Ty by jsi nejradši tramvaje v Praze zrušil, viď.DJ LA DÉFENSE píše:Ale je a po několikáté, viděno v roce 2002,... Metro má ix výhod o proti tramvaji...
K tomu všespásnému metru je ten rok 2002 nádherný příklad.
http://www.metroweb.cz/povoden/zaplavovani.htm
Téměř polovina stanic pod vodou. Jezdilo to akorát na okraji a to kolikrát v pendlu. Přál bych ti se tam podívat potom zatopení jak to tam vypadalo. Byl jsi tam? Já jo! A je zázrak, že se to stihlo zprovoznit tak krátké době!
A tramvaje ty co? TY JEZDILY téměř všude. Pokuď vím tak těmi tramvajemi X-A, X-B, se DPP, potažmo krizový štáb snažil nahradit metro co mu to provozní podmínky, vozy dovolily a myslím si, že z úctou. Je jasné, že do dvou vozů T3 nenarveš 5 vozů metra. Myslím si, že byl vyhlášen stav nouze a lidi (většina) počítala s tím, že si musí vzít větší časovou rezervu. Tramvaj a vlak v roce 2002 byla nejrychlejší a nejspolehlivější doprava přes vodu. Jak by ses tam rychle dostal autem? 2 hodiny by jsi stál před mostem. Komu to bylo k smíchu?
Možná jen tobě mě ne. Víš moc čteš noviny a asi blbý.
Metro má výhody to tady nikdo nepopírá. Je to rychlé, pohodlné, přepraví to spoustu lidí neprší na tebe, a je tam pořád stejná teplota, ale není všude, většinou lezeš do díry, v tunelu čumíš na kabely, máš mezi trasami dlouhé přestupy, nejezdí v noci.
A tramvaje pomalé /relativně/ (co si myslíš co je rychlejší ze Spojovací do Řep? 9 nebo 177+B+9), nepřeveze to tolik lidí, není to „tolik pohodlné“, mrzneš, prší na tebe, je ti vedro, ale staví na téměř každém rohu(nepočítej busy), nemáš dlouhé přestupy, vidíš co se děje na ulici, jezdí v noci.
Proč si myslíš, že by se nemohla postavit TT třeba do Stodůlek? Že tam je souběh s metrem vždyť tramvaj nemá metro nahradit, ale podpořit!