T3R.PV

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Příspěvek od 7080 » 08.7.2006 20:48

připojuji: 8171 - polepené plenty
údajně na přání jednoho z cestující veřejnosti, nelíbilo se mu, že tramvaji chybí pohled na podvozky

Uživatelský avatar
izzy
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 28.5.2005 15:03
Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)

Příspěvek od izzy » 08.7.2006 15:36

8151 - plechove plenty bez vyrezu...
8152-8160 - laminatove plenty s vyrezy...
8161 a dalsi - laminatove plenty bez vyrezu...

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 08.7.2006 11:13

Sirka píše:Zdá se mi to, nebo některé T3 RP.V mají trošku vykrojené plenty nad kolama a některé T3 RP zase naopak?
Nezdá a pokud by si vážil své kroky sem - http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2006040820 - věděl by si víc :lol:

Sirka
Uživatel
Příspěvky: 525
Registrován: 11.6.2005 15:55
Bydliště: Praha 13

Příspěvek od Sirka » 08.7.2006 10:41

Zdá se mi to, nebo některé T3 RP.V mají trošku vykrojené plenty nad kolama a některé T3 RP zase naopak?

Blizzy

Příspěvek od Blizzy » 09.6.2006 21:20

Tita píše:Hovořilo se o tom kousíček dále a to na viewtopic.php?t=579,čili v tématu o T3R.P
Proč řešíte T3R.PV v tématu o TR.P? :lol:

Tita
Uživatel
Příspěvky: 174
Registrován: 01.12.2005 12:36
Bydliště: Nedaleko posledního vratného trojúhelníku
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tita » 09.6.2006 15:22

Zdeněk píše:Včera jsem u Anděla viděl 8171 s "dokreslenýma" podvozkama? Vypadá to celkem hezky. Nevíte co to je?
Hovořilo se o tom kousíček dále a to na viewtopic.php?t=579,čili v tématu o T3R.P

Uživatelský avatar
Zdeněk
Uživatel
Příspěvky: 112
Registrován: 19.12.2005 20:45
Bydliště: Kdysi konečná...mj. šestky

Příspěvek od Zdeněk » 09.6.2006 15:12

Včera jsem u Anděla viděl 8171 s "dokreslenýma" podvozkama? Vypadá to celkem hezky. Nevíte co to je?

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 11.5.2006 19:49

8176 jezdí zkušebky (dnes jsem jí potkal na Strossu)

84.242.95.6

Příspěvek od 84.242.95.6 » 18.3.2006 10:09

jara píše:Tvůj pocit je spravný. Opravdu se počitá že se budou pořizovat místo nových skřiní
Je to už jisté ? Mluvilo se snad o dvou wanách. No každopádně je to lepší, než kdyby se natvrdo naplánovaly 2 wany a jinak se kupovaly VarCB3.

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 18.3.2006 9:57

.
Naposledy upravil(a) I.am.good dne 08.3.2008 10:41, celkem upraveno 1 x.

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 17.3.2006 21:31

izzy píše:Bohuzel mam pocit ze prazske wany nebudou kupovany cilene jen pri spatnem stavu kastle dojde k jeji vymene ale misto VarCB3 bude pouzita nizkopodlazni VarCB3LF...ale nelze vyloucit ze dojde k nejakemu cilenemu nakupu...co se rizeni tyce urcite by DP mel uvazovat ...
Tvůj pocit je spravný. Opravdu se počitá že se budou pořizovat místo nových skřiní

Uživatelský avatar
izzy
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 28.5.2005 15:03
Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)

Příspěvek od izzy » 17.3.2006 21:15

Bohuzel mam pocit ze prazske wany nebudou kupovany cilene jen pri spatnem stavu kastle dojde k jeji vymene ale misto VarCB3 bude pouzita nizkopodlazni VarCB3LF...ale nelze vyloucit ze dojde k nejakemu cilenemu nakupu...co se rizeni tyce urcite by DP mel uvazovat o rucce pac nozni rizeni je ostuda Prahy bohuzel...a vzhled je snad vcelku volnej i kdyz predstavte si min. 15 let T3R.P/T3R.PV/T3RN.PV jezdit v puvodnim vzhledu...a co se tyce sprahovani tri typy, tri skrine ale tri stejne vyzbroje...tzn. T3R.PV+T3R.P a obracene a stejne tak T3RN.PV+T3R.P(V)...

Uživatelský avatar
Zdeněk
Uživatel
Příspěvky: 112
Registrován: 19.12.2005 20:45
Bydliště: Kdysi konečná...mj. šestky

Příspěvek od Zdeněk » 17.3.2006 20:52

I.am.good píše:Digitální progress se dává od nějakého čísla 8330 (nevím přesně)....
Mám pocit, že od 8322.

Marek
Uživatel
Příspěvky: 192
Registrován: 16.11.2003 20:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek » 17.3.2006 19:28

I.am.good píše:(...) Přepínání na 5516 je z toho důvodu, že skutečně nemůže být zapojeno více řadičů natvrdo spolu paralelně. (...)
Pospojovat více řadičů jednoduše natvrdo vedle sebe pochopitelně nejde, přesto by při troše snahy několik současně funkčních řadičů v jedné tramvaji nebyl problém, koneckonců pokud jde o brzdu, ve cvičných vozech jsou brzdové řadiče dva. Otázkou ale je, k čemu je potřeba mít v tramvaji několik současně funkčních řadičů. Podle mě k ničemu.
I.am.good píše:Doufám, že to aspoň někdo pochopil, snažil jsem se psát co nejjednodušeji
Sice až po opakovaném čtení...

Když už byl zmíněn vůz 5516: Jsou ruční/nožní řadič přepínány kompletně, nebo i u "vypnutého" řadiče funguje zadání nouzové brzdy?

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 17.3.2006 18:51

No prostě by to nebrzdilo, páč by nějakej skřítek, co kouká na cedulky od řadičů, nevěděl, která platí a esli má tahat za páku brzdy, čili nic. Tedy, aspoň nějak takhle rozumím elektrice já :-)

Odpovědět