Taková T3, T3SUCS, stará Mka, ty rozhodně DVC nejsou. Tam dveře volí řidič, a to vše nebo první. DVC se použilo u vozů 7224,7250-51 a 7265 pro odlišení od ostatních T3SUCS a pak u vozů T3M2 od vozů T3M. U vozů T6, T3R.P není nutné vozy s volbou cestujících odlišovat, protože to má celá seriefibou píše:No ozřejmím Ti, co znamená zkratka DVC Dveře Volí Cestující. Čili podle tohoto by se pak jako DVC daly označovat i T6, RPéčka atd., jenže u těch je to nesmysl, když žádný vůz bez volby dveří není.
T3R.PV
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Naposledy upravil(a) trainzjohny dne 04.2.2007 10:12, celkem upraveno 1 x.
No ozřejmím Ti, co znamená zkratka DVC Dveře Volí Cestující. Čili podle tohoto by se pak jako DVC daly označovat i T6, RPéčka atd., jenže u těch je to nesmysl, když žádný vůz bez volby dveří není.arny píše:Tak nevím, podle mě 8029 není DVC. Ano je to bývalá olomocká kasle s TV1 udělaná jako T3M2 ve stylu R.P, za nabouranou na Brusnici. Pokuď vím tak už v té době šupmpéráci jeli seriově. Nevím jestli by šla spojit s jinou T3M, ale asi jo, ale v Hloubětíně jezdí jako sólo. T3M2-DVC je 18 ks.Todle je takový mezityp s počtem ks 1.
Možná se mýlím, ale řekl bych, že spíš ne.
Tak nevím, podle mě 8029 není DVC. Ano je to bývalá olomocká kasle s TV1 udělaná jako T3M2 ve stylu R.P, za nabouranou na Brusnici. Pokuď vím tak už v té době šupmpéráci jeli seriově. Nevím jestli by šla spojit s jinou T3M, ale asi jo, ale v Hloubětíně jezdí jako sólo. T3M2-DVC je 18 ks.Todle je takový mezityp s počtem ks 1.
Možná se mýlím, ale řekl bych, že spíš ne.
Možná se mýlím, ale řekl bych, že spíš ne.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Nejednalo se o žádnou prototypovou rekostrukci, pouze se koupila kastle, a udělala se rekonstrukce jako se dělali (nedávno před tím) T3M2-DVC protože původní 8029 byla na odpis.fibou píše:No pokud vím, tak to bylo něco jako předchůdce RPéčka - nechci říkat prototyp, protože to tak není. Pak se ale od těchto rekonstrukcí upustilo a začli se dělat RP - více na http://prazsketramvaje.cz/view.php?cisl ... 2006040816
1) po nehodě na Brusnici z původní 8029 byl kovošrot, kastle nebyla sice úplně nová,ale vzhledově (i vybacením) odpovídá T3M2-DVC. Navíc v DP se vedli i 8200 a 8205 jako T3M, tedy ne vše je logické.DavidD píše:No fakt nevím, na PT je označen jako T3M a z toho vycházím.V každým případě to není to samé,jelikož nemá novou karosérii.
No pokud vím, tak to bylo něco jako předchůdce RPéčka - nechci říkat prototyp, protože to tak není. Pak se ale od těchto rekonstrukcí upustilo a začli se dělat RP - více na http://prazsketramvaje.cz/view.php?cisl ... 2006040816DavidD píše:No fakt nevím, na PT je označen jako T3M a z toho vycházím.V každým případě to není to samé,jelikož nemá novou karosérii.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele: