Záložní vlak X
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 196
- Registrován: 16.8.2004 15:57
- Bydliště: nedaleko stanice linky 5 Veitvet a přímo u stanice busu 60 Veitvetstubben
Když nebude mít řidič přestávku tak to může u nehody slušně odnést. To chráníme jen sami sebe. Takové ty řeči,že by jsme na přestávky neměli příliš myslet nejsou zrovna to pravé. Tady jde totiž i o Vaší bezpečnost.
Jinak o těch vozovnách má KM pravdu. Jenže bohužel systém je nastaven tak,že každý vedoucí je odpovědný za svojí vozovnu a pokud nevypraví,tak má problém.
Jinak o těch vozovnách má KM pravdu. Jenže bohužel systém je nastaven tak,že každý vedoucí je odpovědný za svojí vozovnu a pokud nevypraví,tak má problém.
a Petr: "Ano, a pak když např. motolský výpravčí pošle svou zálohu na vlak vozovny Pankrác a díky tomu Motol nevypraví, kdo myslíš že bude mít průšvih? Podnik? Nebo konkrétní vozovna a konkrétní výpravčí? "radek31 píše:[
nemluvě o tom, že když si někdo zavolá o přestávku a výpravčí tam musí poslat svojí jedinou zálohu, tak ho to tak naštve, že dotyčného řidiče nic pěkného nečeká (já jsem si ještě nikdy o přestávku neříkal, takže to vím jen od pár lidí z doslechu)
No ale to se na mě pánové nezlobte, to je bordel ve vašem podniku a zákazníka to nezajímá. Osobně si myslím, že je to příliš velkou autonomií vozoven. Projevovalo se to třeba tím, že si sami přijímaly zaměstnance a podobně. Novou strukturou DP po transformaci by se to mělo částečně snížit (vznik Provozu tramvaje) ale zřejmě by se mělo jít v centralizaci ještě dál. Nebo si myslíte, že každá prodejna Delvity, každý McDonald si dělá svou vlastní politiku? Myslíte si, že by firma jako celek tak prosperovala? A proč si myslíte, že vozovna je víc než prodejna Delvity=součást sítě?
pawel: Schválně jsem se na to díval, a ten proklad mezi 22 a 23 je udělán opačně-ve špičce je směrem na Malovanku pravidelně po 4 minutách, směrem do Vršovic jede 22 3 minuty za 23, tento model platí oběma směry i v sedle. Myslím, že je to rozumné:linka 23, která je kratší a tudíž méně frekventovaná, pobere v centru víc lidí-je patrná snaha o nepřeplňování linky 22. Jak víme, realita je trochu jiná...
nojo, protože cca od září je proklad 22/23 v intervalu 3/5 min, přičemž 22 jede 3 min za 23.... jinak já jsem s 22/23 spokojen, z centra jede vždycky něco (jř je mi vpodst. fuk) a u mě na zastávce dc je vždy načas.radek31 píše:otázka je, jestli cestující pozná, že mu přijela tramvaj zpožděná o 8 minut, nebo jestli to je už ta další a jede přesně nejsmutnější je, že s 22 skoro pokaždé dojedu 23 a pak jí jedu půl trasy na kufru (navíc v podstatě bez lidí)Proxy píše:Na d-12 či d-20 je takové zpozdění také obvyklé, ale z pohledu platícího zákazníka mám přeci právo na kvalitním provedení služby.
Velký počet stížnost by doufal rozhýbal zkostnatělé vedení DP.
spíš je mizerná 25 směr Kobylisy, která jezdí zpožděná kvůli neustálému přeplňování a 15 ji dožene cobydup. zvláště večer je to síla - přijedu 23 na Malovanku (načas), pak má během 2 minut dorazit 25, ale ono je to 5+ minut a nakonec se sjedou 25 a 22 (přeplněné sólo a poloprázdná 2xT) ve výsledném int. kolem 20 minut.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Já spíš myslel,že je to kvůli tomu,že se muselo sklápět zrcátko.¨Štěpán píše:Je to prý kvůli špatnému stavu kolejí. Prý se tam dost často stávalo, že nějaká tramvaj vyjela z kolejí a bouchla do zálohy. Jak se to vyřešilo asi tušíš.Martin píše:Pamatuju, že v Motole u výjezdovch vrat dlouh stávala jedna T6 souprava-měl jsem zato, že záložní. Pročpak už tam nestává teď
Ale taky je dobrý,že celá vozovna má dobrý koleje jenom ta část u výpravny s předjízdnou kolejí zůstaly původní nebo se pletu?
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
ty jsi komik, kdybychom mysleli na přestávky, tak kdo by jezdil místo odpočívajících řidičů na 12,20,22,23,.....? uvědom si, že při současném bordelu v centru (např. Národní divadlo-Malostranská, ale i další) se to prostě nedá vyjet a o přestávky přichází každý řidič - kdyby si každý o přestávku zavolal, tak opravdu netuším, co by dispečink dělal - nemá Xka a ve vozovně je 1 zálohaKM píše:řidiči by nesměli myslet tolik na přestávky ale na pověst podniku
nemluvě o tom, že když si někdo zavolá o přestávku a výpravčí tam musí poslat svojí jedinou zálohu, tak ho to tak naštve, že dotyčného řidiče nic pěkného nečeká (já jsem si ještě nikdy o přestávku neříkal, takže to vím jen od pár lidí z doslechu)
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Pro cestující by to bylo nejlepší řešení. Ovšem pokud by se tohla stalo jednou tak taková Ospea okamžitě začně nadávat a bude tvrdit, že řidič nemá jistotu přestávky, nemůže si v klidu oddechnout a tak dále. Otázka potom je, co je pro DP důležitější jestli spokojení cestující nebo spokojení řidiči. Podle mě by ta hranice měla být někde mezi.KM píše: Já nechápu, když to tu tak sleduju, jak mohli v padesátých letech při intervalu 4 minuty na každé druhé lince a při potřebě až 4 lidí na vlak (sešli by se dneska vůbec aspoň k jedný soupravě?) a s dispečery v boudičkách na křižovatkách a konečných vůbec někoho odvézt.
Asi to nejde nechat všechno na vozovnách, ale zřejmě bude třeba řídit operativněji - nařídit výjezd z konečné na interval třem či čtyřem vlakům a záložní soupravou nahradit až třeba právě třetí nebo čtvrtý vlak. Chápu, byl by bordel ve statistice, řidiči by nesměli myslet tolik na přestávky ale na pověst podniku a akribius by snad stačil za tu dobu doběhnout , ne?
Jak to tak sleduji tak se mi stále více začíná líbit systém Brna.
Já nechápu, když to tu tak sleduju, jak mohli v padesátých letech při intervalu 4 minuty na každé druhé lince a při potřebě až 4 lidí na vlak (sešli by se dneska vůbec aspoň k jedný soupravě?) a s dispečery v boudičkách na křižovatkách a konečných vůbec někoho odvézt.Akribius píše:takže žádný okamžitý výjezd.Pak je otázkou zda bude mít hrazení ještě smysl.Tím neříkám,že chci dělat naschvály,ale bez řádně připraveného vozu přeci nelze vyjet.
Mám pravdu nebo nemám?
Asi to nejde nechat všechno na vozovnách, ale zřejmě bude třeba řídit operativněji - nařídit výjezd z konečné na interval třem či čtyřem vlakům a záložní soupravou nahradit až třeba právě třetí nebo čtvrtý vlak. Chápu, byl by bordel ve statistice, řidiči by nesměli myslet tolik na přestávky ale na pověst podniku a akribius by snad stačil za tu dobu doběhnout , ne?
No jo, Radku, jenže ne všude (třeba v Motole) je tak blízko z výpravny do depa, jako u vás... Pamatuju, že v Motole u výjezdovch vrat dlouh stávala jedna T6 souprava-měl jsem zato, že záložní. Pročpak už tam nestává teďradek31 píše:vyjet se dá do 2 minut i s během z výpravny - horší je, že vozovny nejsou ta dobře rozmístěné jako byla XkaProxy píše:Akribie, z vyprávění tramvajáků (myslím i tvého ) vím, že se z vozovny dá vyjet do pěti minut, při využití tréningu z lehké atletiky.
Z mého pohledu máš! Ale nechci tady rozpoutat diskusi, zda vždy je X využitelné, prostě je to operační záloha. Už se mi nelíbilo, že ke konci X vypravovaly jen některé vozovny.Akribius píše:Jen taková drobnost-nevím zda je mé myšlení správné:
Pokud jsem vyjel z X kem na Smíchov a dispečink mi zavolal ať jedu-neprodleně jsem vyjel dle instrukcí.
Pokud mi výpravčí ve vozovně řekne volali a honem jeď,tak za prvé něco trvá cesta z výpravny do lodě a mám snad taky nějaký čas na přípravu vozu-takže žádný okamžitý výjezd.Pak je otázkou zda bude mít hrazení ještě smysl.Tím neříkám,že chci dělat naschvály, ale bez řádně připraveného vozu přeci nelze vyjet.
Mám pravdu nebo nemám?
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
otázka je, jestli cestující pozná, že mu přijela tramvaj zpožděná o 8 minut, nebo jestli to je už ta další a jede přesně nejsmutnější je, že s 22 skoro pokaždé dojedu 23 a pak jí jedu půl trasy na kufru (navíc v podstatě bez lidí)Proxy píše:Na d-12 či d-20 je takové zpozdění také obvyklé, ale z pohledu platícího zákazníka mám přeci právo na kvalitním provedení služby.
Velký počet stížnost by doufal rozhýbal zkostnatělé vedení DP.