Fotožurnál & Scanjournál
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
V budapešťském speciálu je u 19. fotky (retro-označník) popisek "A zrejme aj povodný označník aký sa používal v roku 1903,...". Opravdu si autor tohoto fotožurnálu myslí, že v roce 1903 byly čtyřnápravové tramvaje s nůžkáčem a skosenými čely?
Mě ten označník spíš připadá, jako nepovedený pokus o historizující vzhled.
Mě ten označník spíš připadá, jako nepovedený pokus o historizující vzhled.
ještě hlásím ohlášení chybové stránky namísto FŽ z Letenské II. http://foto.prazsketramvaje.cz/2007/srp ... /index.php
To nevím. Každý rok je řečeno "Tento rok dělame opravdu nízkopodlažní KT8D5" - ale až dosud se to neudalo... Jezdí-li ještě ev.č. 211 (který je v původním nátěru), tak ještě není na modernizace - tamten vůz bude prototyp modernizace, když nevím falešně. Ale, asi v roce 2008 přijedou peníze EU a tak začiná tzv "Velký Projekt", který obsahuje nové tramvaje, modernizaci KT8D5 atd...Martins píše:Zaujala mě ta modernizace KT8D5. Jsou už některé vozy na modernizace nebo je to zatím jen plán do budoucna ?
Modernizace je zajimavá, protože, vím-li dobře, ne ČKD Pragoimex a Krnov odpovídají pro modernizaci, ale ve vlastních dílnách bude DP to dělat... Myslím, že tyto české firmy mají lepší praxi v této...
---
Ještě něco (já taky nevěděl jsem, ale kamarád z Miskolce řekl):
http://foto.prazsketramvaje.cz/jine/mis ... %20ter.jpg
Tato souprava nestojí na Szent Anna tér, ale na Városház tér (Náměstí Radnice).
Ahoj,KZsoci píše:Ahoj!
Fotožurnál Speciál Miskolc obsahuje velmi hezké fotky, ale chtěl bych korigvat několik chyb v textu:
- Hlavní nádraží Miskolce se jmenuje jen "Tiszai pályaudvar" (slovo villamos potom znamená jenom tramvaj, myslím, že bylo tady "Tiszai pályaudvar, villamos végállomás ("Konečná zastávka električky" )). Tiszai pályaudvar znamená "Tisaové (?) nádraží", druhé, menší nádraží se jmenuje "Gömöri pályaudvar" (Gömörské nádraží).
- Ex Vídeň vleky jsou typu c3.
- Széchenyi utca (a ne Szeheney) -> István Széchenyi byl důležitý maďarský osobitost v 19. století.
Mimo to, stanice Diósgyőr je nová stavba - dřive byla také smyčka tam a jezdili jednosměrné kloubáky Bengáli. Doufáme, že pomocí peníze Evropské Unie bude trať prodloužen do Diósgyőr-Majláth, kde bude opět smyčka. Tramvaje KT8D5 dostají nízkopodlažní střední čast, a DP kupuje nové, nízkopodlažní tramvaje namísto E1+c3. Doufáme.
chyby vznikly na straně odesilatele. Čast je čistě z neznalosti (vleky C3), část je dílem chyb, které vznikly úpravami na poslední chvíli (že villamos = tramvaj vím).
Zaujala mě ta modernizace KT8D5. Jsou už některé vozy na modernizace nebo je to zatím jen plán do budoucna ?
Budeš mít ještě co opravovat. Dokončuji teď fotky a popisky do fotožurnálu ze Szegedu a s svým dílem v nejbližších dnech přispěje i MOp ...
V Szegedu tramvaje KT4 a T6A2 ještě neumí jezdit na linkách 3 a 3F, protože není možnost obratít v konečných zastávkách. Asi v 2008 budou budovani trojúhelníky v Vadasparku a na Fonógyári útě.
V Debrecenu je jen jedna linka: DP má 10+1 vozů KCSV6 a ještě několik Bengáli; 11 KCSV jsou nepostačující, tak potřebují také Bengáli. Tam bude být nová linka č. 2, a pak přijedou nové tramvaje. Ale myslím, že to neminou před 2009, 2010...
V Debrecenu je jen jedna linka: DP má 10+1 vozů KCSV6 a ještě několik Bengáli; 11 KCSV jsou nepostačující, tak potřebují také Bengáli. Tam bude být nová linka č. 2, a pak přijedou nové tramvaje. Ale myslím, že to neminou před 2009, 2010...