Virtuální služební vůz ev.č.6092, kdo nechce ať nenastupuje!
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
od 774 ideme dalej
778-774 : ARDO-14
775 :ona. 12-ka,vnoci
776-768 :ona-2
777 -------- ona-11.
779 -------- ona - 4-ka v noci
780,781 :NS
798-782 : ona-4
783-787 :ona-14
784 :NS
793-785:ona-12
786 :ona-11
788 :NS
794-790:ona-14
791 :NS
792 : ona 12-vnoci
775 :ona. 12-ka,vnoci
776-768 :ona-2
777 -------- ona-11.
779 -------- ona - 4-ka v noci
780,781 :NS
798-782 : ona-4
783-787 :ona-14
784 :NS
793-785:ona-12
786 :ona-11
788 :NS
794-790:ona-14
791 :NS
792 : ona 12-vnoci
pokracujeme:
756 : NS
757 : NS
758-742 : ona-12
759-735 : ona-12
760 : NS
769-761: ona-1
762 : NS
763 :ona-11
796-764 :ona-12
765 : NS
766 :NS
747-767 : ona-1
776-768 : ona-1
769-761 : ona-1
770 :NS
771 :ona, nocna-2
752-772 :ona-10
797-773 :celkem biela :d-9
757 : NS
758-742 : ona-12
759-735 : ona-12
760 : NS
769-761: ona-1
762 : NS
763 :ona-11
796-764 :ona-12
765 : NS
766 :NS
747-767 : ona-1
776-768 : ona-1
769-761 : ona-1
770 :NS
771 :ona, nocna-2
752-772 :ona-10
797-773 :celkem biela :d-9
nna dobre absolutkam
Ja sem dostal varovanie,,,to je smiesne, nno nevady, kto nám dal, naj ide ichned pisat vozy na strossmayerovo, potom na lazarska
ahoj Martins :zaciname : ONA = ostravské náter
060503.718-710 nevidel som:dalej NS. 726-746--ONA: 1-ka723 :NS
743 solo na d-6,,,,,, 727-ONA:nocne 2-ka ------ 730-728 :ONA a po cpr,
729-NS, 1008" ONA:vnoci-8-ka 734-738-ona-d-1. 759-735:ona-12. .. 789-737 :ona-12 ------
739-NS
740-ona-solo,vnoci
741:NS
743: solo na 6-ke
742:ona-12
743 :solo na 6-ka, nater zabudol som pisat,
744 a 745 NS
747-767 :ona-1.
748 NS
749-753 ORIFLAME-14
750-755 ona-14
751 CVR- vnoci-12
752-772 ona-10
754 -NS
ahoj Martins :zaciname : ONA = ostravské náter
060503.718-710 nevidel som:dalej NS. 726-746--ONA: 1-ka723 :NS
743 solo na d-6,,,,,, 727-ONA:nocne 2-ka ------ 730-728 :ONA a po cpr,
729-NS, 1008" ONA:vnoci-8-ka 734-738-ona-d-1. 759-735:ona-12. .. 789-737 :ona-12 ------
739-NS
740-ona-solo,vnoci
741:NS
743: solo na 6-ke
742:ona-12
743 :solo na 6-ka, nater zabudol som pisat,
744 a 745 NS
747-767 :ona-1.
748 NS
749-753 ORIFLAME-14
750-755 ona-14
751 CVR- vnoci-12
752-772 ona-10
754 -NS
drahy bratukam
velmy-velmy dakujem, uz aj vypnem pocitac, a idem prestudovat bordel za ostrava,
ahoj
pro mojho nepriateelovia :
MOZETE IST NA KURZ?KU MARTINSOVI? ABY STE NAUCILI?CO JE KAMARASTVO:
ahoj
pro mojho nepriateelovia :
MOZETE IST NA KURZ?KU MARTINSOVI? ABY STE NAUCILI?CO JE KAMARASTVO:
Re: ahoj bratukam
Tramvaje v Mostě a Litvínově :
Tramvaje T3SUCS (31 vozů)
Tyto vozy se používají nejčastěji na trhačky (v pracovní dny zhruba asi 6-8 vozů), protože Most má nadbytek vozů a vypravenost v pracovní dny je cca 30-35 vozů z celkových 67 vozů. Některé se už vůbec nevypravují nebo slouží jako zdroj náhradních dílů.
T3SUCS 210 - sólo
T3SUCS 211 - 211+249
T3SUCS 214 - sólo
T3SUCS 223 - ???
T3SUCS 224 - sólo
T3SUCS 225 - 225+238
T2SUCS 227 - 227+228
T2SUCS 228 - 227+228
T3SUCS 229 - sólo
T3SUCS 230 - sólo
T3SUCS 231 - sólo
T3SUCS 232 - 253+232
T3SUCS 233 - 233+269
T3SUCS 234 - 234+250
T3SUCS 235 - sólo
T3SUCS 238 - 225+238
T3SUCS 249 - 211+249
T3SUCS 250 - 234+250
T3SUCS 252 - 279+252
T3SUCS 253 - 253+232
T3SUCS 259 - 274+259
T3SUCS 264 - sólo
T3SUCS 266 - sólo
T3SUCS 269 - 233+269
T3SUCS 271 - sólo
T3SUCS 274 - 274+259
T3SUCS 276 - ???
T3SUCS 277 cyklotramvaj
T3SUCS 278 - 278+284
T3SUCS 279 - 279+252
T2SUCS 284 - 278+284
Tramvaje T3M3 (34 vozů) :
T3M3 204 - sólo
T3M3 205 - sólo
T3M3 222 - 222+246
T3M3 236 - 236+260
T3M3 237 - sólo
T3M3 240 - 306+240
T3M3 241 - 261+241
T3M3 242 - sólo
T3M3 243 - 243+283
T3M3 244 - 244+245
T3M3 245 - 244+245
T3M3 246 - 222+246
T3M3 247 - 282+247
T3M3 248 - sólo
T3M3 254 - sólo
T3M3 257 - sólo
T3M3 260 - 236+260
T3M3 261 - 261+241
T3M3 275 - sólo
T3M3 282 - 282+247
T3M3 283 - 243+283
T3M3 301 - 307+301
T3M3 302 - 302+303
T3M3 303 - 302+303
T3M3 304 - sólo
T3M3 305 - sólo
T3M3 306 - 306+240
T3M3 307 - 307+301
T3M3 308 - sólo
T3M3 309 - sólo
T3M3 310 - sólo
T3M3 311 - sólo
T3M3 312 - sólo
T3M3 313 - sólo
Tramvaje Astra (2 vozy) :
Astra 201 - sólo
Astra 202 - sólo
Tramvaje T3SUCS (31 vozů)
Tyto vozy se používají nejčastěji na trhačky (v pracovní dny zhruba asi 6-8 vozů), protože Most má nadbytek vozů a vypravenost v pracovní dny je cca 30-35 vozů z celkových 67 vozů. Některé se už vůbec nevypravují nebo slouží jako zdroj náhradních dílů.
T3SUCS 210 - sólo
T3SUCS 211 - 211+249
T3SUCS 214 - sólo
T3SUCS 223 - ???
T3SUCS 224 - sólo
T3SUCS 225 - 225+238
T2SUCS 227 - 227+228
T2SUCS 228 - 227+228
T3SUCS 229 - sólo
T3SUCS 230 - sólo
T3SUCS 231 - sólo
T3SUCS 232 - 253+232
T3SUCS 233 - 233+269
T3SUCS 234 - 234+250
T3SUCS 235 - sólo
T3SUCS 238 - 225+238
T3SUCS 249 - 211+249
T3SUCS 250 - 234+250
T3SUCS 252 - 279+252
T3SUCS 253 - 253+232
T3SUCS 259 - 274+259
T3SUCS 264 - sólo
T3SUCS 266 - sólo
T3SUCS 269 - 233+269
T3SUCS 271 - sólo
T3SUCS 274 - 274+259
T3SUCS 276 - ???
T3SUCS 277 cyklotramvaj
T3SUCS 278 - 278+284
T3SUCS 279 - 279+252
T2SUCS 284 - 278+284
Tramvaje T3M3 (34 vozů) :
T3M3 204 - sólo
T3M3 205 - sólo
T3M3 222 - 222+246
T3M3 236 - 236+260
T3M3 237 - sólo
T3M3 240 - 306+240
T3M3 241 - 261+241
T3M3 242 - sólo
T3M3 243 - 243+283
T3M3 244 - 244+245
T3M3 245 - 244+245
T3M3 246 - 222+246
T3M3 247 - 282+247
T3M3 248 - sólo
T3M3 254 - sólo
T3M3 257 - sólo
T3M3 260 - 236+260
T3M3 261 - 261+241
T3M3 275 - sólo
T3M3 282 - 282+247
T3M3 283 - 243+283
T3M3 301 - 307+301
T3M3 302 - 302+303
T3M3 303 - 302+303
T3M3 304 - sólo
T3M3 305 - sólo
T3M3 306 - 306+240
T3M3 307 - 307+301
T3M3 308 - sólo
T3M3 309 - sólo
T3M3 310 - sólo
T3M3 311 - sólo
T3M3 312 - sólo
T3M3 313 - sólo
Tramvaje Astra (2 vozy) :
Astra 201 - sólo
Astra 202 - sólo
ahoj bratukam
diky mockrat za olomouc,
daj my prosim 24 hod, aby sem vyhladal papir, potom ti poslem
diky esteraz za olomouc
daj my prosim 24 hod, aby sem vyhladal papir, potom ti poslem
diky esteraz za olomouc
Re: nasel sem.......
Ahoj Dezső,6514 píše:Prazske vyprava /85%/ z 1999, ked dakto- aspon traja- maju zaujem, avyzujte, a potom napisem podrobnejsie
nemáš třeba vypravu z tvé poslední návštěvy Ostravy z června 2003 ?
Tady je vypravenost tramvají v Olomouce ze 14. června 2007 :
linka X4 - T3R.P 156+158, 171+173, 180+184, Astry 202 a 203
linka X6 - T3R.P 155+154, 164+165, 170+169 (odpoledne nahrazena Triem 207), 181+147
linka č. 7 - T3 126+T3SUCS 172, T3134+T3SUCS 149, T3 138+139, T3SUCS 166+167, 176+157, Astra 201 a 204 a VarioLF 251+252
Vozový park :
12 vozů T3 : 126 (na podzim z ní bude služební vůz), 130, 134, 136, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145
14 vozů T3SUCS : 146, 148, 149, 150, 151, 157, 160, 166, 167, 172, 174, 175, 176, 177
2 vozy T3M3 : 152 a 161
23 vozů T3R.P : 147, 153, 154, 155, 156, 158, 159, 162, 163, 164, 165, 168, 169, 170, 171, 173, 178, 179, 180, 181, 182, 183 a 184
4 vozy Astra : 201, 202, 203, 204
3 vozy Trio : 205, 206, 207
2 vozy VarioLF : 251, 252
Rozdelenie starych T3 podle vyrobneho cisel
153 165 az 168 :Kosice-------- 243 az 246
153 169 az 171 :Praha--------6300 az 6302
153 172 az 181 :Kosice:--------247 az 256
153 182 az 186 : BRNO : -----1495 az 1499
153 187 az202 :Kosice---------257-272 :doteraz Kosické vozy,tahom
153 268 az 278 ----BRNO:---1500-az 1510
153 279 az 303 ---Praha:6303 az 6327
153 304 az 327 --- KOSICE-----273 az 296
155 233 az 261 -----Praha :6328 az 6356
155 262 az 263 -----????????????
155 264 az 309 :----Praha : 6357 az 6402
155 310 az 319 : ----Kosice : 297 az 306
155 320 az 321 : ----Praha : 6403 az 6304
155 322 az 333 :Bratislava:267 az 278
155 334 az 356 :Praha -------6405 az 6427 /155 321 : 6404,omlou./
ked dakomu má zaujem dalej , nech avizuje, potom pisem dalej,
153 169 az 171 :Praha--------6300 az 6302
153 172 az 181 :Kosice:--------247 az 256
153 182 az 186 : BRNO : -----1495 az 1499
153 187 az202 :Kosice---------257-272 :doteraz Kosické vozy,tahom
153 268 az 278 ----BRNO:---1500-az 1510
153 279 az 303 ---Praha:6303 az 6327
153 304 az 327 --- KOSICE-----273 az 296
155 233 az 261 -----Praha :6328 az 6356
155 262 az 263 -----????????????
155 264 az 309 :----Praha : 6357 az 6402
155 310 az 319 : ----Kosice : 297 az 306
155 320 az 321 : ----Praha : 6403 az 6304
155 322 az 333 :Bratislava:267 az 278
155 334 az 356 :Praha -------6405 az 6427 /155 321 : 6404,omlou./
ked dakomu má zaujem dalej , nech avizuje, potom pisem dalej,
stary kosické supravy,,originalne
1967-1976: 301-302
1967-1977: 254-262.316-317
1967-1978: 247-281
1967-1979: 304-292
1967-1980 :320-321.250-253,
1967-1981 :243-258.308-309
1967-1982 :252-278,275-293,287-288.310-307.311-319-
1967-1983 :324-325,327,332-333.312-313.
1967-1984 :326,328-329,330-331.334-335
1967-1986 :249-296 / po havaria muselo vyradit./
1967-1990 :314-315.
Vykaz uvadi, ze od 1967 /1963-1967 este stabilna suprava neegzistoval /
dokedy premavali supravy ve originalnom spojenie,boly voznov, co ani precislene neboli, len po GO zmesaly voznov ve original cislem
npl 1974 : od 1967 :244-274,255-245,306-285,283-277 zmenilo na
------------------------:244-255.306-245.274-277 bez precisleny do 1986
tu iba 283-285 dostal Go ve 1979, do 1989 ako 295259 chodil
1967-1977: 254-262.316-317
1967-1978: 247-281
1967-1979: 304-292
1967-1980 :320-321.250-253,
1967-1981 :243-258.308-309
1967-1982 :252-278,275-293,287-288.310-307.311-319-
1967-1983 :324-325,327,332-333.312-313.
1967-1984 :326,328-329,330-331.334-335
1967-1986 :249-296 / po havaria muselo vyradit./
1967-1990 :314-315.
Vykaz uvadi, ze od 1967 /1963-1967 este stabilna suprava neegzistoval /
dokedy premavali supravy ve originalnom spojenie,boly voznov, co ani precislene neboli, len po GO zmesaly voznov ve original cislem
npl 1974 : od 1967 :244-274,255-245,306-285,283-277 zmenilo na
------------------------:244-255.306-245.274-277 bez precisleny do 1986
tu iba 283-285 dostal Go ve 1979, do 1989 ako 295259 chodil
Kosické stare supravy :
spolu medzy 1967-1971 --------"A"
spolu medzy 1967-1974 --------"B"
spolu medzy 1967-1975---------"C"
spolu medzy :1971-1975 -------"D"
"A" = 251-290.256-289.257-294.259-295.261-291,268-265.266-267
----= 269-248.300-273,322-323.
"B" =244-274,255-245.283-277.306-285.
"C" =305-286,299-282,
"D" =261"-265
spolu medzy 1967-1974 --------"B"
spolu medzy 1967-1975---------"C"
spolu medzy :1971-1975 -------"D"
"A" = 251-290.256-289.257-294.259-295.261-291,268-265.266-267
----= 269-248.300-273,322-323.
"B" =244-274,255-245.283-277.306-285.
"C" =305-286,299-282,
"D" =261"-265
upresnenie
ahoj
dovodem, ze umna fantasticky bordel, je, ale vedel som ze mám daco, cize napisem
175 : ve 1988 predali do gera tám dostal cislo: 311
171 :ve 1989 tiez Gera, dostal cislo------------:347"
preto nie su medzy voznov
zaradenie 170-171
------------:1981 :172-178
------------:1983 :179-185
momentalne tolko, potom sa prihlasim
ahoj 6514 alias:Dezsö
dovodem, ze umna fantasticky bordel, je, ale vedel som ze mám daco, cize napisem
175 : ve 1988 predali do gera tám dostal cislo: 311
171 :ve 1989 tiez Gera, dostal cislo------------:347"
preto nie su medzy voznov
zaradenie 170-171
------------:1981 :172-178
------------:1983 :179-185
momentalne tolko, potom sa prihlasim
ahoj 6514 alias:Dezsö
Vypravenost tramvají v Brandenburgu an der Havel během mé návštěvy 3. 7. 2007
Linka č. 1 Duewag MGT6D 101, KTNF6 170, 178, 183 a 187
Linka č. 2 Duewag MGT6D 103, KTNF6 176 a 181
Linka č. 6 Duewag MGT6D 102, KTNF6 172, 177, 182, 184, 185
Suma sumarum vypraveno : 3x Duewag MGT6D a 10x KTNF6
Pokud se jedná o vozový park, jeho složení je následující :
4x Duewag MGT6D (100, 101, 102, 103)
4x KT4D (173, 174, 179, 180) + 2 pracovní KT4D (130, 154)
10x KTNF6 (170, 172, 176, 177, 178, 181, 182, 183, 184, 185)
Linka č. 1 Duewag MGT6D 101, KTNF6 170, 178, 183 a 187
Linka č. 2 Duewag MGT6D 103, KTNF6 176 a 181
Linka č. 6 Duewag MGT6D 102, KTNF6 172, 177, 182, 184, 185
Suma sumarum vypraveno : 3x Duewag MGT6D a 10x KTNF6
Pokud se jedná o vozový park, jeho složení je následující :
4x Duewag MGT6D (100, 101, 102, 103)
4x KT4D (173, 174, 179, 180) + 2 pracovní KT4D (130, 154)
10x KTNF6 (170, 172, 176, 177, 178, 181, 182, 183, 184, 185)
oprava /omlouvim se/ 1976-1989 chodil 264-303, a nie 246-303
246-303 chodil medzy 1967-1976
Dalej Kosice
1967-1976 : 264-284,,,,, 1976-1984: 246-284..... 1984-91:246-317"
1967-1976 : 246-303,,,, 1976-1989 :246-303
---------------------------- 1989-1990 :414-303 a 345-320"-264
246.264.284.303, nebolo precislovane vobec
1967-1977 :254-262,,,,1977-1979 :317"-316"
--------------------------1979-1983 :317-316-260, potom 260-317-316
--------------------------1983-1984 :349-317 a 342-316
--------------------------1984-1986 :342-316
--------------------------1984-1991 :246-317"
1967-1979 :260-271,,,1979-1984 :269-270-271
--------------------------1984-1986 :370-271 ... 260 vid hore.:
1967-1976 : 246-303,,,, 1976-1989 :246-303
---------------------------- 1989-1990 :414-303 a 345-320"-264
246.264.284.303, nebolo precislovane vobec
1967-1977 :254-262,,,,1977-1979 :317"-316"
--------------------------1979-1983 :317-316-260, potom 260-317-316
--------------------------1983-1984 :349-317 a 342-316
--------------------------1984-1986 :342-316
--------------------------1984-1991 :246-317"
1967-1979 :260-271,,,1979-1984 :269-270-271
--------------------------1984-1986 :370-271 ... 260 vid hore.: