No jasně, ale nevím co by Vokovice pak dělaly s 8185, až budou mít na všech sólech wany, tak by to bylo dost mimo logiku a hlavně voko mají takový pořádek v soupravách. Přece jen všechny série byly dodávaný v sudém počtu....(teda doufám)demon píše:Klidně bych to viděl jen do 8185, kupovat další vysokopodlažní kastle jen kvůli spárování mi přijde jako těžkej anachronismus.
Pokud ještě vůbec nějaký nový, tak rozhodně nízký !!!
T3R.PV
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolik bude T3RPV
přitlač, 8181 už má v Praze kastliRadim píše:Kolik má vubec být RPV,někde sem slyšel že do 8180.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
- pan Vedoucí
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 07.12.2006 10:23
- Bydliště: Praha
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
Kdyz si vezmem jenom rozdil mezu 21Tr a 21eB, tak rozdil hmotnosti je 7 tun. Pritom 21eB v ramci setreni hmotnosti ,nema zberace, nema zberacovou zakladnu, sedadla jsou nejlehni laminaty bez polepu, nema buse, nema narazniky.....
Coz samo o sobe da klidne tunu.
Zivotnost akumulatoru je tak na 200 000 km,ale to pracuji v lepsim rezimu, plny nabiti a postupny vybijeni. POkud by pracovaly jenom jako zasobniky, tak odejdou velice rychle.
Coz samo o sobe da klidne tunu.
Zivotnost akumulatoru je tak na 200 000 km,ale to pracuji v lepsim rezimu, plny nabiti a postupny vybijeni. POkud by pracovaly jenom jako zasobniky, tak odejdou velice rychle.
Naposledy upravil(a) PvvS dne 30.11.2006 21:07, celkem upraveno 1 x.
- 2217
- Uživatel
- Příspěvky: 746
- Registrován: 16.11.2006 23:16
- Bydliště: kousíček od Národní Třídy
- Kontaktovat uživatele:
A sakra... Už takhle váží tramvaj alespoň podle novinářů asi 20tun...I.am.good píše:Trochu jsem si to spočítal - na jednu minutu jízdy tramvaje pod plným nášlapem (beru 500A) bychom potřebovali baterii složenou z cca 600 článků o kapacitě cca 10Ah. Ta kapacita nevypadá nijak hrozivě, dneska už i nabíjecí tužkovka má kolem 4Ah.
Jenže
a) jich potřebujeme právě těch asi 600 - to už zabere nějaké místo
b) chceme od nich, aby nám daly veškerou energii v jedné minutě - to žádná baterie nedokáže - navíc potom zase potřebujeme, aby se nám za 1minutu zase nabily a to taky žádné baterie nedokážou.
Řešení zde skutečně v budoucnu bude možná v těch kondíkách, nicméně nanotechnologie, která by snad mohla pomoci vyvinout kondenzátor o veliké kapacitě a malých rozměrech je teprve ve stádiu výzkumu.
Toť ode mne vše
Trochu jsem si to spočítal - na jednu minutu jízdy tramvaje pod plným nášlapem (beru 500A) bychom potřebovali baterii složenou z cca 600 článků o kapacitě cca 10Ah. Ta kapacita nevypadá nijak hrozivě, dneska už i nabíjecí tužkovka má kolem 4Ah.
Jenže
a) jich potřebujeme právě těch asi 600 - to už zabere nějaké místo
b) chceme od nich, aby nám daly veškerou energii v jedné minutě - to žádná baterie nedokáže - navíc potom zase potřebujeme, aby se nám za 1minutu zase nabily a to taky žádné baterie nedokážou.
Řešení zde skutečně v budoucnu bude možná v těch kondíkách, nicméně nanotechnologie, která by snad mohla pomoci vyvinout kondenzátor o veliké kapacitě a malých rozměrech je teprve ve stádiu výzkumu.
Toť ode mne vše
Jenže
a) jich potřebujeme právě těch asi 600 - to už zabere nějaké místo
b) chceme od nich, aby nám daly veškerou energii v jedné minutě - to žádná baterie nedokáže - navíc potom zase potřebujeme, aby se nám za 1minutu zase nabily a to taky žádné baterie nedokážou.
Řešení zde skutečně v budoucnu bude možná v těch kondíkách, nicméně nanotechnologie, která by snad mohla pomoci vyvinout kondenzátor o veliké kapacitě a malých rozměrech je teprve ve stádiu výzkumu.
Toť ode mne vše
- 2217
- Uživatel
- Příspěvky: 746
- Registrován: 16.11.2006 23:16
- Bydliště: kousíček od Národní Třídy
- Kontaktovat uživatele:
Dobrá. A jka velké energii se tady bavíme? Jesltiže tramvaj jede na trakční napětí 600V, potom ten proud nemůže bejt nějak šílenej... Energie je z toho ale asi odně, to si zase umim vyvodit, když to 17 vytáhne nahoru do Kobylis i s cestujícími...I.am.good píše:Kdyby jsi vynalezla technologii, jak by to šlo v rozumné míře za rozumnou cenu, tak by jsi byla hned minimálně milionářka... Akumulovat elektrickou energii ve větším množství lidstvo doposud neumí, zatím se využívá různých setrvačníků, akumulátorů, kondenzátorů nebo třeba i přečerpávacích vodních elektráren, u těchto procesů je ale vždy problém s nízkou zpětnou výtěžností, náklady na vybudování / pořízení a též je zde úměra velikosti uskladňované energie k fyzické velikosti zařízení.
Takže zkráceně - zatím to nejde.
I když jsem viděl od Cegelecu článek o využití superkondenzátorů právě pro tento účel. Nicméně určitě je to drahé a navíc i objemné a stále málo výkonné.