T3R.PV

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 03.2.2007 21:12

demon píše:Klidně bych to viděl jen do 8185, kupovat další vysokopodlažní kastle jen kvůli spárování mi přijde jako těžkej anachronismus.
Pokud ještě vůbec nějaký nový, tak rozhodně nízký !!!
No jasně, ale nevím co by Vokovice pak dělaly s 8185, až budou mít na všech sólech wany, tak by to bylo dost mimo logiku a hlavně voko mají takový pořádek v soupravách. Přece jen všechny série byly dodávaný v sudém počtu....(teda doufám)

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6713
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 03.2.2007 21:02

DavidD píše:No já bych vyděl jako koncové číslo sudé,aby byli kompletní soupravy.
Klidně bych to viděl jen do 8185, kupovat další vysokopodlažní kastle jen kvůli spárování mi přijde jako těžkej anachronismus.
Pokud ještě vůbec nějaký nový, tak rozhodně nízký !!!

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 03.2.2007 20:45

demon píše:I 8182 už je dávno v dílnách... Jako minimum počítej do 8185 !
No já bych viděl jako koncové číslo sudé,aby byli kompletní soupravy.
Naposledy upravil(a) DavidD dne 03.2.2007 21:15, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6713
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 03.2.2007 20:42

Radim píše:Aha tak kolik???
I 8182 už je dávno v dílnách... Jako minimum počítej do 8185 !

Radim

Příspěvek od Radim » 03.2.2007 20:38

Aha tak kolik???

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3141
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolik bude T3RPV

Příspěvek od trainzjohny » 03.2.2007 20:37

Radim píše:Kolik má vubec být RPV,někde sem slyšel že do 8180.
přitlač, 8181 už má v Praze kastli :wink:

Radim

Kolik bude T3RPV

Příspěvek od Radim » 03.2.2007 20:34

Kolik má vubec být RPV,někde sem slyšel že do 8180.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 08.12.2006 19:34

8180 dnes celé dopoledne jako zkušební jízda

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3141
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 08.12.2006 14:07

Mám, vždy připravený foťáček se hodí. Akorád jsem se při vystupování ze 180 málem přerazil :lol:

Uživatelský avatar
pan Vedoucí
Uživatel
Příspěvky: 209
Registrován: 07.12.2006 10:23
Bydliště: Praha

Příspěvek od pan Vedoucí » 08.12.2006 14:03

trainzjohny píše:Dnes na 14/20 souprava 8179-8176 :wink:
Fotku mas?

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3141
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 08.12.2006 13:51

Dnes na 14/20 souprava 8179-8176 :wink:

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 30.11.2006 17:43

Kdyz si vezmem jenom rozdil mezu 21Tr a 21eB, tak rozdil hmotnosti je 7 tun. Pritom 21eB v ramci setreni hmotnosti ,nema zberace, nema zberacovou zakladnu, sedadla jsou nejlehni laminaty bez polepu, nema buse, nema narazniky.....
Coz samo o sobe da klidne tunu.
Zivotnost akumulatoru je tak na 200 000 km,ale to pracuji v lepsim rezimu, plny nabiti a postupny vybijeni. POkud by pracovaly jenom jako zasobniky, tak odejdou velice rychle.
Naposledy upravil(a) PvvS dne 30.11.2006 21:07, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
2217
Uživatel
Příspěvky: 746
Registrován: 16.11.2006 23:16
Bydliště: kousíček od Národní Třídy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 2217 » 30.11.2006 15:23

I.am.good píše:Trochu jsem si to spočítal - na jednu minutu jízdy tramvaje pod plným nášlapem (beru 500A) bychom potřebovali baterii složenou z cca 600 článků o kapacitě cca 10Ah. Ta kapacita nevypadá nijak hrozivě, dneska už i nabíjecí tužkovka má kolem 4Ah.
Jenže
a) jich potřebujeme právě těch asi 600 - to už zabere nějaké místo
b) chceme od nich, aby nám daly veškerou energii v jedné minutě - to žádná baterie nedokáže - navíc potom zase potřebujeme, aby se nám za 1minutu zase nabily a to taky žádné baterie nedokážou.
Řešení zde skutečně v budoucnu bude možná v těch kondíkách, nicméně nanotechnologie, která by snad mohla pomoci vyvinout kondenzátor o veliké kapacitě a malých rozměrech je teprve ve stádiu výzkumu.
Toť ode mne vše :)
A sakra... Už takhle váží tramvaj alespoň podle novinářů asi 20tun...

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 30.11.2006 14:59

Trochu jsem si to spočítal - na jednu minutu jízdy tramvaje pod plným nášlapem (beru 500A) bychom potřebovali baterii složenou z cca 600 článků o kapacitě cca 10Ah. Ta kapacita nevypadá nijak hrozivě, dneska už i nabíjecí tužkovka má kolem 4Ah.
Jenže
a) jich potřebujeme právě těch asi 600 - to už zabere nějaké místo
b) chceme od nich, aby nám daly veškerou energii v jedné minutě - to žádná baterie nedokáže - navíc potom zase potřebujeme, aby se nám za 1minutu zase nabily a to taky žádné baterie nedokážou.
Řešení zde skutečně v budoucnu bude možná v těch kondíkách, nicméně nanotechnologie, která by snad mohla pomoci vyvinout kondenzátor o veliké kapacitě a malých rozměrech je teprve ve stádiu výzkumu.
Toť ode mne vše :)

Uživatelský avatar
2217
Uživatel
Příspěvky: 746
Registrován: 16.11.2006 23:16
Bydliště: kousíček od Národní Třídy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 2217 » 30.11.2006 14:28

I.am.good píše:Kdyby jsi vynalezla technologii, jak by to šlo v rozumné míře za rozumnou cenu, tak by jsi byla hned minimálně milionářka... Akumulovat elektrickou energii ve větším množství lidstvo doposud neumí, zatím se využívá různých setrvačníků, akumulátorů, kondenzátorů nebo třeba i přečerpávacích vodních elektráren, u těchto procesů je ale vždy problém s nízkou zpětnou výtěžností, náklady na vybudování / pořízení a též je zde úměra velikosti uskladňované energie k fyzické velikosti zařízení.
Takže zkráceně - zatím to nejde.
I když jsem viděl od Cegelecu článek o využití superkondenzátorů právě pro tento účel. Nicméně určitě je to drahé a navíc i objemné a stále málo výkonné.
Dobrá. A jka velké energii se tady bavíme? Jesltiže tramvaj jede na trakční napětí 600V, potom ten proud nemůže bejt nějak šílenej... Energie je z toho ale asi odně, to si zase umim vyvodit, když to 17 vytáhne nahoru do Kobylis i s cestujícími...

Odpovědět