RT6N1 a RT6N2

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 01.10.2006 12:19

Mno vyhodit za reko pres 21 milionu za jeden vuz uz je vcelku o penezich.
Ze nejni vule jinde je druha vec.
Na DP asi ted silne premysleji zda se jim vubec vyplati vrazit nejakych 60-100 milionu do 4 vozu, ktery navic budou navzdy atypicky a ojedinely.

DJ LA DÉFENSE

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 01.10.2006 12:12

demon píše:Jistota to nebude nikdy, to neni ani u nových tramvají. Ale o penězích to tady fakt neni !
Vždycky je to o penězích a tady je to to samé. O čem by to asi tak bylo??? :lol:

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6713
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 01.10.2006 9:07

Tom 11 píše:Ale zase si nikdo nemůže bejt jistej...
Jistota to nebude nikdy, to neni ani u nových tramvají. Ale o penězích to tady fakt neni !

Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
Příspěvky: 774
Registrován: 19.8.2006 18:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom 11 » 01.10.2006 0:14

DJ LA DÉFENSE píše:Jenže do toho by se muselo vrazit hodně peněz...
Ale zase si nikdo nemůže bejt jistej,jestli to bude jezdit i po opravě.Ale něco by se udělat mohlo.

DJ LA DÉFENSE

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 30.9.2006 18:41

trainzjohny píše:No, tak to vážně nevím, zatím s nima toho moc neudělali, a když je dodali tak nikdo nečakal že jezdit budou 1/2 ruku a konec. Za ta léta na Pankráci už nějak většina lidí stratila naději že budou jezdit, asi nejpravděpodobnější je že opravdu budou na Pankráci dělat zátěž ještě několik let a pak šrot :smt022
Jenže do toho by se muselo vrazit hodně peněz, ale i tak se to stále vyplatí. Jenže spíš je to neochota.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6713
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 30.9.2006 12:39

trainzjohny píše:No, tak to vážně nevím, zatím s nima toho moc neudělali, a když je dodali tak nikdo nečakal že jezdit budou 1/2 ruku a konec. Za ta léta na Pankráci už nějak většina lidí stratila naději že budou jezdit, asi nejpravděpodobnější je že opravdu budou na Pankráci dělat zátěž ještě několik let a pak šrot :smt022
Tak předně jezdily dýl než půl roku, i když jsem si to dřív taky nemyslel snad proto, že bydlim na trase l.11 a mockrát jsem jí tady nepotkal. Stání několika dalších let let mi přijde hodně nepravděpodobný, přeci jen blokují skoro dvě koleje a po příchodu víc kusů 14T do Prahy nebude místa nazbyt. Pokud vím, zájem projevilo Brno, jen se mu nelíbila cena, tak snad se někdo kompetentní chytne za nos a pokusí se udělat něco pro prodej, když už nemá zájem na provozu. A kdyby to nevyšlo, třeba by si to za nějaký drobný vzali na ND poláci, takže Kovošrot vidim až jako poslední možnost.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3141
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 30.9.2006 9:13

DJ LA DÉFENSE píše:Přátele, pochopte, že tu tramvaj nikam nedarujou a ani neprodají. Pořád se vyplatí jejich rekonstrukce. Tahle tramvaj se účetně bude odepisovat tuším 15 nebo 20 let.
No, tak to vážně nevím, zatím s nima toho moc neudělali, a když je dodali tak nikdo nečakal že jezdit budou 1/2 ruku a konec. Za ta léta na Pankráci už nějak většina lidí stratila naději že budou jezdit, asi nejpravděpodobnější je že opravdu budou na Pankráci dělat zátěž ještě několik let a pak šrot :smt022

DJ LA DÉFENSE

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 30.9.2006 0:33

Přátele, pochopte, že tu tramvaj nikam nedarujou a ani neprodají. Pořád se vyplatí jejich rekonstrukce. Tahle tramvaj se účetně bude odepisovat tuším 15 nebo 20 let.

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

Brno

Příspěvek od Honzík » 30.9.2006 0:01

Někdo tu psal, že by o to mělo zájem Brno, tak ať jim to dají zadarmo a je pokoj. Taky na to nemám už nervy.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6713
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 29.9.2006 22:33

PvvS píše:Ja reagoval na I.am.Good
, podvozky tam můžou být víceméně stejný jako z normální T
Tak to sorry, špatně jsem to pochopil ! :oops:

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 29.9.2006 22:19

Ja reagoval na I.am.Good
, podvozky tam můžou být víceméně stejný jako z normální T

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6713
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 29.9.2006 22:17

PvvS píše:Trakcni podvozky jsou zcela jiny.
A už je to tu zase, tahle debata už tu jednou byla! Podvozky jsou až na značku brzd totožný jako u N1! Jinak je tam samozřejmě novej Progress, ale na N1 nebyly zdaleka největší problémy s výzbrojí, jako se systémem brzd a ten se až na výměnu některých dílčích komponentů moc nezměnil. V současnosti ale není ten největší problém v technice, nýbrž v lidech... :x

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 29.9.2006 20:42

trainzjohny píše:Moje slova, jenže takhle by to bylo moc jednoduché. DP má v rukávu několikamiliónovou přestavbu 9101 a nepochbně i další levnější pokusy. Narvat do ní střeva z jiného typu (proč né z T3R.P) je asi příliš "složité" pro administivu a pro úřednice na ředitelsví.
mno pravdu mate oba . Na 9101 se hydraulika vytrhala , aby s vzapeti nahradila jinou. Vyzbroj je upravenej progress (na dvojnasobny proudy).
Trakcni podvozky jsou zcela jiny.
Brzdeni stredniho podvozku ma svuj duvod . I u K2 jsou na stredni poddvozek zaveseny oba clanky a podvozek i kdyz netrakcni , ma pro brzdeni asi nejvyssi mozny tlaky vuci kolejnici.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3141
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 29.9.2006 20:33

Moje slova, jenže takhle by to bylo moc jednoduché. DP má v rukávu několikamiliónovou přestavbu 9101 a nepochbně i další levnější pokusy. Narvat do ní střeva z jiného typu (proč né z T3R.P) je asi příliš "složité" pro administivu a pro úřednice na ředitelsví.

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 29.9.2006 20:29

trainzjohny píše:Nabízí se tady otázka co tedy z těch vozů DP udělá ?? To je nechá stát na Pankráci a po 50 letech vyřadí ? Nebo radši vymontujou vše co nepotřebuje a budou jí pouřívat jako převoznou prodejnu jízdenek (dříve už takové vlečňáky existovali) a nebo ji někom prodaj (spíš darujou). Jinak se přidávám ke skupině která s ní jela a lituje že už asi nepojede :smt022
Ve vozovně bude minimálně do doby, než se kompletně odepíše, což nevím, jak je dlouhá zákonná lhůta, nicméně nějakou dobu to určitě ještě potrvá.
Jinak nevím, když nic jinýho, tak bych zrušil hydrauliku a podobný blbosti, podvozky tam můžou být víceméně stejný jako z normální T, vytrhal bych veškerou nespolehlivou elektroniku, nacpal tam i blbou TV3 a jezdil bych do aleluja, teda spíš do shnití kastle, což vzhledem k trvalému "garážování" celou dobu života vozů bude ještě dlouho... Když na to přijde, je to vlastně o málo delší, nízkopodlažnější a modernější K2.

Zamčeno