RT6N1 a RT6N2
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
Ze strany DPMB byly podminky pro schvaleni splneny. Problem je v tom ze podle pozadavku DU je mely splnit oba provozovatele. Proto se pokusne delal vuz 1803 , jestli by to nestacilo odjezdit u nas . Pritom staci nechat udelat v Prasu zakladni reko (castka tusim 3 miliony) a najezdit km. Vozy pak dostanou typovy a muzou jezdit. Jestli si je pak praha necha predelat na RT6N1.RP*** tak to uz je jeho vec . Ale 7 NP vozu by mohlo vyjet. Software je odladeny a vyzkouseny. Puvodne jezdil v 1803,pak byl pokusne prenesen do 1801 a bez problemu jezdil i ten vuz. Na lince byly denne a cely smeny. Mozna by to chtelo na moment utlumit tu megalomanii v reko a zacit uvazovat. Co je vyhodnejsi. Nechat stat 4 vozy a pak s jednim plnit kompletni typovy zkousky, nebo zrekonstruovat jeden , odjezdit km a na druhym s vymenou vyzbroje , hydrauliky ... pak odjezdit jenom km pro schvaleni zmeny ?
Podvozky pod stredni clanek by se dali koupit od Alstomu (vyrobce tramvaji, ktere byly vzorem pro RT6). Jejich zabudovani by ale nejspis znamenalo predelat stredni clanek. A taky je otazka, kolik by to stalo.
A je treba uvazit, ze vozidlo neni schvalene => jakakoliv vyznamna zmena by mohla znamenat nutnost zahajeni uplne novych typovych zkousek. Ze strany DPMB je snaha, aby se splnily podminky pro dokonceni typovych zkousek zapocatych CKD.
Navic je treba vzit v uvahu, ze pro uplne nove typove zkousky by se nejspis museli udelat jeste nejake dodatecne upravy, ktere by to zase prodrazili. Nehlede na to, ze typove zkousky taky nejsou zadarmo. Ve vysledku by bylo levnejsi koupit 4 vektry (Skoda) nebo treba citadisy (Alstom) (- vozy stejne konstrukce jako RT6, akorat za pouziti kvalitnich soucastek).
RT6 ma u nas jedinnou nadeji, a to dotahnout do konce rozdelane typove zkousky. Druha moznost je odprodej do Poznane, ale tomu nejspis brani podminky (nemale) statni dotace na nakup techto vozu.
A je treba uvazit, ze vozidlo neni schvalene => jakakoliv vyznamna zmena by mohla znamenat nutnost zahajeni uplne novych typovych zkousek. Ze strany DPMB je snaha, aby se splnily podminky pro dokonceni typovych zkousek zapocatych CKD.
Navic je treba vzit v uvahu, ze pro uplne nove typove zkousky by se nejspis museli udelat jeste nejake dodatecne upravy, ktere by to zase prodrazili. Nehlede na to, ze typove zkousky taky nejsou zadarmo. Ve vysledku by bylo levnejsi koupit 4 vektry (Skoda) nebo treba citadisy (Alstom) (- vozy stejne konstrukce jako RT6, akorat za pouziti kvalitnich soucastek).
RT6 ma u nas jedinnou nadeji, a to dotahnout do konce rozdelane typove zkousky. Druha moznost je odprodej do Poznane, ale tomu nejspis brani podminky (nemale) statni dotace na nakup techto vozu.
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004 11:11
- Bydliště: Praha 4 Lhotka
- Kontaktovat uživatele:
Vy naděláte
Kdyby chtěli, tak to již je v provozu, ale jsou líní s tím něco dělat. ČKD musela krachovat, když dodávala na trh v polovině 90. letech typ řady T a byla zadlužena ještě z před revoluční dobou.
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
Re: RT6N1
Hmm krajni podvozky jsou podvozky tatra. Stredni podvozek nejni cim nahradit. Vymena vyzbroje znamena preorat celou strechu, pac kontejnery sou do ni zapusteny. To stejny pri vymene hydrauliky brzd. A RT6 se da provozovat i se stavajici vyzbroji. Vyzkouseny software ma DPMB ve vozech 1801 a 1803 . Nejvetsi problem je staticky menic, coz by se dalo vyresit jeho vymenou.DPmPET píše:Já bych věděl co s nima.Vyházet ty ******* podvozky,nahradit standartníma podvozkama TATRA.Vyhodit ten sowtver , a dát tam do nich nějakou inteligentní výbroj(nejlépe asynchroní)
Hlavní problémy jsou přeci s brzdama na středním podvozku tak by mě zajímalo co s tím v Parsu vymýšlí...navíc by měly Brno a Praha najít nějakou společnou-hlavně finančně-rozumnou cestu nebo se RT6 nedočkáme nikde...bo pokud vím ke schválení je nutné stejné reko a nějaké ty kilometry bez poruchy v obou městech a doteď to brzdila a brzdí hlavně Praha pač v Brně o zprovoznění zájem je...
no nazdar... to by mě zajímalo co všechno s ní dělají... je také možné, že v těch dílnách probíhá pouze každodenní rituál . Kde se přítomní modlí aby se to ještě více neporouchalo...Petr píše:Hovoří se o prosinci 2005 (zatím)Tom píše:A další ostuda Po KT8D5RN... a anitře14 )
Jakpak to vypadá tady? Už by to také mělo být pomalu ale jistě hotovo nebo ne?
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Admin-Petr nějakou aktualitu o RT6 náhodou neví (třeba, jestli se něco neobjevilo na intrnanetu DP)Martin.KT8D5 píše:Myslim, že by se stejně odpovědi nedostalo, co třeba výrobní tajemství9001 píše: Ani z Parsu to nemusí vědet přesně,protože se vždy může něco přihodit. Jako příklad může být to rozbité sklo.