RT6N1 a RT6N2
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Jenže do toho by se muselo vrazit hodně peněz, ale i tak se to stále vyplatí. Jenže spíš je to neochota.trainzjohny píše:No, tak to vážně nevím, zatím s nima toho moc neudělali, a když je dodali tak nikdo nečakal že jezdit budou 1/2 ruku a konec. Za ta léta na Pankráci už nějak většina lidí stratila naději že budou jezdit, asi nejpravděpodobnější je že opravdu budou na Pankráci dělat zátěž ještě několik let a pak šrot
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6713
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Tak předně jezdily dýl než půl roku, i když jsem si to dřív taky nemyslel snad proto, že bydlim na trase l.11 a mockrát jsem jí tady nepotkal. Stání několika dalších let let mi přijde hodně nepravděpodobný, přeci jen blokují skoro dvě koleje a po příchodu víc kusů 14T do Prahy nebude místa nazbyt. Pokud vím, zájem projevilo Brno, jen se mu nelíbila cena, tak snad se někdo kompetentní chytne za nos a pokusí se udělat něco pro prodej, když už nemá zájem na provozu. A kdyby to nevyšlo, třeba by si to za nějaký drobný vzali na ND poláci, takže Kovošrot vidim až jako poslední možnost.trainzjohny píše:No, tak to vážně nevím, zatím s nima toho moc neudělali, a když je dodali tak nikdo nečakal že jezdit budou 1/2 ruku a konec. Za ta léta na Pankráci už nějak většina lidí stratila naději že budou jezdit, asi nejpravděpodobnější je že opravdu budou na Pankráci dělat zátěž ještě několik let a pak šrot
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
No, tak to vážně nevím, zatím s nima toho moc neudělali, a když je dodali tak nikdo nečakal že jezdit budou 1/2 ruku a konec. Za ta léta na Pankráci už nějak většina lidí stratila naději že budou jezdit, asi nejpravděpodobnější je že opravdu budou na Pankráci dělat zátěž ještě několik let a pak šrotDJ LA DÉFENSE píše:Přátele, pochopte, že tu tramvaj nikam nedarujou a ani neprodají. Pořád se vyplatí jejich rekonstrukce. Tahle tramvaj se účetně bude odepisovat tuším 15 nebo 20 let.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6713
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
A už je to tu zase, tahle debata už tu jednou byla! Podvozky jsou až na značku brzd totožný jako u N1! Jinak je tam samozřejmě novej Progress, ale na N1 nebyly zdaleka největší problémy s výzbrojí, jako se systémem brzd a ten se až na výměnu některých dílčích komponentů moc nezměnil. V současnosti ale není ten největší problém v technice, nýbrž v lidech...PvvS píše:Trakcni podvozky jsou zcela jiny.
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
mno pravdu mate oba . Na 9101 se hydraulika vytrhala , aby s vzapeti nahradila jinou. Vyzbroj je upravenej progress (na dvojnasobny proudy).trainzjohny píše:Moje slova, jenže takhle by to bylo moc jednoduché. DP má v rukávu několikamiliónovou přestavbu 9101 a nepochbně i další levnější pokusy. Narvat do ní střeva z jiného typu (proč né z T3R.P) je asi příliš "složité" pro administivu a pro úřednice na ředitelsví.
Trakcni podvozky jsou zcela jiny.
Brzdeni stredniho podvozku ma svuj duvod . I u K2 jsou na stredni poddvozek zaveseny oba clanky a podvozek i kdyz netrakcni , ma pro brzdeni asi nejvyssi mozny tlaky vuci kolejnici.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Ve vozovně bude minimálně do doby, než se kompletně odepíše, což nevím, jak je dlouhá zákonná lhůta, nicméně nějakou dobu to určitě ještě potrvá.trainzjohny píše:Nabízí se tady otázka co tedy z těch vozů DP udělá ?? To je nechá stát na Pankráci a po 50 letech vyřadí ? Nebo radši vymontujou vše co nepotřebuje a budou jí pouřívat jako převoznou prodejnu jízdenek (dříve už takové vlečňáky existovali) a nebo ji někom prodaj (spíš darujou). Jinak se přidávám ke skupině která s ní jela a lituje že už asi nepojede
Jinak nevím, když nic jinýho, tak bych zrušil hydrauliku a podobný blbosti, podvozky tam můžou být víceméně stejný jako z normální T, vytrhal bych veškerou nespolehlivou elektroniku, nacpal tam i blbou TV3 a jezdil bych do aleluja, teda spíš do shnití kastle, což vzhledem k trvalému "garážování" celou dobu života vozů bude ještě dlouho... Když na to přijde, je to vlastně o málo delší, nízkopodlažnější a modernější K2.