Nástupní ostrůvky
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Re: Nástupní ostrůvky
zdá se, že na říčanově začala akce rozšíření ostrůvku (oba směry). může mi to někdo potvrdit/vyvrátit? totéž se má podle radničních novin P6 konat i na vypichu.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupní ostrůvky
Což zrovna v Řepích a zrovna na zcela nepoužíváné zastávce Krematorium Motol je vyhození peněz.pawel píše:no sláva, snad to předláždí a zklutivují do nějaké normální podoby. nechci to zakřiknout, ale skoro se zdá, že dpp přišel na to, že ostrůvky lze renovovat i jindy než jen během kompletních rekonstrukcí TT.
P.S. Řepáci věří v totální reko tratě v roce 2009.
Re: Nástupní ostrůvky
no sláva, snad to předláždí a zklutivují do nějaké normální podoby. nechci to zakřiknout, ale skoro se zdá, že dpp přišel na to, že ostrůvky lze renovovat i jindy než jen během kompletních rekonstrukcí TT.
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Hlušičkova + Krematorium Motol
Během dneška byly demontovány přístřešky v zastávkách Hlušičkova a Krematorium Motol v obou směrech, dotčené zastávky byly zároveň zkráceny na délku jedné soupravy. Nevíte někdo, jak dlouho to potrvá? Dá se čekat nějaký líp vypadající typ čekáren, než tam byl doteď?
(I když u krematoria asi úplně stačil... )
(I když u krematoria asi úplně stačil... )
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1543
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Myslíme oba dva to samé. Asi jsem to nenapsal dost jasně, zkrácení opravdu jen po dobu výstavby. Jo, a zkrácení by podle vydaného DO mělo být ve dvou etapách do 1.12.Absolut píše:Radku, musím s Tebou hrubě nesouhlasit, rozšířená zastávka bude naopak o 4 metry delší, než ta stávající. Zkrácení proběhne v době 2.10. až konec Palačáku a to pouze z d§vodu výstavby.
Antivandalská zastávka v Číně:
http://kecy.roumen.cz/roumingShow.php?f ... ramvaj.jpg
http://kecy.roumen.cz/roumingShow.php?f ... ramvaj.jpg
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Tak se přiznám ted to chápu. Ono by to chtělo i něco na straně chodníku aby tam prostě ty auta neparkovali. To máš pravdu. Souhlasím s tebou.DJ LA DÉFENSE píše:Význam by to mělo, kdyby chlupatý odtahovaly ty auta, co to tam vždycky zablokujou, tak že se tam dá projet velmi těsně... Mě se to tam nelíbí, význam by to mělo, kdyby se v pohodě decentně dalo projet a ne hned strhávat volant na koleje... Je to prostě divný.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
- pan Vedoucí
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 07.12.2006 10:23
- Bydliště: Praha
Nemohu suplovat autora řešení, takže jen mé hypotézy, které mi říkají, proc dane reseni vzniklo.
1/ Zastávky jsou umístěné v obou směrech před křižovatkou - tzn. jízdní pruh by neměl v křižovatce přecházet na kolejový pás, ale měl by procházet pokud možno co nejkratší a nejlepší cestou = přímo i za křižovatkou - SPLNĚNO
2/ Bezpečnostní hledisko. Křižovatka není opatřena SSZ. Vzhledem k tomu je velice nevhodné, aby byl přechod pro chodce veden přes tramvajové těleso a přilehlý jízdní pás. Ostrůvek přechod logicky rozděluje na dvě přirozené části, chodci se mohou cítit bezpečněji. Navíc před auty mají přednost, kdežto před tramvají nikoliv. Mohou na něm stát a nic se jim nestane. - SPLŇUJE
3/ Auta projíždí pomaleji, jelikož následuje šikana s přejezdem na tramvajový pás. Další splněná bezpečnostní funkce.
1/ Zastávky jsou umístěné v obou směrech před křižovatkou - tzn. jízdní pruh by neměl v křižovatce přecházet na kolejový pás, ale měl by procházet pokud možno co nejkratší a nejlepší cestou = přímo i za křižovatkou - SPLNĚNO
2/ Bezpečnostní hledisko. Křižovatka není opatřena SSZ. Vzhledem k tomu je velice nevhodné, aby byl přechod pro chodce veden přes tramvajové těleso a přilehlý jízdní pás. Ostrůvek přechod logicky rozděluje na dvě přirozené části, chodci se mohou cítit bezpečněji. Navíc před auty mají přednost, kdežto před tramvají nikoliv. Mohou na něm stát a nic se jim nestane. - SPLŇUJE
3/ Auta projíždí pomaleji, jelikož následuje šikana s přejezdem na tramvajový pás. Další splněná bezpečnostní funkce.