Napsal: 10.1.2006 22:47
Ano smysčka tam nakreslena je, myslím že se tam i vejde. Stavba bude určitě dvouetapová. První etapa se snad začne stavět za rok, ale spíše v roce 2008.
Jediné fórum, které je v úpadku!
https://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
https://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=17&t=842
No, je pravda, že při stávajícím linkovém vedení by d-8 asi kačeny zvládly. A v Brně to tak funguje. Ale i tak by to mohl být problém, až zase někde v centru praskne vodovod . Na druhou stranu pokud se to označí za "dočasné řešení" jako Ládví...kocour píše:Ale ono je atm opravdu málo místa jak na smyčku, tak na trojúhelník, a přejezd by byl nenjednodušší - jednoho dne by to prostě protáhli na Suchdol. Nadšenej z toho nejsem, ale tenhle námět padl (ne na zem, ale na stůl), a já si říkám, co je lepší: přejezd, nebo nic?
V UP je nakreslená smyčka, tak jí tam asi nacpou.kocour píše:Ale ono je atm opravdu málo místa jak na smyčku, tak na trojúhelník, a přejezd by byl nenjednodušší - jednoho dne by to prostě protáhli na Suchdol. Nadšenej z toho nejsem, ale tenhle námět padl (ne na zem, ale na stůl), a já si říkám, co je lepší: přejezd, nebo nic?
Dobrou noc.
Ukončení přejezdem je v pražských podmínkách vždycky nouzová záležitost. Obousměrné jsou jen KT, to by značně limitovalo možné linkové vedení.kocour píše:Špatně jsem se vyjádřil ... Nakolik reálně vydíte ukončení přejezdem (jako teď na Ládví) - tj. obousměrné vozy a tak?
no přejezd bych moc nepodporoval, KT není zase tolik a bylo by to dost nepraktické, ten trojúhelník by imho nevyšel o tolik dráž (výhybek stejně a těch pár metrů troleje + kolejnic už není takový problém)kocour píše:Špatně jsem se vyjádřil ... Nakolik reálně vydíte ukončení přejezdem (jako teď na Ládví) - tj. obousměrné vozy a tak?
Pozor, sci-fi nápad: podzemní stanice Baba, přístupná eskalátorem shora.Neral píše: viz http://www.praha-suchdol.cz/img/tr2such2.jpg
To není vůbec jisté - viz http://www.praha-suchdol.cz/img/tr2such2.jpgkocour píše:asi pojede spíš ve stopě 107 než ve stopě 147
Zvýšení kapacity spočívá v tom, že tam při stejném počtu spojů jezdí víc kloubů. Opakuji, na víc nejsou peníze.kocour píše: Takže se posílila 107 (takže se musely najít i nějaké ty kloubáky navíc) a omezila 147. Zvýšení kapacity z/do bodu ČZÚ, kde jezdí obě linky, je jaké?
Takže se posílila 107 (takže se musely najít i nějaké ty kloubáky navíc) a omezila 147. Zvýšení kapacity z/do bodu ČZÚ, kde jezdí obě linky, je jaké? Nezlob se, ale tohle mi opravdu přijde jako nenápadná příprava na tramvaj (ta asi pojede spíš ve stopě 107 než ve stopě 147, že ano)? Mimochodem, mluvil o tom i ten kamarád, že je to kvůli tramvaji a že 147 tam pak prý nechají jet jednou za hodinu, aby se neřeklo, že tam nejezdí vůbec nic ... a já mu tu myšlenku nepodsunul, začal s tím sám, ergo TOTO se povídá mezi místními na Suchdole a někde to museli vzít. A je to jak vejce vejci podobné způsobu, jakým se ROPID/DP (jmenovat nebudu) zbavuje nepohodlných linek. Nemůžou-li ji utnout hned, protahují postupně intervaly - zcela záměrně - až už s tím nikdo nejezdí, a pak to zruší jako "vzduchovozič". Sorry, ale na tohle by můj kamarád, jinak učitel dějepisu a příležitostný hudebník, sám nepřišel.KM píše:Kocoure, někdy mám pocit , že se prostě jen CHCEŠ hádat (věř mi, že to poznám ). Do toho Suchdola se dělá co se může, ale holt ze známých důvodů se nemůže co se chce a úspěch je poznání možného. Obyvatelé Hornomlýnské taky neřičí nadšením , že jim 177 po 20 minutách přeplňují studentinna Volhu.