Stránka 2 z 4

Napsal: 27.4.2005 12:32
od MOp
Proxy píše:Myslíte, že jsou bokovnice v tomto stavu schopny plnit svůj původní účel :?:
Jiste ze plni, ne vsak v rozsahu, v jakem by je plnily prilepene radne na svem miste.. plni jej odhadem na 60 procent..

Společné šmírování

Napsal: 27.4.2005 12:21
od Jonáš
Proxy píše:Každý den koukám na vyklepané pryžové bokovnice u kolejnic na zatravněné trati přes Hradčanskou. :(
Myslíte, že jsou bokovnice v tomto stavu schopny plnit svůj původní účel :?:
To nevím, ale koukám se denně též!

Napsal: 27.4.2005 12:20
od Proxy
Každý den koukám na vyklepané pryžové bokovnice u kolejnic na zatravněné trati přes Hradčanskou. :(
Myslíte, že jsou bokovnice v tomto stavu schopny plnit svůj původní účel :?:

Napsal: 18.4.2005 21:55
od MOp
Martin.KT8D5 píše:Fíra nejsi, takže o tebe nepřijdeme... A co je za problém aby autobusy už ze smyčky Špejchar jeli po trmavajovém tělese?? Žádnýchodci by tam nebyli, když by bus stanicoval ve stanici trmavaje. No a náčásti za ušetřenýnástupiště autobusu by se dalo krásně parkovat....
skoda, ze jsi se mnou dnes nepockal na hrackarne a nekoukal na cvrkot tramvaji, kdyz jsem tam v tom fotil..http://prt.mhdcr.biz/18042005/

ja si tedy nedokazi absolutne predstavit, ze by se do toho jeste motaly autobusy. nebylo vyjimkou, kdyz se na jedne koleji seslo nekolik souprav za sebou, tudiz musely stat i pred rozjezdovou vyhybkou.. v jednu chviili zasahovala kolona az do krizovatky s badeniho.. [url]ttp://prt.mhdcr.biz/18042005/hradcanska-18.jpg[/url]
http://prt.mhdcr.biz/18042005/hradcanska-21.jpg
pravda, jednalo se o vyjimecny stav, kdy nefungovalo elektromagneticke prestavovani vyhybek, ale i presto je tam veliky cvrkot.

Napsal: 17.4.2005 23:00
od pawel
petr a nové uspoŕ. HR - souhlasím.
martinKT - 3 dvojice v zastávkách (jeden směr) jsou zcela běžnou záležitostí.
předjízdná kolej dc - řekl bych, že je to proto, že odbočka do Badeniho a celá trať vč Chotkovy a Jelení/Keplerovy se měla výhledově (po 1978) rušit...

Napsal: 15.4.2005 18:58
od jara
Ono se to dá alespoň používat jako předjízdná kolej.

Napsal: 15.4.2005 16:43
od Martin.KT8D5
Proxy píše:ad Marek B.
Ty dvě výhybny navíc mi tam také příliš nelezou do hlavy. Leč bohužel třetí kolej se tam nevejde kvůli šířce ulice. Možná by se tam mohla udělat alespoň splítka... :idea:
splítka je blbost. Takhel když tam vyklekne vlak mohou ho stahnou do jedné ze zastávek, ale dá se projet po druhé koleji...

Napsal: 15.4.2005 16:21
od Proxy
ad Marek B.
Ty dvě výhybny navíc mi tam také příliš nelezou do hlavy. Leč bohužel třetí kolej se tam nevejde kvůli šířce ulice. Možná by se tam mohla udělat alespoň splítka... :idea:

Napsal: 15.4.2005 15:56
od Pepa
Ta Petrová varianta vůbec není špatná, mě by se taky líbila a byl by možná konečně klid.

Napsal: 15.4.2005 15:15
od Marek B.
Na Hradčanské necháp jednu věc. Proč je těsně před odbočením tramvají do Bádeniho spojení usměrněných kolejí ve výhybkách, aby pak následovalo jejich rozdvojení? Jsou to zbytečné 2 výhybky navíc. :roll: :roll: :?:
To už jsem zase začátečník? to jste mi to teda nandali!

Napsal: 15.4.2005 14:24
od MOp
Martin.KT8D5 píše:No dyť je tam dlouhej pruh a kdyby se vyštípali vo kus ještě ty meziměstský...
ten pruh je dlouhej proto, aby kdyz je miladka zasekana, se dalo take predjet delsi kolonu gumokolu, ktera posledni dobou z hezkym pocasim paradne narusta..
mezimestske busy potrebuji vice mista, jelikoz delsi dobu stoji na stani pri nastupu kastanstva..

Napsal: 15.4.2005 14:22
od Martin.KT8D5
MOp píše:
Martin.KT8D5 píše:Fíra nejsi, takže o tebe nepřijdeme... A co je za problém aby autobusy už ze smyčky Špejchar jeli po trmavajovém tělese?? Žádnýchodci by tam nebyli, když by bus stanicoval ve stanici trmavaje. No a náčásti za ušetřenýnástupiště autobusu by se dalo krásně parkovat....
ty dve busostani - to je opravdu parkovacich mist jak maku..
substrat ti tam coura take mezi protismery kapisto?
No dyť je tam dlouhej pruh a kdyby se vyštípali vo kus ještě ty meziměstský...

Napsal: 15.4.2005 14:11
od MOp
Martin.KT8D5 píše:Fíra nejsi, takže o tebe nepřijdeme... A co je za problém aby autobusy už ze smyčky Špejchar jeli po trmavajovém tělese?? Žádnýchodci by tam nebyli, když by bus stanicoval ve stanici trmavaje. No a náčásti za ušetřenýnástupiště autobusu by se dalo krásně parkovat....
ty dve busostani - to je opravdu parkovacich mist jak maku..
substrat ti tam coura take mezi protismery kapisto?

Napsal: 15.4.2005 13:59
od Martin.KT8D5
MOp píše:4 dvojice tam sice najednou jsou velmi zridka, ale 3 dvojice dost casto. problem je jinde. jak chces zajistit vjezd a vyjezd? u vjezdu jedou na stejnou signalizaci, takze by tram projela, bus cekal, v dobe, kdy ma jiz padat jina faze ti tam ten autobus teprve najizdi.. no proste zahltil bys zbytecne krizovatku s badeniho. navic motani bus + tram a do toho vseho jeste chodci, tak si jako fira hodim masli..
Fíra nejsi, takže o tebe nepřijdeme... A co je za problém aby autobusy už ze smyčky Špejchar jeli po trmavajovém tělese?? Žádnýchodci by tam nebyli, když by bus stanicoval ve stanici trmavaje. No a náčásti za ušetřenýnástupiště autobusu by se dalo krásně parkovat....

Napsal: 15.4.2005 13:56
od MOp
Martin.KT8D5 píše:a že tam ty 3 linky jezdí často, že??? :roll: To by se sneslo neboj... Chceš mi tvrdit, že v jedne okamžik tam stojí 4 dvojice najednou??? To by tam musely bejt 1, 8, 20, a ? (25) to je sólo takže jedne bus se tam vejde...
4 dvojice tam sice najednou jsou velmi zridka, ale 3 dvojice dost casto. problem je jinde. jak chces zajistit vjezd a vyjezd? u vjezdu jedou na stejnou signalizaci, takze by tram projela, bus cekal, v dobe, kdy ma jiz padat jina faze ti tam ten autobus teprve najizdi.. no proste zahltil bys zbytecne krizovatku s badeniho. navic motani bus + tram a do toho vseho jeste chodci, tak si jako fira hodim masli..