Stránka 44 z 47

Napsal: 10.1.2006 22:47
od Tom
Ano smysčka tam nakreslena je, myslím že se tam i vejde. Stavba bude určitě dvouetapová. První etapa se snad začne stavět za rok, ale spíše v roce 2008.

Napsal: 10.1.2006 22:39
od Neral
kocour píše:Ale ono je atm opravdu málo místa jak na smyčku, tak na trojúhelník, a přejezd by byl nenjednodušší - jednoho dne by to prostě protáhli na Suchdol. Nadšenej z toho nejsem, ale tenhle námět padl (ne na zem, ale na stůl), a já si říkám, co je lepší: přejezd, nebo nic?
No, je pravda, že při stávajícím linkovém vedení by d-8 asi kačeny zvládly. A v Brně to tak funguje. Ale i tak by to mohl být problém, až zase někde v centru praskne vodovod :wink:. Na druhou stranu pokud se to označí za "dočasné řešení" jako Ládví... :wink:
A kde by ta úvrať měla být? počítám, že ne přímo na Podbabské, tam by to asi nemělo moc smysl. Tak někde v ulici Pod Paťankou? Jinak ta uvažovaná smyčka by pokud vím měla být bloková mezi ulicemi Jednořadou a Ve Struhách...
BTW co to konkrétněji znamená, že "ožívá myšlenka TT na Suchdol"?

Napsal: 10.1.2006 22:19
od XSC
kocour píše:Ale ono je atm opravdu málo místa jak na smyčku, tak na trojúhelník, a přejezd by byl nenjednodušší - jednoho dne by to prostě protáhli na Suchdol. Nadšenej z toho nejsem, ale tenhle námět padl (ne na zem, ale na stůl), a já si říkám, co je lepší: přejezd, nebo nic?

Dobrou noc.
V UP je nakreslená smyčka, tak jí tam asi nacpou.

Napsal: 10.1.2006 22:16
od kocour
Ale ono je atm opravdu málo místa jak na smyčku, tak na trojúhelník, a přejezd by byl nenjednodušší - jednoho dne by to prostě protáhli na Suchdol. Nadšenej z toho nejsem, ale tenhle námět padl (ne na zem, ale na stůl), a já si říkám, co je lepší: přejezd, nebo nic?

Dobrou noc.

Napsal: 10.1.2006 22:12
od XSC
kocour píše:Špatně jsem se vyjádřil ... Nakolik reálně vydíte ukončení přejezdem (jako teď na Ládví) - tj. obousměrné vozy a tak?
Ukončení přejezdem je v pražských podmínkách vždycky nouzová záležitost. Obousměrné jsou jen KT, to by značně limitovalo možné linkové vedení.

Napsal: 10.1.2006 22:12
od radek31
kocour píše:Špatně jsem se vyjádřil ... Nakolik reálně vydíte ukončení přejezdem (jako teď na Ládví) - tj. obousměrné vozy a tak?
no přejezd bych moc nepodporoval, KT není zase tolik a bylo by to dost nepraktické, ten trojúhelník by imho nevyšel o tolik dráž (výhybek stejně a těch pár metrů troleje + kolejnic už není takový problém)

Napsal: 10.1.2006 22:09
od kocour
Špatně jsem se vyjádřil ... Nakolik reálně vydíte ukončení přejezdem (jako teď na Ládví) - tj. obousměrné vozy a tak?

Napsal: 10.1.2006 22:07
od radek31
ad Suchdol

slyšel jsem, že ČZU plánuje nějakou novou výstavbu a současně nábor mnohem více studentů - jestli to je pravda, tak je tramvaj směr Suchdol logická

ukončení trojúhelníkem imho není problém - stačí zajistit dostatečně dlouhou kolej na odstavení aspoň 1 soupravy + nepotkávat se nějak nešikovně s IAD - pokud se to postaví chytře, tak to bude lepší než smyčka - nezabere místo + bude to stát o dost méně peněz

Napsal: 10.1.2006 21:39
od kocour
P.S.: Když tak to přesuňte někam jinam, nepodařilo se mi najít rubriku věnovanou tramvaji na Suchdol, tak snad je to správně tady.

Napsal: 10.1.2006 21:38
od kocour
V posledních dnech ožívá myšlenka TT na Suchdol. Jeden z problémů plyne z toho, že to bude dvouetapové - nejdřív z Podbaby k železnici + smyčka (to je striktní požadavek 6. Práglu) a možná, jednou prodloužení na Suchdol. Problém spočívá v tom, že se tam jen tak tak vejde ta smyčka. Odtud má otázka:

Nakolik reálně tam vidíte úvraťové ukončení?

Co se týče Suchdola, ve hře už jsou jen tunelové varianty, jedna krátká a jedna dlouhá, to odvisí od památkářů a chráněné usedlosti Majorka.

Napsal: 31.10.2005 20:48
od P_V
Pozor, sci-fi nápad: podzemní stanice Baba, přístupná eskalátorem shora.

Napsal: 31.10.2005 19:56
od Neral
kocour píše:asi pojede spíš ve stopě 107 než ve stopě 147
To není vůbec jisté - viz http://www.praha-suchdol.cz/img/tr2such2.jpg
"Doporučená" varianta tam naznačuje, že by se tramvaje mohly naopak dočkat Výhledy.

Napsal: 31.10.2005 18:27
od Radek
kocour píše: Takže se posílila 107 (takže se musely najít i nějaké ty kloubáky navíc) a omezila 147. Zvýšení kapacity z/do bodu ČZÚ, kde jezdí obě linky, je jaké?
Zvýšení kapacity spočívá v tom, že tam při stejném počtu spojů jezdí víc kloubů. Opakuji, na víc nejsou peníze.

Napsal: 31.10.2005 18:19
od kocour
KM píše:Kocoure, někdy mám pocit , že se prostě jen CHCEŠ hádat (věř mi, že to poznám :-) ). Do toho Suchdola se dělá co se může, ale holt ze známých důvodů se nemůže co se chce a úspěch je poznání možného. Obyvatelé Hornomlýnské taky neřičí nadšením , že jim 177 po 20 minutách přeplňují studentinna Volhu.
Takže se posílila 107 (takže se musely najít i nějaké ty kloubáky navíc) a omezila 147. Zvýšení kapacity z/do bodu ČZÚ, kde jezdí obě linky, je jaké? Nezlob se, ale tohle mi opravdu přijde jako nenápadná příprava na tramvaj (ta asi pojede spíš ve stopě 107 než ve stopě 147, že ano)? Mimochodem, mluvil o tom i ten kamarád, že je to kvůli tramvaji a že 147 tam pak prý nechají jet jednou za hodinu, aby se neřeklo, že tam nejezdí vůbec nic ... a já mu tu myšlenku nepodsunul, začal s tím sám, ergo TOTO se povídá mezi místními na Suchdole a někde to museli vzít. A je to jak vejce vejci podobné způsobu, jakým se ROPID/DP (jmenovat nebudu) zbavuje nepohodlných linek. Nemůžou-li ji utnout hned, protahují postupně intervaly - zcela záměrně - až už s tím nikdo nejezdí, a pak to zruší jako "vzduchovozič". Sorry, ale na tohle by můj kamarád, jinak učitel dějepisu a příležitostný hudebník, sám nepřišel.

Napsal: 31.10.2005 15:29
od KM
Kocoure, někdy mám pocit , že se prostě jen CHCEŠ hádat (věř mi, že to poznám :-) ). Do toho Suchdola se dělá co se může, ale holt ze známých důvodů se nemůže co se chce a úspěch je poznání možného. Obyvatelé Hornomlýnské taky neřičí nadšením , že jim 177 po 20 minutách přeplňují studentinna Volhu.