Ty se netěšíš na tu naši krásnou a úžasnou vysokorychlostní trať?Tommy82 píše:Kristova noho,máme (Žižkov) 23 pořadí z 35 na l.č. 9 - tak to se už jinam nepodívám než do Řep
Vypravení vozů
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Vypravení vozů
- Tommy82
- Uživatel
- Příspěvky: 174
- Registrován: 04.10.2008 19:56
- Bydliště: Praha 10
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypravení vozů
Kristova noho,máme (Žižkov) 23 pořadí z 35 na l.č. 9 - tak to se už jinam nepodívám než do Řep
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 436
- Registrován: 27.3.2009 19:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypravení vozů
Zatím to jsem nikdo nenapsal I.20 má také jako I.12,I.14 svačiny na Andělu.
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 436
- Registrován: 27.3.2009 19:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypravení vozů
Kdypak se dočkáme poprázdninového vypravení pane martyn?
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypravení vozů
Prý tam nejsou. Užil jsem si je na poslední chvíliopocenskylukas píše:Zůstane Hloubětín na přestávkách I.22 i po prázdninách?
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 436
- Registrován: 27.3.2009 19:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypravení vozů
Zůstane Hloubětín na přestávkách I.22 i po prázdninách?
Re: Vypravení vozů
Dle mého názoru ani tak moc nejde o horší stavební stav svršku, jako spíš o to, že tramvajový pás není dostatečně široký, aby zvládl adekvátně obojí provoz.Akribius píše:Tam jsme volali po tom,aby bus pruh byl už od Kotlářky.Jinak to nemělo moc smysl.Úsek Kotlářka-Vrchlického bylo na +20 minut.A obratový čas na 167 byl cca 6 minut dole a 4 minuty nahoře.Takže se umazávala kola.Taky nájezdy na odpol. špičku na Anděl a Sm.n. byly lahůdkou-zejména v pátek.Ale já preferoval ježdění po kolejích.Mimo složitého zřizování bus pruhu by se ještě cestujícím umožnil přestup v relaci hrana-hrana.Stav svršku jako důvodu pro ne mě neuspokojí.Kdyby někdo viděl zdejší úsek Jernbanetorget-Bussterminal Gronnland,kde jezdí metrobus,tak by nad Kotlářkou až Andělem jen mávnul rukou:-)))
Musel by být radikálně rozšířen kvůli míjení bus x tram. Když si vezmu tuto úpravu provedenou v Michli u teplárny, kde jsou v jednom směru také vedeny autobusy ze Spořilova na Bohdalec. Bohužel je tomu tak na úkor provozní rychlosti tram na této části trati, která je omezena v obou směrech na 30 km.
A myslím, že prostorové podmínky v oblasti Klamovky a Kavalírky nejsou zrovna nejlepší - byl by to asi dost velký problém.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6713
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypravení vozů
Takže v našich podmínkách je to nepoužitelný...Akribius píše:Při zpoždění nad 5 minut už neví,co jsi za pořadí
-
- Uživatel
- Příspěvky: 196
- Registrován: 16.8.2004 15:57
- Bydliště: nedaleko stanice linky 5 Veitvet a přímo u stanice busu 60 Veitvetstubben
Re: Vypravení vozů
Tam jsme volali po tom,aby bus pruh byl už od Kotlářky.Jinak to nemělo moc smysl.Úsek Kotlářka-Vrchlického bylo na +20 minut.A obratový čas na 167 byl cca 6 minut dole a 4 minuty nahoře.Takže se umazávala kola.Taky nájezdy na odpol. špičku na Anděl a Sm.n. byly lahůdkou-zejména v pátek.Ale já preferoval ježdění po kolejích.Mimo složitého zřizování bus pruhu by se ještě cestujícím umožnil přestup v relaci hrana-hrana.Stav svršku jako důvodu pro ne mě neuspokojí.Kdyby někdo viděl zdejší úsek Jernbanetorget-Bussterminal Gronnland,kde jezdí metrobus,tak by nad Kotlářkou až Andělem jen mávnul rukou:-)))
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypravení vozů
Tak nejhorší část je už naštěstí dávno s bus pruhem (značná část Vrchlického) a včera jsem cestou do práce koukal, že BUS už je v levém pruhu až na Kotlářku, ale zatím bez svislého značení, i bez časů.Akribius píše:.....A je tu taky spousta bus pruhů a samozřejmě v souběhu s kolegy od elektrické trakce využíváme jejich pás.Tato nemožnost mě dojímala vždycky na ucpané Plzeňské s l.č.167...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 196
- Registrován: 16.8.2004 15:57
- Bydliště: nedaleko stanice linky 5 Veitvet a přímo u stanice busu 60 Veitvetstubben
Re: Vypravení vozů
K těm přestávkám-nevím,co je na tom špatného.V Oslu jezdíme střídané přestávky na busech a obratové časy nad 6 minut jsou na luxusních linkách:-) Kolikrát máš takový obratový čas,že nevypínáš ani motor.Zkrátka 4 hoďky jedeš,pak jsi střídán.Tramvajáci to tu mají asi stejné jako my.
Je pravda,že preference funguje.Na semaforech jsou takové krabičky,které Tě zaregistrují a srovnají Tvůj čas s JŘ a buď Tě pustí či ne.Ale nefunguje to dokonale.Při zpoždění nad 5 minut už neví,co jsi za pořadí:-(. A je tu taky spousta bus pruhů a samozřejmě v souběhu s kolegy od elektrické trakce využíváme jejich pás.Tato nemožnost mě dojímala vždycky na ucpané Plzeňské s l.č.167.
Když se právě toto začalo rozvíjet (střídané pauzy),tak přišel do Motola šéf JPT se svým záastupcem+ někým z PDT a slíbili,že se samozřejmě zajistí maximální preference tak,aby se to stíhalo a řidiči si mohli dojít na WC a aby se z KZ odjíždělo včas-pokud nebude nějaká MÚ.Pokud tohle není,tak je to problém,protože cestujícího skutečně nezajímá,že někde na druhém břehu Vltavy něco bylo.
Je pravda,že preference funguje.Na semaforech jsou takové krabičky,které Tě zaregistrují a srovnají Tvůj čas s JŘ a buď Tě pustí či ne.Ale nefunguje to dokonale.Při zpoždění nad 5 minut už neví,co jsi za pořadí:-(. A je tu taky spousta bus pruhů a samozřejmě v souběhu s kolegy od elektrické trakce využíváme jejich pás.Tato nemožnost mě dojímala vždycky na ucpané Plzeňské s l.č.167.
Když se právě toto začalo rozvíjet (střídané pauzy),tak přišel do Motola šéf JPT se svým záastupcem+ někým z PDT a slíbili,že se samozřejmě zajistí maximální preference tak,aby se to stíhalo a řidiči si mohli dojít na WC a aby se z KZ odjíždělo včas-pokud nebude nějaká MÚ.Pokud tohle není,tak je to problém,protože cestujícího skutečně nezajímá,že někde na druhém břehu Vltavy něco bylo.
- Venca
- Uživatel
- Příspěvky: 102
- Registrován: 24.4.2004 23:42
- Bydliště: Poblíže několika tramvajových a jedné lodní zastávy.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypravení vozů
Oba zmíněné typy mají na 22 problém:opocenskylukas píše:Too nemohl PA jed na I.22 výměnou za 2xVokvická nízkopodlažní pořadí I.12?MOp píše:36 je výměna ze 12 za vokovicke wany, u 14 to bude neco podobneho..
Dále se chci zeptat zda KT8D5.RN2P nebo 14T můžou na linku 22?
KT8D5(.RN2P) Nesmí do splítky v Letenký, resp. smí jen manipulačně.
Pro 14T je problém Spálená, kde je provoz tohoto typu nedoporučen.
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 436
- Registrován: 27.3.2009 19:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypravení vozů
Too nemohl PA jed na I.22 výměnou za 2xVokvická nízkopodlažní pořadí I.12?MOp píše:36 je výměna ze 12 za vokovicke wany, u 14 to bude neco podobneho..
Dále se chci zeptat zda KT8D5.RN2P nebo 14T můžou na linku 22?
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypravení vozů
36 je výměna ze 12 za vokovicke wany, u 14 to bude neco podobneho..
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6713
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypravení vozů
Kobyliské vozy na 3 tuším vyjíždí z Pankráce a Hloubětína, na 25 Hloubětín vypravuje garance, v tom bych problém neviděl...pawel píše:dnes jsem se maličko projel po praze a několik věcí neuniklo mé pozornosti
3 z KO x 25 z HL
14 z PA ačkoli není kam vypravit 14T
36 z PA (...ačkoli není kam vypravit 14T:)
14 a 36 z PA vysvětlit nedokážu.