Martin.KT8D5 píše:Nevidmi důvod ke stavění nové trati... když lze prodloužit metro.
Tak znovu. Žádám tvoje reakce na každý článek.
1. Rychlodráha na letiště obslouží Holešovice, Dejvice (HR), Veleslavín, Vokovice, Dědinu, Ruzyni.
2. Rychlodráha je mnohem levnější.
3. V západní evropě je trend stvět na letiště moderní kapacitní prostředky tak, aby byly co nejlépe spojitelné se zbytkem republiky = končí na nádraží.
4. Rychlodráha má přestup na všechny tři trasy metra, vlaky ČD (zejména na Masaryčce, ale nejlepší by bylo ukončení na hlaváku, kde by byl nejlepší přestup na další vlaky).
5. Cesta rychlodráhou by byla z letiště mnohem rychlejší než metrem, protože bude mít pravděpodobně stejné, ne-li kratší intervaly. V nejnovějším návrhu na MA je navíc zakreslená neuvěřitelná objížďka všech pr***í, co leží v okolí.
6. Cestující sestují radši nadzemními prostředky než metrem.
7. Železnice umožňuje napojení na moderní trať do Kladna. V kladně žije několik desítek tisích obyvatel, z nihž velká část jezdí každodenně do Prahy. Kdyby měli možnost jet moderním a rychlým vlakem, nechali by gumokol v garáži.
8. Na Dlouhé míli se vybudej mega terminál s velkým K+R a konečnou busů ze západních Čech.
BTW, Martine, co děláš na FANDOVSKÉM webu o tramvajích a VHD. Mám takový dojem, že ty si fanda tak maximálně osobního pohodlí a všichni ostatní jsou ti úplně ukradený