TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Ad. Peca:
Co třeba nechat busy obracet přímo na kruháku a v Jugoslávských partizánů zřídit manipulační zastávky?
Taky by šlo udělat konečnou na opačném konci náměstí - mezi Jug. p. a ČS armády, ale i tady asi bude časem nová zástavba.
Když se bohatý investor rozhodne zastavět pozemky na Dejvické, najít nové místo pro autobusy nebude takový problém, radní se budou snažit, aby náhodou investora neodradili.
Co třeba nechat busy obracet přímo na kruháku a v Jugoslávských partizánů zřídit manipulační zastávky?
Taky by šlo udělat konečnou na opačném konci náměstí - mezi Jug. p. a ČS armády, ale i tady asi bude časem nová zástavba.
Když se bohatý investor rozhodne zastavět pozemky na Dejvické, najít nové místo pro autobusy nebude takový problém, radní se budou snažit, aby náhodou investora neodradili.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Oprava jde o zastávku lotyšská ne lazarská. A za další na této zastávce dost často vystupuji a nastupuji. A znám dost lidí, kteří když jeli večer domů. Tak už veděli že jim jede tramvaj tak a tak. Když mám interval 10minut na metru. a 15-20minut na tramvaji. Tak je to už skoro jedno. A také vím kolik lidí jede ráno tramvají. Než aby lezli do busu. Pokud to není pravda tak proč pak se tramvaj na kulatáku skoro vyprazdní(ve směru do centra).
Ja nevim, kolika lidem ta 20 chybi. Z Podbaby se da jet na Dejvickou busem, ktery jede minimalne co 5 minut a tramvaj je zde spise pro lidi, kteri jedou na Letnou, Stross. a nam. Republiky. Jeste je zde zastavka Lotysska, kde to bude o trochu citelnejsi. Zde ale nastupuji (z 99%) lide, kteri bydli v okoli, a ti si mohou vytiskonout jizdni rad a chodit napresno. Ve smeru Dejvicka - Podbaba to stejne bylo naprd. Clovek se musel rozhodnout, jestli pujde na 20, nebo na 25. Vzdalenost zastavek je tak velka, ze vyhoda dvou linek naprosto zanikala.
Stejne tak, pokud by se jezdilo do Suhdola, tak by bylo hodne zadouci mit jednu nastupni zastavku. V opacnem pripade bude jakykoliv proklad naprosto k nicemu.
Smycka Spejchar v soucasne podobe ma byt zrusena s vystavbou silnicniho tunelu Holesovice - Brevnov. To ale neznamena, ze nebude v postavena nova - v cene trati do Suchodola je to bezvyznamna castka.
Stejne tak, pokud by se jezdilo do Suhdola, tak by bylo hodne zadouci mit jednu nastupni zastavku. V opacnem pripade bude jakykoliv proklad naprosto k nicemu.
Smycka Spejchar v soucasne podobe ma byt zrusena s vystavbou silnicniho tunelu Holesovice - Brevnov. To ale neznamena, ze nebude v postavena nova - v cene trati do Suchodola je to bezvyznamna castka.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Ona trošku linka 20 chybí. Lidé byly docela zvyklé že mohli jet k metru(je tam lepší cesta k metru) A hlavně se tam dal docela dobře udělat proklad. Já bych byl pro linku z Divoké šárky tam. A ve špičce ještě jednu ze Špejcharu jestli nebude za těch 20let už uplně jinýMarkýz píše:Zpátky k Suchdolským "tramvajím" - jak by vypadalo linkové vedení? Asi bude stačit protáhnout osmičku, ale v ranní špičce je na "hnojárnu" docela provoz, takže by to uživilo i napaječ Dejvická - Suchdol.
Byl by lepší ze Špejcharu (lepší přestup na další linky) nebo z Červeného vrchu? Co myslíte?
Re: smyčka
Aha, už vím - má tam mít nějaké prostory prý i ČVUT, aspoň se o tom mluvilo.Jansen 62.24.89.212 píše:Špatně jsem se vyjádřil - jde o pozemek na Kulaťáku / Vítězném náměstí, kde teď končí bus linky.
Tramvaj na Suchdol ale těžko odbourá všechny autobusy, co tu staví a navíc asi bude stát o dost později, než komplex na Kulaťáku, takže se to určitě bude řešit přemístěním autobusové točky.
Ale klidně udělej ze 100 i okružkuKM píše:Chichichi, Kocoure. To se prostě jen prodlouží linka 100, v té době už jezdící v kloubusech v int. 5 min. - Zličín B - Letiště- Kobylisy C.
Suchdola se nic nedotkne. Ti budou jen smutně koukat.
Ale Suchdola se něco "dotknout" bude muset, a pokud to nemá být nějaká trapná výpletovka přes Lysolaje, Šárecké údolí a Nebušice na Dlouhou Míli, ani to nemá kopírovat tramvaj, tak tangenta via Praha 8/9 s návazností na Klecany a spol, resp. via JZM s návazností na Berounsko, se tak trochu vnucuje ...