Tyhle nové tramvaje každého jenom otravují. Já bych všechny ty 14T a 15T zakázala. Kdyby si tohle říkali lidi vždy při nástupu nových vozů, tak nám doteď jezdí na linkách v centru T1, Ringoferky, respektive koňka.7105 píše:Spíš než nad nesmyslnou obnovou nějakých tramvajových tratí a mučení zestárlých T3 bych se zamyslel nad tím, jak budou nové tramvaje, tj. designově "ultramoderní" 15T s až nepříjemně zářivými informačními panely anebo designově velmi výrazné 14T ladit s historickým centrem Prahy, kam se určitě v budoucnu podívají.
Osobně bych na linky, jež projíždějí středem města (například 22), v budoucnu nasazoval přednostně vozy T3R.P v tradičním nátěru se klasickým retro-stříbrným nárazníkem bez oka na odtažení . Na nízkopodlažní pořadí bych nasazoval T3R.PLF + T3R.PV v klasickém pražském zbarvení se zalakovanými spárami po lepení karoserie + tramvaje VarioLF3plus (samozřejmě v designu T3).
Historické linkové vedení v současné době
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Re: Historické linkové vedení v současné době
Re: Historické linkové vedení v současné době
Spíš než nad nesmyslnou obnovou nějakých tramvajových tratí a mučení zestárlých T3 bych se zamyslel nad tím, jak budou nové tramvaje, tj. designově "ultramoderní" 15T s až nepříjemně zářivými informačními panely anebo designově velmi výrazné 14T ladit s historickým centrem Prahy, kam se určitě v budoucnu podívají.
Osobně bych na linky, jež projíždějí středem města (například 22), v budoucnu nasazoval přednostně vozy T3R.P v tradičním nátěru se klasickým retro-stříbrným nárazníkem bez oka na odtažení . Na nízkopodlažní pořadí bych nasazoval T3R.PLF + T3R.PV v klasickém pražském zbarvení se zalakovanými spárami po lepení karoserie + tramvaje VarioLF3plus (samozřejmě v designu T3).
Osobně bych na linky, jež projíždějí středem města (například 22), v budoucnu nasazoval přednostně vozy T3R.P v tradičním nátěru se klasickým retro-stříbrným nárazníkem bez oka na odtažení . Na nízkopodlažní pořadí bych nasazoval T3R.PLF + T3R.PV v klasickém pražském zbarvení se zalakovanými spárami po lepení karoserie + tramvaje VarioLF3plus (samozřejmě v designu T3).
Re: Historické linkové vedení v současné době
Nemyslel jsem to tal,chci LV které odpovídá lidem,a zároveň i tradici,nemusej jezdit tradičně všechny linky,myslím něco na způsob příspěvků,co psal do tramfora filippl,je to už nějaký čas.ElWapp píše:A já navrhuji zrušit silnice, garáže přestavět na stáje a v parcích chovat dobytek a pěstovat zeleninu. Metro přebudujeme na vinný sklípek, z obchodních center vytvoříme kasárny a z kanalizace potrubní poštu, odpad budem sypat na ulici.
Re: Historické linkové vedení v současné době
A já navrhuji zrušit silnice, garáže přestavět na stáje a v parcích chovat dobytek a pěstovat zeleninu. Metro přebudujeme na vinný sklípek, z obchodních center vytvoříme kasárny a z kanalizace potrubní poštu, odpad budem sypat na ulici.
Historické linkové vedení v současné době
Viděl jsem prezentaci absolutí jízdy vozem T3,dnes již dalo by se říci historickým. Když jsem uviděl označení 27 Zlíchov,tak mě napadlo,že stará doba,kterou sice nepamatuju má něco do sebe. Proto navrhuji do Prahy vrátit obyčejné,neupravené T3,popřípadě i T1 a udělat historické linkové vedení,tak aby bylo tradiční a zároveň nebylo naprosto nesmyslné k dnešní situaci. Nemusí se to týkat současnosti,je možná realizace třeba až od zprovoznění A do Motola,nebo trati TT Václavák apod. Například já předpokládám,že až bude zprovozněna TT Suchdol,budou sem kvůli souběhu s metrem odkloněny linky 18 a 26 (linka 18 v podbabě tradiční).
Neznamenáto,že se vozy 15T vyhodí do koše,naopak,budou se používat dál,ale zároveň budou jezdit i staré vozy. Do tohoto tématu patří i diskuze o obnově tratí již zrušených,o tratí,jež byly dříve navrženy a nerealizovali se a nejen o tramvajové dopravě.
Neznamenáto,že se vozy 15T vyhodí do koše,naopak,budou se používat dál,ale zároveň budou jezdit i staré vozy. Do tohoto tématu patří i diskuze o obnově tratí již zrušených,o tratí,jež byly dříve navrženy a nerealizovali se a nejen o tramvajové dopravě.