TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
MM: Tak kdyby se stavělo podle těhle diskuzí, tak B jezdí do Rudné, máme trasu D do Jesenice, a o takových 20 km TT více než ted. Takže asi tak....
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Odpoledne jsem v rádiu zaslechl nějakou informaci, že v poslední době ožívají plány této TT a MČ Suchdol bude pořádat nějakou diskuzi s občany, jak se k uvedeným plánům změn dopravy v Suchdolu mají postavit.
Ovšem na webu MČ nic k tomu nenacházím.
Doplnění: Tak už jsem právě něco nalezl v článku metra - http://www.metro.cz/jak-do-suchdola-zav ... e-deje_bel, žel to bylo už včera!
Ovšem na webu MČ nic k tomu nenacházím.
Doplnění: Tak už jsem právě něco nalezl v článku metra - http://www.metro.cz/jak-do-suchdola-zav ... e-deje_bel, žel to bylo už včera!
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Kdyby ČR Celý svět co k nám jezdí na výměnné pobyty pomocí Erasmu. Oni pak píšou že máme kvalitní jídlo, pití, pěkné holky ale nekvalitní a nefungující dopravu Pravda afričanům z Keni, Zimbabwe, Ghany atd... to tolik nevadí, kor těm co sou zvyklí běhat a takových máme taky několik, ti se tomu jen pousmějí co že to řešíme
Oni i v Brně na mendelce mají srandu z toho jak se tady tlačíme, na druhou stranu, když sem byl já u nich, tak sem asi taky chytil nějakou špičku a eště navíc hromadu ožralů v pátek
Oni i v Brně na mendelce mají srandu z toho jak se tady tlačíme, na druhou stranu, když sem byl já u nich, tak sem asi taky chytil nějakou špičku a eště navíc hromadu ožralů v pátek
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Aby to neskončilo jako 14T. To je prakticky ekvivalent 1,7 x 2xT3, ale podle plánovačů se to rovná...
MŠ: Tak ono v těch busech jsou občané celé ČR Suchdolských bych řekl, že tam bude menšina...
MŠ: Tak ono v těch busech jsou občané celé ČR Suchdolských bych řekl, že tam bude menšina...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Ploki: Dvoukloubové autobusy jsou ale od prvopočátku výmysl Ropidu. Praha 6 se toho chytila jen proto, že to vypadá jako řešení, že se o tom dá hezky psát, ale ve skutečnosti se problém JuPa spočívající prostě v tom ostrůvku před kruhákem neřeší. Praha 6 tuto věc řešit prostě nechce, neboť tvrdí, že to její problém není, v busech nejsou její občané a zatížení okolních ulic zatím nepovažuje za problém... Praze 6 dnešní JuPa zcela vyhovuje.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Nebude tam náhodou potřeba těch stavebních úprav víc než jen zastávky? Třeba ten šílenej kruháč dole u mostu přes trať? Když jsem tam zabloudil před vánoci (v sobotu dopoledne a přišlo mi že ta 107 je dost plná), tak zrovna v tomhle místě jsem měl pocit že se ten kloub musí zlomit. Nedokážu si představit, jak by se tam omotal dvoukloub.
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Nevím, zda to někdo přehlédl nebo si pouze nevšiml, ale kromě samotné radnice Prahy 6 už o dvoukloubových autobusech mluví v oficiálním dokumentu také ROPID.
Cituji:
Zefektivnění dopravní obsluhy relace Dejvice – Suchdol
Rozšiřování vysokoškolského areálu České zemědělské univerzity v Suchdole generuje stále rostoucí poptávku po dopravě mezi stanicí metra A Dejvická a Suchdolem. Zejména linka 107 vykazuje prakticky v průběhu celého dne kapacitní problémy a je již na hranici technickoprovozních možností. Efektivním řešením této problematiky je přivedení kolejové dopravy, v tomto případě tramvajové trati, do oblasti MČ Praha-Suchdol. Vzhledem k obtížím, které vznikly pří zpracování projektové dokumentace, však není pravděpodobné, že by tato tramvajová trať mohla být zprovozněna v nejbližších letech. Proto je nutné nalézt pro krátkodobý horizont rychlé a efektivní řešení, neboť posilování linky 107 zkracováním intervalu již není možné vzhledem ke kapacitě obratišť. Budou prověřeny možnosti nasazení kapacitnějších dvoukloubových autobusů, které jsou provozovány v ostatních zemích EU, například v Německu (Hamburk), Švýcarsku (Ženeva), Nizozemsku (Utrecht) a mnoha dalších. Jejich výhodou je, že za minimální navýšení provozních nákladů nabízejí významně vyšší kapacitu. Pro provoz takových autobusů je třeba sjednat legislativní výjimku a stavebně upravit vybrané zastávky.
Na jiném místě dokumentu se pak píše také toto:
Prudký nárůst obyvatel v okolí Prahy bude vyžadovat kromě modernizace a rozvoje klasické železnice i rozvoj lehkých kolejových systémů do oblastí, které jsou dnes závislé jen na autobusové dopravě. Napojení na kolejovou dopravu do regionu zohledňuje i pražský koncept územního plánu, ve kterém Praha nabízí například možnost prodloužení tramvajové tratě ze Suchdola do Roztok nebo z Vozovny Kobylisy do Odolena Vody. Kvalitní napojení lehkým kolejovým systémem by bylo vhodné prověřit rovněž pro Brandýs nad Labem-Starou Boleslav nebo Jesenici. V případě Jesenice by předstupněm kolejové dopravy mohl být vyhrazený koridor pro autobusy k metru „D“ Depo Písnice, se kterým obce ve svých územních plánech počítají.
Cituji:
Zefektivnění dopravní obsluhy relace Dejvice – Suchdol
Rozšiřování vysokoškolského areálu České zemědělské univerzity v Suchdole generuje stále rostoucí poptávku po dopravě mezi stanicí metra A Dejvická a Suchdolem. Zejména linka 107 vykazuje prakticky v průběhu celého dne kapacitní problémy a je již na hranici technickoprovozních možností. Efektivním řešením této problematiky je přivedení kolejové dopravy, v tomto případě tramvajové trati, do oblasti MČ Praha-Suchdol. Vzhledem k obtížím, které vznikly pří zpracování projektové dokumentace, však není pravděpodobné, že by tato tramvajová trať mohla být zprovozněna v nejbližších letech. Proto je nutné nalézt pro krátkodobý horizont rychlé a efektivní řešení, neboť posilování linky 107 zkracováním intervalu již není možné vzhledem ke kapacitě obratišť. Budou prověřeny možnosti nasazení kapacitnějších dvoukloubových autobusů, které jsou provozovány v ostatních zemích EU, například v Německu (Hamburk), Švýcarsku (Ženeva), Nizozemsku (Utrecht) a mnoha dalších. Jejich výhodou je, že za minimální navýšení provozních nákladů nabízejí významně vyšší kapacitu. Pro provoz takových autobusů je třeba sjednat legislativní výjimku a stavebně upravit vybrané zastávky.
Na jiném místě dokumentu se pak píše také toto:
Prudký nárůst obyvatel v okolí Prahy bude vyžadovat kromě modernizace a rozvoje klasické železnice i rozvoj lehkých kolejových systémů do oblastí, které jsou dnes závislé jen na autobusové dopravě. Napojení na kolejovou dopravu do regionu zohledňuje i pražský koncept územního plánu, ve kterém Praha nabízí například možnost prodloužení tramvajové tratě ze Suchdola do Roztok nebo z Vozovny Kobylisy do Odolena Vody. Kvalitní napojení lehkým kolejovým systémem by bylo vhodné prověřit rovněž pro Brandýs nad Labem-Starou Boleslav nebo Jesenici. V případě Jesenice by předstupněm kolejové dopravy mohl být vyhrazený koridor pro autobusy k metru „D“ Depo Písnice, se kterým obce ve svých územních plánech počítají.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Looki: Opravdu si myslíš, že těch pár domů co v Suchdole je tramvaj uživí mimo semestr? Potenciál P+R tam není a proč stavět souběh s vlakovou tratí do Roztok? Levnější je udělat zastávku vlaku na Podbabě a nacpat tam Elefanty... A ty satelity nejsou tramvají obsloužitelné... A další velké město jsou Kralupy, ale tu jsou už u D8 takže na Letnany...
Tom: Taky dobrý matroš
Tom: Taky dobrý matroš
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
A třeba by se dalo vyvětvit metro z Dejvické anebo protáhnout chalupoidu až na Suchdol
Jsou tam pro to všechny předpoklady:
Pole a možná i nějaký ten sysel se najde
v okolí se občas konají významné světové kulturní akce - např. Mistrovství světa v orbě
mnoho volných pozemků pro hypersuper
možnost postavit obří terminál, větší než v letňanech
možnost postavit obří parkoviště P+R pro celý sever
dálniční přivaděč již brzy
Jsou tam pro to všechny předpoklady:
Pole a možná i nějaký ten sysel se najde
v okolí se občas konají významné světové kulturní akce - např. Mistrovství světa v orbě
mnoho volných pozemků pro hypersuper
možnost postavit obří terminál, větší než v letňanech
možnost postavit obří parkoviště P+R pro celý sever
dálniční přivaděč již brzy
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
tramvaj tam je potřeba, nikoliv ale jen pro ČZU.
Těch aut, co se ze severu valí, to není problém jen JugoPako, ale hodně i Horoměřický, kde je ráno standardem zpoždění 20min a rozhodně to není omezeníma kvůli stavbě metra.
Je potřeba vyvést tramvaje k hranicím Prahy, mnohde i za ně. To je jediná rozumná budoucnost!
Těch aut, co se ze severu valí, to není problém jen JugoPako, ale hodně i Horoměřický, kde je ráno standardem zpoždění 20min a rozhodně to není omezeníma kvůli stavbě metra.
Je potřeba vyvést tramvaje k hranicím Prahy, mnohde i za ně. To je jediná rozumná budoucnost!
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Mno, do Suchdola jezdím od roku 2008 a faktem je, že už mi 107 nepřijde tak prů*erová, jak bývala... Ale on tu je jeden zásadní rozdíl - od letošních nových studijních plánů mají, alespoň u nás na Provozně ekonomický fakultě, nejen studenti Ing. oborů (tam to bylo odjakživa), ale i Bc. oborů všechna cvičení jen jednou za 14 dní, každý týden jsou akorát přednášky. Takže i to by mohlo hrát roli.
Tramvaj jen kvůli univerzitě určitě ne. A trolejbus je utopie, takže budoucnost 107 je myslim celkem jistá
Tramvaj jen kvůli univerzitě určitě ne. A trolejbus je utopie, takže budoucnost 107 je myslim celkem jistá
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Děkuji za potvrzení mého názoru, že tramvaj by tam byla na nic, když už 7.12. píšeš o úbytku studentů díky pomalému ukončení semestru.Encore píše:Nechci naše autobusy nějak podceňovat, ale mam pocit, že i obyčejný jednokloub si na tom kruhovym obejzdu vyláme zuby. Škoda, že se už blíží konec semestru a já tam nebudu jezdit tak často. Docela bych to divadlo rád viděl..