Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
-
Tommy82
- Uživatel
- Příspěvky: 174
- Registrován: 04.10.2008 19:56
- Bydliště: Praha 10
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Tommy82 » 31.8.2009 18:51
Kristova noho,máme (Žižkov) 23 pořadí z 35 na l.č. 9 - tak to se už jinam nepodívám než do Řep
![Pray [-o<](./images/smilies/eusa_pray.gif)
-
opocenskylukas
- problémový jedinec
- Příspěvky: 436
- Registrován: 27.3.2009 19:40
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od opocenskylukas » 31.8.2009 17:29
Zatím to jsem nikdo nenapsal I.20 má také jako I.12,I.14 svačiny na Andělu.
-
opocenskylukas
- problémový jedinec
- Příspěvky: 436
- Registrován: 27.3.2009 19:40
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od opocenskylukas » 31.8.2009 17:26
Kdypak se dočkáme poprázdninového vypravení pane martyn?
-
willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od willyjeff » 29.8.2009 11:08
opocenskylukas píše:Zůstane Hloubětín na přestávkách I.22 i po prázdninách?
Prý tam nejsou. Užil jsem si je na poslední chvíli
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
opocenskylukas
- problémový jedinec
- Příspěvky: 436
- Registrován: 27.3.2009 19:40
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od opocenskylukas » 29.8.2009 10:41
Zůstane Hloubětín na přestávkách I.22 i po prázdninách?
-
mart337
- Uživatel
- Příspěvky: 1035
- Registrován: 21.8.2008 22:26
Příspěvek
od mart337 » 27.8.2009 21:31
Akribius píše:Tam jsme volali po tom,aby bus pruh byl už od Kotlářky.Jinak to nemělo moc smysl.Úsek Kotlářka-Vrchlického bylo na +20 minut.A obratový čas na 167 byl cca 6 minut dole a 4 minuty nahoře.Takže se umazávala kola.Taky nájezdy na odpol. špičku na Anděl a Sm.n. byly lahůdkou-zejména v pátek.Ale já preferoval ježdění po kolejích.Mimo složitého zřizování bus pruhu by se ještě cestujícím umožnil přestup v relaci hrana-hrana.Stav svršku jako důvodu pro ne mě neuspokojí.Kdyby někdo viděl zdejší úsek Jernbanetorget-Bussterminal Gronnland,kde jezdí metrobus,tak by nad Kotlářkou až Andělem jen mávnul rukou:-)))
Dle mého názoru ani tak moc nejde o horší stavební stav svršku, jako spíš o to, že tramvajový pás není dostatečně široký, aby zvládl adekvátně obojí provoz.
Musel by být radikálně rozšířen kvůli míjení bus x tram. Když si vezmu tuto úpravu provedenou v Michli u teplárny, kde jsou v jednom směru také vedeny autobusy ze Spořilova na Bohdalec. Bohužel je tomu tak na úkor provozní rychlosti tram na této části trati, která je omezena v obou směrech na 30 km.
A myslím, že prostorové podmínky v oblasti Klamovky a Kavalírky nejsou zrovna nejlepší - byl by to asi dost velký problém.
-
demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6713
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od demon » 27.8.2009 11:25
Akribius píše:Při zpoždění nad 5 minut už neví,co jsi za pořadí
Takže v našich podmínkách je to nepoužitelný...
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
-
Akribius
- Uživatel
- Příspěvky: 196
- Registrován: 16.8.2004 15:57
- Bydliště: nedaleko stanice linky 5 Veitvet a přímo u stanice busu 60 Veitvetstubben
Příspěvek
od Akribius » 27.8.2009 10:59
Tam jsme volali po tom,aby bus pruh byl už od Kotlářky.Jinak to nemělo moc smysl.Úsek Kotlářka-Vrchlického bylo na +20 minut.A obratový čas na 167 byl cca 6 minut dole a 4 minuty nahoře.Takže se umazávala kola.Taky nájezdy na odpol. špičku na Anděl a Sm.n. byly lahůdkou-zejména v pátek.Ale já preferoval ježdění po kolejích.Mimo složitého zřizování bus pruhu by se ještě cestujícím umožnil přestup v relaci hrana-hrana.Stav svršku jako důvodu pro ne mě neuspokojí.Kdyby někdo viděl zdejší úsek Jernbanetorget-Bussterminal Gronnland,kde jezdí metrobus,tak by nad Kotlářkou až Andělem jen mávnul rukou:-)))
-
trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od trainzjohny » 27.8.2009 10:49
Akribius píše:.....A je tu taky spousta bus pruhů a samozřejmě v souběhu s kolegy od elektrické trakce využíváme jejich pás.Tato nemožnost mě dojímala vždycky na ucpané Plzeňské s l.č.167...
Tak nejhorší část je už naštěstí dávno s bus pruhem (značná část Vrchlického) a včera jsem cestou do práce koukal, že BUS už je v levém pruhu až na Kotlářku, ale zatím bez svislého značení, i bez časů.
-
Akribius
- Uživatel
- Příspěvky: 196
- Registrován: 16.8.2004 15:57
- Bydliště: nedaleko stanice linky 5 Veitvet a přímo u stanice busu 60 Veitvetstubben
Příspěvek
od Akribius » 27.8.2009 10:38
K těm přestávkám-nevím,co je na tom špatného.V Oslu jezdíme střídané přestávky na busech a obratové časy nad 6 minut jsou na luxusních linkách:-) Kolikrát máš takový obratový čas,že nevypínáš ani motor.Zkrátka 4 hoďky jedeš,pak jsi střídán.Tramvajáci to tu mají asi stejné jako my.
Je pravda,že preference funguje.Na semaforech jsou takové krabičky,které Tě zaregistrují a srovnají Tvůj čas s JŘ a buď Tě pustí či ne.Ale nefunguje to dokonale.Při zpoždění nad 5 minut už neví,co jsi za pořadí:-(. A je tu taky spousta bus pruhů a samozřejmě v souběhu s kolegy od elektrické trakce využíváme jejich pás.Tato nemožnost mě dojímala vždycky na ucpané Plzeňské s l.č.167.
Když se právě toto začalo rozvíjet (střídané pauzy),tak přišel do Motola šéf JPT se svým záastupcem+ někým z PDT a slíbili,že se samozřejmě zajistí maximální preference tak,aby se to stíhalo a řidiči si mohli dojít na WC a aby se z KZ odjíždělo včas-pokud nebude nějaká MÚ.Pokud tohle není,tak je to problém,protože cestujícího skutečně nezajímá,že někde na druhém břehu Vltavy něco bylo.
-
Venca
- Uživatel
- Příspěvky: 102
- Registrován: 24.4.2004 23:42
- Bydliště: Poblíže několika tramvajových a jedné lodní zastávy.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Venca » 26.8.2009 17:44
opocenskylukas píše:MOp píše:36 je výměna ze 12 za vokovicke wany, u 14 to bude neco podobneho..
Too nemohl PA jed na I.22 výměnou za 2xVokvická nízkopodlažní pořadí I.12?
Dále se chci zeptat zda KT8D5.RN2P nebo 14T můžou na linku 22?
Oba zmíněné typy mají na 22 problém:
KT8D5(.RN2P) Nesmí do splítky v Letenký, resp. smí jen manipulačně.
Pro 14T je problém Spálená, kde je provoz tohoto typu nedoporučen.
-
opocenskylukas
- problémový jedinec
- Příspěvky: 436
- Registrován: 27.3.2009 19:40
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od opocenskylukas » 26.8.2009 17:08
MOp píše:36 je výměna ze 12 za vokovicke wany, u 14 to bude neco podobneho..
Too nemohl PA jed na I.22 výměnou za 2xVokvická nízkopodlažní pořadí I.12?
Dále se chci zeptat zda KT8D5.RN2P nebo 14T můžou na linku 22?
-
MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MOp » 26.8.2009 16:31
36 je výměna ze 12 za vokovicke wany, u 14 to bude neco podobneho..
-
demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6713
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od demon » 26.8.2009 16:28
pawel píše:dnes jsem se maličko projel po praze a několik věcí neuniklo mé pozornosti
3 z KO x 25 z HL
14 z PA ačkoli není kam vypravit 14T
36 z PA (...ačkoli není kam vypravit 14T:)
Kobyliské vozy na 3 tuším vyjíždí z Pankráce a Hloubětína, na 25 Hloubětín vypravuje garance, v tom bych problém neviděl...
14 a 36 z PA vysvětlit nedokážu.