Stránka 24 z 30

Re: Pokles

Napsal: 20.8.2005 17:47
od Radek
Honzík píše:nějak se již neobjevují nové rekonstruované vozy. Dřív se to častěji měnilo na stránkách pražských tramvají a teďka vůbec žádná nová. Nějak pracují malinko. Tímto tempem tu budou jezdit staré T3 ještě 2030.
Něco přišlo+nezapomeň, že jsou prázdniny - dovolené! :)

Re: Pokles

Napsal: 20.8.2005 16:30
od radek31
9001 píše:
radek31 píše:no uvidíme, pokud se opravdu uspoří těch asi 100 vozů na střídaných přestávkách a začnou chodit nové tramvaje z Plzně, tak možná zrychlovače už za chvilku budou vzácné
:lol: :lol: :lol: No jenže kdy se zavedou střídané přestávky? Kdy přijdou nové tramvaje s Plzně? Těch 20 vozů (tedy 40 T3) to moc nevytrhne,když máš plný Žižkov a Vokovice a z části Kobylisy a Strašnice se zrychlovačema.
100 + 40 T3 odstraníš a to máš jako Vokovice, KO budou zalstomizované tak do 2 let, takže za dva-tři roky už by teoreticky mohlo být tak kolem 190 zrychlovačů - nezapomeň, že SA mají skoro 30 T3M, Žižkov má 20 T6A5
a to je při tempu 50 alstomů za rok za další 4 roky hotové
takže nejodvážnější odhad (hodně od oka) je, že za 6 let zrychlovače v podstatě nebudou

Re: Pokles

Napsal: 20.8.2005 16:21
od 9001
radek31 píše:
Honzík píše:nějak se již neobjevují nové rekonstruované vozy. Dřív se to častěji měnilo na st¨ránkách pražských tramvají a teďka vůbec žádná nová. Nějak pracují malinko. Tímto tempem tu budou jezdit staré T3 ještě 2030.
no uvidíme, pokud se opravdu uspoří těch asi 100 vozů na střídaných přestávkách a začnou chodit nové tramvaje z Plzně, tak možná zrychlovače už za chvilku budou vzácné
:lol: :lol: :lol: No jenže kdy se zavedou střídané přestávky? Kdy přijdou nové tramvaje s Plzně? Těch 20 vozů (tedy 40 T3) to moc nevytrhne,když máš plný Žižkov a Vokovice a z části Kobylisy a Strašnice se zrychlovačema.

Re: Pokles

Napsal: 20.8.2005 16:16
od radek31
Honzík píše:nějak se již neobjevují nové rekonstruované vozy. Dřív se to častěji měnilo na st¨ránkách pražských tramvají a teďka vůbec žádná nová. Nějak pracují malinko. Tímto tempem tu budou jezdit staré T3 ještě 2030.
no uvidíme, pokud se opravdu uspoří těch asi 100 vozů na střídaných přestávkách a začnou chodit nové tramvaje z Plzně, tak možná zrychlovače už za chvilku budou vzácné

Pokles

Napsal: 20.8.2005 14:13
od Honzík
nějak se již neobjevují nové rekonstruované vozy. Dřív se to častěji měnilo na st¨ránkách pražských tramvají a teďka vůbec žádná nová. Nějak pracují malinko. Tímto tempem tu budou jezdit staré T3 ještě 2030.

Napsal: 17.8.2005 19:41
od 9001
MOp píše:
9001 píše:Nic proti zručnosti Vokovických depáků. To je takový problém udělat 6 děr a šest šroubů???
a proc se poustet do noveho vozu v zaruce?
To je fakt. :roll: Ale z druhé stránky, kvůli takové kravině honit vůz 2x přes celou Prahu s nejistým výsledkem.Ať žijou úspory :roll:

Napsal: 17.8.2005 19:22
od MOp
9001 píše:Nic proti zručnosti Vokovických depáků. To je takový problém udělat 6 děr a šest šroubů???
a proc se poustet do noveho vozu v zaruce?

Napsal: 17.8.2005 19:09
od 9001
Nic proti zručnosti Vokovických depáků. To je takový problém udělat 6 děr a šest šroubů???

Napsal: 17.8.2005 19:00
od Martin
Přesně tuck... Zarážky nebyly..

Napsal: 17.8.2005 18:56
od 9001
Martin píše:Haha, já už se opravdu jenom bavím :D Co se stalo? Vůz 8170 byl odvezen zpět do ÚDDP, neboť při otevírání vypadávaly všechny troje dveře ven! To už je jenom na :lol: :lol:
Jako,že vyjely z kolejniček :?: Já si všiml u nějakách motolských krnováků,že mají na konci kolejniček takovou zarážku,takže nemohly vypadnout. Tohle 8170 snad nemá?

Napsal: 17.8.2005 18:03
od Martin
Haha, já už se opravdu jenom bavím :D Co se stalo? Vůz 8170 byl odvezen zpět do ÚDDP, neboť při otevírání vypadávaly všechny troje dveře ven! To už je jenom na :lol: :lol:

Re: dveře

Napsal: 01.8.2005 22:51
od Gagarin
Béďa Trávníček píše:
Gagarin píše:Já si myslím, že jsou asi těžší či co, nebo na ně jen není Bahoza nastavená, ale neotvírají se pořádně. A to je dost nešikovný.
Nemyslím si, u šumperáků jsou taky původní dveře a u některých to funguje a u některých ne. Ale dveřím stačí, když za ně někdo víc zatáhne třeba při nastupování a ony se už při dalším otevření neotevřou úplně, takže tímhle to není...
IMHO je % u nových křídel vyšší.

Re: dveře

Napsal: 01.8.2005 21:32
od Béďa Trávníček
Gagarin píše:Já si myslím, že jsou asi těžší či co, nebo na ně jen není Bahoza nastavená, ale neotvírají se pořádně. A to je dost nešikovný.
Nemyslím si, u šumperáků jsou taky původní dveře a u některých to funguje a u některých ne. Ale dveřím stačí, když za ně někdo víc zatáhne třeba při nastupování a ony se už při dalším otevření neotevřou úplně, takže tímhle to není...

Re: dveře

Napsal: 01.8.2005 8:13
od Gagarin
slimman píše:
Béďa Trávníček píše: Do čísla 8166 mají všechny vozy 100% nové dveře - plastové, u čísla 8167 si nejsem 100% jistý, protože jsem to ze svých fotek jednoznačně nedokázal určit, ale myslím si, že má také plastové. Takže první s původními dveřmi bude vůz 8168... 8-)
Dík. Je to škoda, plastové jsou dlouhodobě odolnější, ale zase se (prý) hůř opravují.
Já si myslím, že jsou asi těžší či co, nebo na ně jen není Bahoza nastavená, ale neotvírají se pořádně. A to je dost nešikovný.

Re: dveře

Napsal: 25.7.2005 15:57
od slimman
Béďa Trávníček píše: Do čísla 8166 mají všechny vozy 100% nové dveře - plastové, u čísla 8167 si nejsem 100% jistý, protože jsem to ze svých fotek jednoznačně nedokázal určit, ale myslím si, že má také plastové. Takže první s původními dveřmi bude vůz 8168... 8-)
Dík. Je to škoda, plastové jsou dlouhodobě odolnější, ale zase se (prý) hůř opravují.