Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
-
syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od syverin » 31.10.2005 20:01
Martin-KT8D5.RN2P píše:Honzík píše:Pokud se stane zázrak a budou jezdit, tak asi budou jezdit na 11, že asi těžko na 18, když se prý nevejdou proti jiné tramvaji v krpálu z Malostranské na Chotkovy sady.
A proč by se nevešly, oblouky se měnily loni, a prý se odtranila potkávačka KT
To spíš tak nějak vadí křižovatka u Národního Divadla.
-
Martin-KT8D5.RN2P
Příspěvek
od Martin-KT8D5.RN2P » 31.10.2005 19:30
Honzík píše:Pokud se stane zázrak a budou jezdit, tak asi budou jezdit na 11, že asi těžko na 18, když se prý nevejdou proti jiné tramvaji v krpálu z Malostranské na Chotkovy sady.
A proč by se nevešly, oblouky se měnily loni, a prý se odtranila potkávačka KT
-
Honzík
- problémový jedinec
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004 11:11
- Bydliště: Praha 4 Lhotka
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Honzík » 31.10.2005 19:05
Pokud se stane zázrak a budou jezdit, tak asi budou jezdit na 11, že asi těžko na 18, když se prý nevejdou proti jiné tramvaji v krpálu z Malostranské na Chotkovy sady.
-
MOp
Příspěvek
od MOp » 21.9.2005 11:10
Neral píše:Radek píše:No začíná to vypadat, že se ledy hnuly
Jak to, co se děje?
viz vzkaznik a ze se pripravuje jeji prijezd na 29.9.2005. uvidime.
-
Neral
- Uživatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 19.11.2003 22:46
- Bydliště: Praha 6
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Neral » 21.9.2005 10:41
Radek píše:No začíná to vypadat, že se ledy hnuly
Jak to, co se děje?
-
Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Radek » 21.9.2005 9:38
No začíná to vypadat, že se ledy hnuly
-
fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od fricoolinek2 » 20.9.2005 23:13
Takže zásadní otázka: Dočkáme se RT6N1 ještě někdy v pražském provozu s cestujícími ?
-
PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od PvvS » 16.8.2005 23:32
Tonda Ježek píše:adam_r píše:V pripade, ze bude na rekonstrukci progress+DAKO vydano schvaleni DU a na originalni provedeni ne, tak do teto rekonstrukce Brno nejspis pujde.
A nebo je v krajním případě prodá Praze (v úvahu přichází i výměna brněnských RT6 za pražskou 8205
)
No abyste nam je neposlali vsechny a k nim nadavkem 8200 a 8205
-
izzy
- Uživatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 28.5.2005 15:03
- Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)
Příspěvek
od izzy » 16.8.2005 20:18
Brno svoje RT6 asi neprodá v žádném případě...ve znízkopodlažování vozů je vcelku vepředu a spíš by se dalo uvažovat o odprodeji z Prahy do Brna...Praha bude mit preci jen nove vozy ze skodovky a ponechat si ctyri zcela atypicke vozy neni nejlepsi napad...no uvidime...jestli se zprogresseni povede a pujde na stejnou reko i jedna z brnenskych RT6 kdo vi po schvaleni typu bude mozna vsech 8 v Brne...my tady mame typy v nekolika exemplarich velice radi....
-
Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Tonda Ježek » 16.8.2005 20:01
adam_r píše:V pripade, ze bude na rekonstrukci progress+DAKO vydano schvaleni DU a na originalni provedeni ne, tak do teto rekonstrukce Brno nejspis pujde.
A nebo je v krajním případě prodá Praze (v úvahu přichází i výměna brněnských RT6 za pražskou 8205
)
-
adam_r
- Uživatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 17.6.2004 10:23
- Bydliště: Brno
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od adam_r » 16.8.2005 13:49
V pripade, ze bude na rekonstrukci progress+DAKO vydano schvaleni DU a na originalni provedeni ne, tak do teto rekonstrukce Brno nejspis pujde. Pokud ale budou se schvalenim problemy, tak ... Veskere naklady na schvaleni ale ponese DPP sam.
-
PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od PvvS » 16.8.2005 10:12
Jojo DU nevyda dalsi povoleni ke zkusebnim jizdam s cestujicimi. Jinak i 1803 toho najezdila vcelku dost. Na 1801 to sice nema, ale i tak to bylo peknych par KM
-
izzy
- Uživatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 28.5.2005 15:03
- Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)
Příspěvek
od izzy » 16.8.2005 3:28
pokud si to dobre pamatuju tak rt6 uz nedostanou povoleni od du...ale neni to tak dlouho co se s nima jezdilo jen tak po vozovne...tusim ze i mozna s 1802...1804 je rozebrana na ND
-
slimman
- Uživatel
- Příspěvky: 501
- Registrován: 21.1.2005 20:28
- Bydliště: Praha 10
Příspěvek
od slimman » 15.8.2005 23:50
A proč nejezdí 1803 a 1801 v Brně teď ? Nebo ano ? Pokud vím, 1803 toho moc neodjezdila a ta reko v Parsu (úprava brzd atd.) toho moc nepřinesla.
-
izzy
- Uživatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 28.5.2005 15:03
- Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)
Příspěvek
od izzy » 15.8.2005 22:25
je to jednoduche jak facka...brno zajem melo, praha ne...ted vymsli jak tu PvvS psal neco ve stylu RT6N.Px........coz znamena dalsi problemy ve schvalovani tohoto typu...pac pochybuju ze i kdyz bude reko uspesne tak bude osvedceni na progressovou verzi RT6 a jestli si to muze dovolit praha tak brno by toho neslo uz asi kvuli tomu ze na dokonceni zkousek z CKD vynalozila nemale fin. prostredky...a dovedete si jiste predstavit co by na to v DPmB rekli kdyz by meli RT6 rekonstruovat na progressy za dalsi penize i kdyz 1801 a 1803 by snad byly pojizdne ve stavu v jakem jsou...a pojizdne jsou narozdil od tech prazskych mrtvol...ale zase se praze nedivim ze pri takove velikosti voz. parku ji ctyri vozy delaji problemy a nedivil bych se odprodeji do brna...RT6 bych u nas videl rad