Vozový park a řidičská oprávnění
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Vozový park a řidičská oprávnění
Po shlédnutí aktuálního rozdělení vozů do vozoven mě napadá: s čím nebo kde budou jezdit "čerství" řidiči z Motola? Nebo se už dělá kurz řidičů rovnou i na T6? Pro zajímavost - když jsem v roce 1990 jezdil "vedlejšák" pro ČKD Tatra, měly jsme vozy č. 0024 a 0025, byly to T7 s řízením "na ruku". Žádné rozšíření řidičáku nikdo nechtěl, prostě mi to ukázali, a jeď! Podobně jsem jednou jel i s KT8D5 (číslo 0018 nebo 0019, to už si nepamatuju). Vlastní rozšíření řidičáku na KT8D5 jsem získal až v roce 1994, už coby manipulační řidič v Motole.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 410
- Registrován: 22.12.2006 15:31
- Bydliště: 1, 5, 6, 9, 11, 16, 19, A22, A25, A26, A27, A53, A55, A56 i S5
- Kontaktovat uživatele:
No alkohol je mi zatím zakázán, protože je mi 17 let. No ale až si budu dělat já kurz na řidiče, tak pak bysme mohli.JanaLannova píše:Už se moc těším,dneska jsem se byla podívat,kde se ty psychotesty dělají,tak v pondělí v pět vstanu a pojedu.Jsem jak dostihový kůn.Vytyčila jsem si lajnu a po tý půjdu at se děje co se děje.Vokovice je můj ráj a to mi nemůže nikdo zkazit.Tak pa a jestli udělám ty tesy,tak tebe,ty tramvajáku z Vokovic zvu na panáka.
Tak to přeji hodně štěstíčka ať se vám to povede a hlavně nebuďte nervózní a pevné nervy.....doufám že se pak pochlubíte jak to probíhalo a jak to dopadlo.....JanaLannova píše:Už se moc těším,dneska jsem se byla podívat,kde se ty psychotesty dělají,tak v pondělí v pět vstanu a pojedu.Jsem jak dostihový kůn.Vytyčila jsem si lajnu a po tý půjdu at se děje co se děje.Vokovice je můj ráj a to mi nemůže nikdo zkazit........
Už se moc těším,dneska jsem se byla podívat,kde se ty psychotesty dělají,tak v pondělí v pět vstanu a pojedu.Jsem jak dostihový kůn.Vytyčila jsem si lajnu a po tý půjdu at se děje co se děje.Vokovice je můj ráj a to mi nemůže nikdo zkazit.Tak pa a jestli udělám ty tesy,tak tebe,ty tramvajáku z Vokovic zvu na panáka.
U psychotestů projde testy jen cca 40% uchazečů. Pokud uděláš psychotesty určitě nemáš vyhráno! Tím teprve ten kolotoč začíná. Následují zdravotní prohlídky a hlavně kurz, kde se taky může ukázat, že třeba pro povolání tramvajáka nemáš předpoklady.JanaLannova píše:Ahoj,Kuželová je zřejmě obávaná psycholožka,tak ta mě čeká zrovna v pondělí.Tak mi tedy aspon držte palce.Mimochodem,co obnáší takové psychotesty ?
Zpět k psychotestům. Průměrně zdatný jedinec to musí udělat. Sice údajně neexistuje správných ani špatných odpovědí, ale přesto na nich záleží. Je několik sérií dlouhých testů otázek. Otázky se občas v pozměněné variantě během testu opakují a na nich se pozná kdo v tom má jasno nebo naopak lže.
Po otážkách bývají různé logické doplňovačky a hlavně čtverečky. Moře čtverečků. Pokud si dobře pamatuji 30x80 čtverečků a podtrhávat dobré nebo škrtat špatné kombinace.
Myslím, že tak na 4-5 hodin je co dělat.
Takže hodně štěstí!
DRZIM PALEC,JONNY
ked ja som bol na psychotest. ako vypravca-ved smeny- vo vlecke- somnou figurovali od 08,00- do 17,oo
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Nedělal jsem sice ty tramvajácké, ale s Kuželovou mám taky zkušenost a budeš cca 3-4 hodiny odpovídat na "přiblblé otázky" a nakonec ještě budeš malovat prostě strávíš zajímavé dopoledne ve vozovně Hloubětín (ale u kuželky spíš hloupětín).JanaLannova píše:Ahoj,Kuželová je zřejmě obávaná psycholožka,tak ta mě čeká zrovna v pondělí.Tak mi tedy aspon držte palce.Mimochodem,co obnáší takové psychotesty ?
Re: Být či nebýt tramvajákem
Proč ne, nevím co si od tohoto řemesla slibuješ, ale doporučuji navštívit http://www.tramvajplus.cz a mrknou na to co Tě případně čeká. No a jestli máš za sebou Kuželovou, tak už máš (téměř) vyhránoJanaLannova píše:Ahoj,jmenuji se Jana a rozhodla jsem se být tramvajačka.Co vy na to.Jsem ve fázi administrativního kolotoče. Tak zatim.[/url]
Na takovou otázku se přece nedá odpovědět. Všechno má své pro a proti a důležité je, co v daném případě pro daného člověka převáží.JanaLannova píše:No tak co teda,byt či nebýt.
Teď mě třeba napadají spíše důvody, proč nebýt - pracovní doba, permanentní stres, vysoká odpovědnost, perzekuce dorisem, nekvalitní traťový svršek, nevrlí cestující, v letním období jsou lahůdkou vozy bez klimatizace, atd.
Teď by to chtělo napsat i nějaké důvody, proč tramvajákem být. Nic moc mě ale nenapadá. Jako výhoda by se dalo brát, že člověk pracuje sám, nikdo mu do toho nekecá, má vysokou odpovědnost, řídí elektrické vozidlo... Hlavně to ale asi chce nějaký citový vztah k tomu povolání...
To by mohl některý přítomný tramvaják vyjádřit, co vidí za největší pozitiva své práce.