Stránka 5 z 7

Napsal: 29.3.2007 17:06
od 7080
radek31 píše:je to na 99% změna z roku 2005
Změň to na 100%. Platí to od 1.2.2005.
Na bezpečnostním zastavovacím místě se ani před tímto datem nemuseli zkoušet všechny brzdy, ale jen brzdy provozní.
Předchozí verze předpisu D1/2, která byla z roku 1998(od 1.3), přepisovala řidičům vyzkoušet kolejnicovou brzdu v poslední zastávce před výhybkou na trať s podélným sklonem 8% a více. Na bezpečnostním zastavovací místě se pak zkouší pouze provozní brzdy a to zastavením.
Kolejnicová brzda není provozní brzda, ale brzda nouzová (§41, předpisu D1/2)

Napsal: 29.3.2007 15:19
od radek31
admirak píše:2 roky?? Já to slyšel jako novinku...
je to na 99% změna z roku 2005

Napsal: 29.3.2007 12:39
od admirak
radek31 píše:no neříkal bych novinka, když už to platí asi 2 roky
...
2 roky?? Já to slyšel jako novinku...

Napsal: 29.3.2007 7:04
od radek31
admirak píše:Ano, je to novinka. Dávat se nemusejí, ale spousta řidičů to stále dělá.
no neříkal bych novinka, když už to platí asi 2 roky

btw o nějakém cuknutí a varování cestujících nemohla být řeč, zkoušelo se při stání v poslední zastávce před poslední výhybkou po cestě na Trojskou a cestující to tak maximálně slyšel (je to to samé jako při střídání na trati neboli každodenní rutina)

Napsal: 28.3.2007 22:52
od admirak
Oskar píše:Opravuji: Podle aktuálních testových otázek přímo od pana Plamínka se bačkory u bezpečnostního zastavení zkoušet nemusí. Ale možná to dřív bylo jinak... To by dávalo smysl.
Ano, je to novinka. Dávat se nemusejí, ale spousta řidičů to stále dělá.

Napsal: 28.3.2007 22:49
od Oskar
Opravuji: Podle aktuálních testových otázek přímo od pana Plamínka se bačkory u bezpečnostního zastavení zkoušet nemusí. Ale možná to dřív bylo jinak... To by dávalo smysl.
2217 píše:mám takový dojem, že u bezpečnostního zastavení, kde se, pokud si dobře pomatuji, zkouší VŠECHNY brzdy.
a slouží to jako upozornění, že to pěkně cukne. Sama jsem to zažila, je to slyšet i v salonu. Jeslti se zas pletu, tak mě opravte a na dalším srazu zabte... :lol:
EDIT: ještě přesná citace
56. Pojede-li řidič na trať s podélným sklonem 8 procent a větším, :
a) musí v bezpečnostním zastavovacím místě po zastavení vozidla vyzkoušet
funkci kolejnicové brzdy
* b) nemusí zkoušet funkci kolejnicové brzdy
c) musí po uvedení vlaku do klidu v poslední zastávce před výhybkou na tuto
trať vyzkoušet funkci kolejnicové brzdy

Napsal: 28.3.2007 22:00
od 2217
mám takový dojem, že u bezpečnostního zastavení, kde se, pokud si dobře pomatuji, zkouší VŠECHNY brzdy.
a slouží to jako upozornění, že to pěkně cukne. Sama jsem to zažila, je to slyšet i v salonu. Jeslti se zas pletu, tak mě opravte a na dalším srazu zabte... :lol:

Napsal: 28.3.2007 21:05
od Oskar
admirak a Valema: Díky za odkaz, ale nepochopili jste to. Asi jsem to špatně formuloval. Mě zajímalo, kdy se ten zvuk ozve v provozu.

Napsal: 28.3.2007 20:57
od admirak
Oskar píše:Yvono, napiš radši, kde jsi vzala hlásku "Zkouška kolejnicové brzdy". Já zvědavostí snad neusnu :lol:
Příště hledej, šmudlo... :lol:
http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2006041562

Napsal: 28.3.2007 20:56
od Valema
Oskar píše:Yvono, napiš radši, kde jsi vzala hlásku "Zkouška kolejnicové brzdy". Já zvědavostí snad neusnu :lol:
to ti můžu napsat i já tedy nevym jestli to paní Yvona vzala od tamtud to je otázka jen a jen pro Yvonu.
ten zvuk "zkouška kolejnicové brzdy" je na
http://www.prazsketramvaje.cz/zvuky/zkouskakb.mp3

Napsal: 28.3.2007 20:22
od Oskar
Yvono, napiš radši, kde jsi vzala hlásku "Zkouška kolejnicové brzdy". Já zvědavostí snad neusnu :lol:

Napsal: 28.3.2007 9:58
od 2217
Yvona píše:JÁ STRAŠNĚ DĚKUJI VŠEM ZA POCHOPENÍ A ZA PODPORU. NEČEKALA BYCH, ŽE MĚ NĚKDO TAKHLE BUDE MÍT HUDEBNĚ RÁD. :oops: :oops:
NEBOJTE SE VLKA NIC, NĚCO BUDE. JENŽE CHCE TO TRPĚLIVOST, I ZA TO, ŽE SE STYDÍM, ŽE NĚKOLIK MĚSÍCŮ JSEM NIC NEBYLA SCHOPNÁ VYTVOŘIT.PROSTĚ TO OPRAVDU NEŠLO. BEZ VÝMLUV.NÁPAD MŮŽE BÝT DNES, MŮŽE BÝT ZA MĚSÍC A ČASOVĚ JE TO TOTÁLNĚ U DP OUT (což mi potvrdí každý, kdo dělá to samé, co já)
Yovno, hlavně klid a vážně nespěchejte. Ono to taky chce mít nejen čas a nápas, ale ještě náladu, energii. Nemyslete si, že nevím, co to znamená mít čas za nepřítele. Soice nejsem a nikdy nebudu tramvajačka (na střední jsem tyto ambice měla, dodnes se mi o tom zdá - ale realita je taková, že mám bílou hůl a silné brýle), ale teď studuji na VŠ tady v Praze a čas je něco co nedokážu přimět, aby mě to poslouchsalo a sloužilo mi to k dobru... Zrovna teď si vyrábím zpoždění "nad toleranci JŘ"
FAndím Vám jako hudebnici i jkao tramvajačce.

Napsal: 27.3.2007 23:06
od Yvona
admirak píše:My se nesnažíme na Yvonu tlačit, my jí pouze podporujem.
JÁ STRAŠNĚ DĚKUJI VŠEM ZA POCHOPENÍ A ZA PODPORU. NEČEKALA BYCH, ŽE MĚ NĚKDO TAKHLE BUDE MÍT HUDEBNĚ RÁD. :oops: :oops:
NEBOJTE SE VLKA NIC, NĚCO BUDE. JENŽE CHCE TO TRPĚLIVOST, I ZA TO, ŽE SE STYDÍM, ŽE NĚKOLIK MĚSÍCŮ JSEM NIC NEBYLA SCHOPNÁ VYTVOŘIT.PROSTĚ TO OPRAVDU NEŠLO. BEZ VÝMLUV.NÁPAD MŮŽE BÝT DNES, MŮŽE BÝT ZA MĚSÍC A ČASOVĚ JE TO TOTÁLNĚ U DP OUT (což mi potvrdí každý, kdo dělá to samé, co já)

Napsal: 27.3.2007 22:41
od Oskar
admirak píše:My se nesnažíme na Yvonu tlačit, my jí pouze podporujem.
Přesně tak. Yvono, pokračuj svým tempem. Hlavně neupřednostňuj kvantitu nad kvalitou. Nikdo na tebe nespěchá.

Napsal: 27.3.2007 22:37
od admirak
Valema píše:člověk nemůže dělat všechno najednou a ještě k tomu, když nemá čas. Takže já si myslím že by jsme nemněli na Yvonu tolik tlačit ať udělá nějakej novej mixik i když to chcem. Čověk neni computer a já myslím že paní Yvona je určitě skvělej člověk a buďme rádi že vůbec něco takového udělá.
Jestli jsem někoho s tímto naštval tak se omlouvám ale je to můj názor i když paní Yvonu vůbec neznám tak je to prostě můj názor.
My se nesnažíme na Yvonu tlačit, my jí pouze podporujem.