TT Podbaba - Zemědělská universita - Suchdol
Moderátor: TRAM-FÓRUM
A bacha na ty DRTIVÉ většiny, připomíná to 50. léta.m@rtin píše:kocour:
Tak tady musím zásadně nesouhlasit:
1) Doprava k Zemědělské univerzitě byla opravdu katastrofální a ten jediný bod jak píšete byl zdrojem neustálých stížností obyvatel Suchdola vč. Výhledů...
Trochu si odporujete, proč by si Výhledy stěžovaly, když tam jezdily vzduchovoziče - viz níže? Pravda je, že celá ta univerzita leze místním dost krkem.
2)Není pravda, že se linky 107 a 147 neprokládají. Když se podíváte pořádně, zjistíte, že proklady existují. 107 jezdí samozřejmě častěji a v době, kdy jede spoj linky 147, nejede linka 107.
Tak tomu já neříkám proklad.
3)Dřívější proklady 50 ku 50 znamenaly silné přetěžování nekloubové linky 147 a nižší obsazování linky 107. Proto jakékoliv posílení bylo namístě.
No, tak se měly nasadit klouby i na 147. Btw, chcete tím říct, že 107 byla málo vytížená?
4)Promiňte mi to slovo, ale taková ***** jako Výhledy měla vysoký, na pražské poměry, nadstandartní počet autobusových spojů. A tomu mohla děkovat právě hlavně ZU.
Tam taky bydlí lidi. A dost vlivní, když jsme u toho. Teď jezdí auty - tomu říkáte podpora MHD? Vzpomeňte si na to, až si zas budete stěžovat, že lidi moc jezdí auty.
Btw: Standartní je adjectivum ke standarta (t.j. prapor), standardní je od standard, t.j. norma.
5)Oblast konečné linky 107 je více zalidněná než Výhledy, proto i posílení linky 107 bylo třeba více, než linky 147. I přes omezený počet spojů linky 147, se dá stále mluvit o vyšším nadstandartu, než který panuje jinde v Praze ve srovnatelně velkých částech jako jsou Výhledy.
To už začíná být pěkně účelové, že vy jste z ČZÚ? Byl jste v tom starém Suchdole vůbec někdy?
6)Podle Vás se doprava omezila zbytku Suchdola. To je samozřejmě veliký omyl, protože na posílení linky 107 vydělali obyvatelé tzv. severního Suchdola.
Tak to samozřejmě pěkná demagie. Omezení rovná se úbytek, a to, že na mé ztrátě někdo někde vydělal, je mi šuma fuk. Pěkně kolektivistické uvažování, ale to jen na okraj.
7)Všiml jste si vůbec před omezením toho vzduchovoziče linky 147 v úseku Výhledy-ZU? Já ano a proto bylo naprosto zřetelné, že tak silný provoz linky 147 byl vysoký jen díky ZU.
No a? Až k ČZÚ to vzduch docela určitě nevozilo, že ne? Zrovna tak jezdila prázdná 107 ve zbytku trasy.
8)Kdyby Suchdol neměl ZU, jezdil by na Výhledy autobus po 20minutách a 107 by byla ráda, kdyby měla ráno interval 10 minut.
Kdyby 107 a 147 jezdily v neděli po 20ti minutách v prokladu, t.j. každých 10 minut, a ve špičce každých 5 minut, a na Suchdole nebyla ČZÚ ... lákavá představa.
9)Ať už byl tento problém řešen s kýmkoli, naprostá většina se vyjádřila pro razantní posílení linky 107 na úkor 147.
Naprostá většina KOHO? A kdo se koho ptal? Já o žádné anketě ani místním referendu neslyšel.
Jistě, každá změna je na jedné straně k lepšímu a na druhé straně k horšímu.
Další demagogické klišé.
Ale v případě výše posaného problému, je změna k lepšímu pro drtivou většinu cestujících.
kocour:
Tak tady musím zásadně nesouhlasit:
1) Doprava k Zemědělské univerzitě byla opravdu katastrofální a ten jediný bod jak píšete byl zdrojem neustálých stížností obyvatel Suchdola vč. Výhledů...
2)Není pravda, že se linky 107 a 147 neprokládají. Když se podíváte pořádně, zjistíte, že proklady existují. 107 jezdí samozřejmě častěji a v době, kdy jede spoj linky 147, nejede linka 107.
3)Dřívější proklady 50 ku 50 znamenaly silné přetěžování nekloubové linky 147 a nižší obsazování linky 107. Proto jakékoliv posílení bylo namístě.
4)Promiňte mi to slovo, ale taková ***** jako Výhledy měla vysoký, na pražské poměry, nadstandartní počet autobusových spojů. A tomu mohla děkovat právě hlavně ZU.
5)Oblast konečné linky 107 je více zalidněná než Výhledy, proto i posílení linky 107 bylo třeba více, než linky 147. I přes omezený počet spojů linky 147, se dá stále mluvit o vyšším nadstandartu, než který panuje jinde v Praze ve srovnatelně velkých částech jako jsou Výhledy.
6)Podle Vás se doprava omezila zbytku Suchdola. To je samozřejmě veliký omyl, protože na posílení linky 107 vydělali obyvatelé tzv. severního Suchdola.
7)Všiml jste si vůbec před omezením toho vzduchovoziče linky 147 v úseku Výhledy-ZU? Já ano a proto bylo naprosto zřetelné, že tak silný provoz linky 147 byl vysoký jen díky ZU.
8)Kdyby Suchdol neměl ZU, jezdil by na Výhledy autobus po 20minutách a 107 by byla ráda, kdyby měla ráno interval 10 minut.
9)Ať už byl tento problém řešen s kýmkoli, naprostá většina se vyjádřila pro razantní posílení linky 107 na úkor 147.
Jistě, každá změna je na jedné straně k lepšímu a na druhé straně k horšímu. Ale v případě výše posaného problému, je změna k lepšímu pro drtivou většinu cestujících.
Tak tady musím zásadně nesouhlasit:
1) Doprava k Zemědělské univerzitě byla opravdu katastrofální a ten jediný bod jak píšete byl zdrojem neustálých stížností obyvatel Suchdola vč. Výhledů...
2)Není pravda, že se linky 107 a 147 neprokládají. Když se podíváte pořádně, zjistíte, že proklady existují. 107 jezdí samozřejmě častěji a v době, kdy jede spoj linky 147, nejede linka 107.
3)Dřívější proklady 50 ku 50 znamenaly silné přetěžování nekloubové linky 147 a nižší obsazování linky 107. Proto jakékoliv posílení bylo namístě.
4)Promiňte mi to slovo, ale taková ***** jako Výhledy měla vysoký, na pražské poměry, nadstandartní počet autobusových spojů. A tomu mohla děkovat právě hlavně ZU.
5)Oblast konečné linky 107 je více zalidněná než Výhledy, proto i posílení linky 107 bylo třeba více, než linky 147. I přes omezený počet spojů linky 147, se dá stále mluvit o vyšším nadstandartu, než který panuje jinde v Praze ve srovnatelně velkých částech jako jsou Výhledy.
6)Podle Vás se doprava omezila zbytku Suchdola. To je samozřejmě veliký omyl, protože na posílení linky 107 vydělali obyvatelé tzv. severního Suchdola.
7)Všiml jste si vůbec před omezením toho vzduchovoziče linky 147 v úseku Výhledy-ZU? Já ano a proto bylo naprosto zřetelné, že tak silný provoz linky 147 byl vysoký jen díky ZU.
8)Kdyby Suchdol neměl ZU, jezdil by na Výhledy autobus po 20minutách a 107 by byla ráda, kdyby měla ráno interval 10 minut.
9)Ať už byl tento problém řešen s kýmkoli, naprostá většina se vyjádřila pro razantní posílení linky 107 na úkor 147.
Jistě, každá změna je na jedné straně k lepšímu a na druhé straně k horšímu. Ale v případě výše posaného problému, je změna k lepšímu pro drtivou většinu cestujících.
Já bych v tom taky žádný zájem nehledal, ale jen tu nejjednodušší snahu ušetřit peníze. Stejný problém býval 217/143 na Strahov, taky se 217 nijak neposilovala. Ale v tomhle případě se nakonec (po dlouhém čase) došlo k rozumnému řešení přesunutí nástupní zastávky na Dejvické (líný student radši počká, než aby došel na 217). Ovšem směrem ze Strahova je to furt stejné.kocour píše: Jo, takže kvůli jednomu jedinému bodu, který je zdrojem mimořádné poptávky po MHD, se omezí doprava zbytku Suchdola ... konspiraci bych za tím možná hledal, vím, jak se to dělá, když se chce nějaká linka či trasa umrtvit - to se nejdřív prodlouží interval, aby s tím nikdo nejezdil, a pak se to zruší, protože s tím přece nikdo nejezdí. Kdyby se chtěla jen posílit univerzita, neposilovala by se 107 a neumrtvovala 147, ale posilovaly by se obě rovnoměrně.
P.S.: A funguje to, než bych čekal na 147, radši jsem jel 107 a na ty Výhledy došel pěšky ...
Na univerzitu by se musela protáhnout 143, ne 217.
Jo, takže kvůli jednomu jedinému bodu, který je zdrojem mimořádné poptávky po MHD, se omezí doprava zbytku Suchdola ... konspiraci bych za tím možná hledal, vím, jak se to dělá, když se chce nějaká linka či trasa umrtvit - to se nejdřív prodlouží interval, aby s tím nikdo nejezdil, a pak se to zruší, protože s tím přece nikdo nejezdí. Kdyby se chtěla jen posílit univerzita, neposilovala by se 107 a neumrtvovala 147, ale posilovaly by se obě rovnoměrně.Radek píše:Nehledal bych za vším hned konspiraci. Je to prostě výsledek mnohačetných stížností na absolutní nekvalitu dopravy na Zemědělskou univerzitu. Znám to velice dobře, občas tam jezdím a za doby semestru je běžné jet v podřepu nalisovaný na dveře. A to je ještě lepší varianta, to v případě, že se vůbec vejdu. Z ROPIDu vyšlo jako nejjednodušší (nejlevnější) navýšit při stejných kilometrech klouby na úkor standardu. Ono stejně v pracovních dnech kvůli zácpám a výše uvedenému nemohlo být dávno o nějakém prokladu ani řeči.kocour píše:Tak jsem byl předevčírem na Suchdole, pardon, na Výhledech. To je ta část úplně vzadu, co ji obsluhuje jen 147 a 107 je jim na prd. Protože jsem tam přijel pít, nezbylo mi, než nechat auto doma a použít MHD. A tak jsem zjistil, že proklad 107 a 147 vzal dávno za své a 147 se pomaličku omezuje. Proč asi, je zřejmé, aby si na Výhledech a na Budovci pomaličku zvykali, že až bude tramvaj, budou hezky chodit až k VŠZ. I dali jsme se s kamarádem a jeho přítelkyní do řeči i na toto téma. Místním se to vůbec nelíbí (mně také ne) a možná i nějaká ta petice Chalupovi přijde ... možná tak za rok, před volbami.
P.S.: A funguje to, než bych čekal na 147, radši jsem jel 107 a na ty Výhledy došel pěšky ...
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Nehledal bych za vším hned konspiraci. Je to prostě výsledek mnohačetných stížností na absolutní nekvalitu dopravy na Zemědělskou univerzitu. Znám to velice dobře, občas tam jezdím a za doby semestru je běžné jet v podřepu nalisovaný na dveře. A to je ještě lepší varianta, to v případě, že se vůbec vejdu. Z ROPIDu vyšlo jako nejjednodušší (nejlevnější) navýšit při stejných kilometrech klouby na úkor standardu. Ono stejně v pracovních dnech kvůli zácpám a výše uvedenému nemohlo být dávno o nějakém prokladu ani řeči.kocour píše:Tak jsem byl předevčírem na Suchdole, pardon, na Výhledech. To je ta část úplně vzadu, co ji obsluhuje jen 147 a 107 je jim na prd. Protože jsem tam přijel pít, nezbylo mi, než nechat auto doma a použít MHD. A tak jsem zjistil, že proklad 107 a 147 vzal dávno za své a 147 se pomaličku omezuje. Proč asi, je zřejmé, aby si na Výhledech a na Budovci pomaličku zvykali, že až bude tramvaj, budou hezky chodit až k VŠZ. I dali jsme se s kamarádem a jeho přítelkyní do řeči i na toto téma. Místním se to vůbec nelíbí (mně také ne) a možná i nějaká ta petice Chalupovi přijde ... možná tak za rok, před volbami.
Tak jsem byl předevčírem na Suchdole, pardon, na Výhledech. To je ta část úplně vzadu, co ji obsluhuje jen 147 a 107 je jim na prd. Protože jsem tam přijel pít, nezbylo mi, než nechat auto doma a použít MHD. A tak jsem zjistil, že proklad 107 a 147 vzal dávno za své a 147 se pomaličku omezuje. Proč asi, je zřejmé, aby si na Výhledech a na Budovci pomaličku zvykali, že až bude tramvaj, budou hezky chodit až k VŠZ. I dali jsme se s kamarádem a jeho přítelkyní do řeči i na toto téma. Místním se to vůbec nelíbí (mně také ne) a možná i nějaká ta petice Chalupovi přijde ... možná tak za rok, před volbami.
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Totéž se dá namítnout proti TT do Suchdola. "Nestudentská" frekvence je výrazně menší, v podstatě jen obyvatelé a zaměstnanci AV ČR a těch není zas tolik. Tím netvrdím, že trať odmítám .Pajda píše:Zamyslete se prosím trochu nad myšlenkou TT VŠ kolejím. Pokud vím, tak semestr trvá 2x 14 týdnů. Pak je jen zkouškové nebo prázdniny.
V praxi tedy bude linka využitá necelou polovinu roku a jinak bude do značné míry vozit vzduch. Nebo se bude 4 x ročně měnit JŘ?
Nárazové akce jsou např. na Strahově jen pár dní do roka, na to stačí posilové busíky.
bylo by to dobré ale samozřejmě to nebude218 píše:Tom: taková tramvajová trať Podbaba-Suchdol-Horoměřice, to by bylo . Samozřejmě chápu že je to absolutně nereálný, ale člověk musí mít své sny .
No přeci cancour do radlic 2006 a ke konci roku 2006 by se měl začít stavět cancour k zast. Podbaba ČD. Jinak se asi jiná větší akce konat nebude.willyjeff píše:takže kam se bude stavět nová TT v nejbližší době? Do těch Malešic? Nebo nejsou prachy
- Pajda
- Uživatel
- Příspěvky: 341
- Registrován: 02.9.2004 14:44
- Bydliště: Zatím ještě v Praze...
- Kontaktovat uživatele:
Zamyslete se prosím trochu nad myšlenkou TT VŠ kolejím. Pokud vím, tak semestr trvá 2x 14 týdnů. Pak je jen zkouškové nebo prázdniny.
V praxi tedy bude linka využitá necelou polovinu roku a jinak bude do značné míry vozit vzduch. Nebo se bude 4 x ročně měnit JŘ?
Nárazové akce jsou např. na Strahově jen pár dní do roka, na to stačí posilové busíky.
V praxi tedy bude linka využitá necelou polovinu roku a jinak bude do značné míry vozit vzduch. Nebo se bude 4 x ročně měnit JŘ?
Nárazové akce jsou např. na Strahově jen pár dní do roka, na to stačí posilové busíky.