K diskusi i zde:
Akutně je třeba posílit 51 ve směru na P6- jezdí plná už skutečně po většinu noci...
58: od Hrdlořez: Lazarská-ND-Starom-Malostr.-Hradč.-Dejv.-Č.Vrch. Vytvoří se další větev na P6, nové spojení Starom.-Malostr. a byla by na Hradč. společně s 56,7.
50: Řepy-Újezd jako 59 a dále: Malostr.-Stross.-Tržnice-Palmovka-Krejcárek-Biskupcova-Želiv-Jiřího z P.-Muzeum-IPP-Zvonařka. Návaznost by byla na IPP a na Strossu, těch pár lidí v int.15 min. co by neodvezla od Řep na Lazarskou 59 by si na Újezdě přestoupilo na 57 nebo u Anděla na 54. Ti co jedou na Žižkov by s tím jeli dál. vytvořilo by se přímé spojení P5 s P7a8 a P7a8 s P2 a zavedla by se tím i noční linka od Muzea po Vinohradské. Nebyla by na Lazarské, je to sice nesystémové, ale doprava je qůli lidem a ne qůli systému, ne?
Anebo 50: od Řep z Anděla: Palackého nám. - Lazarská - ND-Újezd-Malostr. a dál jak popsáno. Tím by se ta neúčast na Laz. vyřešila.
A nebo ještě jedna možnost: kdyby DP prostě toho lenocha , co spí v Myslíkový posílal jako druhý vůz jako násled za pravidelnou 51 a pak se manipulačně vracel. Možná by byli potřeba tak 2 řidiči a 2 vozy navíc, ale z toho počtu řidičů co existuje a kolik jich na noční chodí by to byla kapka v moři. A na spokojenosti cestujících by se to projevilo bohatě. Nevymyslel jsem nic nového, stačí se podívat do Brna na noční busy. Bylo by to nakonec i nejlevnější, protože ta tramvaj navíc by jela fakt jen tam, kde je třeba a jen na spojích kde je třeba (nemusela by asi na posledních dvou-třech nad ránem...).