místa. To je na Pankráci, Krči, kde využili zrušenou trať. Vždyť stejnak musí přecházet ulice mimo přechod a to není zrovna oficiální způsob, neboť se mají užívat přechody.
Ale střední pás v Malešicích je zatrávněný a neparkuje se na něm. Takže tam zavedením tramvaje žádná změna stavu nenastane. To není jako Budějovická.slimman píše:Blbost, řekl bych, i podle reakcí na DF DP, že většina lidí tam tramvaj chce. Protestují hlavně ti, kteří chtějí získat střední pás pro parkování. A ti jsou, bohužel, slyšet nejvíc.
Re: TT pro Malešice je dobrý počin
no tak tam je mi to celkem volny.. spis obdobny posun cekam u TT na Vaclavaku a PrikopechJonáš píše:osobně znám jednu rodinu z Barrandova, která patří k IGK a proti stavbě TT brojila a nadávala na prach, stavební ruch, atd... Dva měsíce po otevření začala tramvaj vzývat. Doufám, že tak to bude i v případě Počernické.
TT pro Malešice je dobrý počin
Osobně znám jednu rodinu z Barrandova, která patří k IGK a proti stavbě TT brojila a nadávala na prach, stavební ruch, atd... Dva měsíce po otevření začala tramvaj vzývat. Doufám, že tak to bude i v případě Počernické.slimman píše:Uznávám, ten můj příspěvek byl trochu emotivně zabarven. Ale stejně jsem přesvědčen, že většina lidí by tam tramvaj uvítala. Nikdy nebudou všichni stoprocentně pro. Tak je to i na Barrandově.
kolik bude za 3 roky (v dobe nejkratsiho postaveni trati) nizkopodlaznich vozidel? 50? i to je moc.. to by se muselo pristi rok skoro pouze wanovat.. to mas necele dva vozy na jednu linku!slimman píše:Uznávám, ten můj příspěvek byl trochu emotivně zabarven. Ale stejně jsem přesvědčen, že většina lidí by tam tramvaj uvítala. Nikdy nebudou všichni stoprocentně pro. Tak je to i na Barrandově.
TT bude mít zcela určitě odhlučňovací prvky, zatravnění, no a pokud budou nějaké np ve Strašnicích, tak nebude problém. Navíc podmínky pro stavbu budou mnohem mnohem lepší než na Barrandově.
Uznávám, ten můj příspěvek byl trochu emotivně zabarven. Ale stejně jsem přesvědčen, že většina lidí by tam tramvaj uvítala. Nikdy nebudou všichni stoprocentně pro. Tak je to i na Barrandově.
TT bude mít zcela určitě odhlučňovací prvky, zatravnění, no a pokud budou nějaké np ve Strašnicích, tak nebude problém. Navíc podmínky pro stavbu budou mnohem mnohem lepší než na Barrandově.
TT bude mít zcela určitě odhlučňovací prvky, zatravnění, no a pokud budou nějaké np ve Strašnicích, tak nebude problém. Navíc podmínky pro stavbu budou mnohem mnohem lepší než na Barrandově.
Je to logický, když jezdim zásadně autem tramvaj mě nazajímá a opačně...Pepa píše:Takže zase hrubé tramvaje by utiskovali autíčka...neměli by kde parkovat chudáčkové... Vždyť je všude parkovacích míst jak na*****slimman píše:Blbost, řekl bych, i podle reakcí na DF DP, že většina lidí tam tramvaj chce. Protestují hlavně ti, kteří chtějí získat střední pás pro parkování. A ti jsou, bohužel, slyšet nejvíc.
Takže zase hrubé tramvaje by utiskovali autíčka...neměli by kde parkovat chudáčkové... Vždyť je všude parkovacích míst jak na*****slimman píše:Blbost, řekl bych, i podle reakcí na DF DP, že většina lidí tam tramvaj chce. Protestují hlavně ti, kteří chtějí získat střední pás pro parkování. A ti jsou, bohužel, slyšet nejvíc.