Jo to je dobrý a pak třeba možná nějaký extra samostatný stanice... Koh-i-nor, Želivského, Palmovka, atd... ale pouze v určitou dobu, bylo by to vyznačeno v notáchMOp píše:ja bych byl pro oblast ohranicenou andel - hrackarna - stross - florenc - mirak - IPP - karlak - andel..
Technologie v tramvaji (výzbroj, dveřní mechanismy atd.)
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Jistě, souhlasim nějaký cetrum by bylo vhodný vytyčit nějaký úzký centrum.MOp píše:to by se sice mohlo, ale proc by to delali? ale kdyz to jde trebas na cecku mezi florenci a IPP (oteviraji vsude), tak proc to nezavest v nejakem uzsim centru take..Martin.KT8D5 píše: Tim pádem by se jízda centrem dala brát jako proovzní podmínka.
Děkuji Mope, tak vida, neni to úplně jen na řidiči kdy se mu umane... Tim pádem by se jízda centrem dala brát jako proovzní podmínka.MOp píše:patricny paragraf z D 1/2 viz http://www.prazsketramvaje.cz/navesti-d ... .html#pata
Po zastavení tramvaje v zastávce řidič vlaku určeného k pravidelné přepravě cestujících umožní otevření nebo otevře všechny dveře vlaku na straně výstupu a nástupu na dobu nutnou k bezpečnému vystoupení a nastoupení cestujících. U vlaku vybaveným samoobslužným ovládáním dveří cestujícími řidič používá vždy tento způsob ovládání. Pouze s ohledem na provozní podmínky nebo zajištění bezpečnosti cestujících použije centrální otevření dveří.
Re: Technologie v tramvaji (výzbroj, dveřní mechanismy atd.)
Jde o to, že když jsou za sebou dvě soupravy a on čeká, než tam lidi přijdou a smami si otevřou, to je strašná ztrátat času, je to problém to otevřít v momentě už když vidim, že někdo jde?????? Krásný je to třeba na Modřanský trati u linky 21Pepa píše:To je věc řidiče jak si to zařídí. A pokud vim tak tramvaje s tlačítky nám tu jezdí už cca 10let tak by si to kaštani mohli uvědomit. Ještě jsou na dveřích ty samolepky Pozor! Tlačítko dveří a pod. Někteří si toho nevšimnou ani v metru.Martin.KT8D5 píše:No když to neni zakázané, tka jo teda vyloženě chyba řidiče... Je to zdržování v centru od 6-21 hodin by to mělo bejt nařízený otevírat pořád...
patricny paragraf z D 1/2 viz http://www.prazsketramvaje.cz/navesti-d ... .html#pata
Po zastavení tramvaje v zastávce řidič vlaku určeného k pravidelné přepravě cestujících umožní otevření nebo otevře všechny dveře vlaku na straně výstupu a nástupu na dobu nutnou k bezpečnému vystoupení a nastoupení cestujících. U vlaku vybaveným samoobslužným ovládáním dveří cestujícími řidič používá vždy tento způsob ovládání. Pouze s ohledem na provozní podmínky nebo zajištění bezpečnosti cestujících použije centrální otevření dveří.
Po zastavení tramvaje v zastávce řidič vlaku určeného k pravidelné přepravě cestujících umožní otevření nebo otevře všechny dveře vlaku na straně výstupu a nástupu na dobu nutnou k bezpečnému vystoupení a nastoupení cestujících. U vlaku vybaveným samoobslužným ovládáním dveří cestujícími řidič používá vždy tento způsob ovládání. Pouze s ohledem na provozní podmínky nebo zajištění bezpečnosti cestujících použije centrální otevření dveří.
Re: Technologie v tramvaji (výzbroj, dveřní mechanismy atd.)
To je věc řidiče jak si to zařídí. A pokud vim tak tramvaje s tlačítky nám tu jezdí už cca 10let tak by si to kaštani mohli uvědomit. Ještě jsou na dveřích ty samolepky Pozor! Tlačítko dveří a pod. Někteří si toho nevšimnou ani v metru.Martin.KT8D5 píše:No když to neni zakázané, tka jo teda vyloženě chyba řidiče... Je to zdržování v centru od 6-21 hodin by to mělo bejt nařízený otevírat pořád...
Re: Technologie v tramvaji (výzbroj, dveřní mechanismy atd.)
No když to neni zakázané, tka jo teda vyloženě chyba řidiče... Je to zdržování v centru od 6-21 hodin by to mělo bejt nařízený otevírat pořád...9001 píše:Tak počkej. Ty nadáváš ,že řidiči,třeba v centru nechají lidi otervřít dveře tlačítkem a říkáš mu řidič-lempl a pak píšeš že je to prý zakázané.Martin.KT8D5 píše:ano většina řidičů to dělá, ale snad se to nesmí...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Technologie v tramvaji (výzbroj, dveřní mechanismy atd.)
Tak počkej. Ty nadáváš ,že řidiči,třeba v centru nechají lidi otervřít dveře tlačítkem a říkáš mu řidič-lempl a pak píšeš že je to prý zakázané.Martin.KT8D5 píše:ano většina řidičů to dělá, ale snad se to nesmí...
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Technologie v tramvaji (výzbroj, dveřní mechanismy atd.)
Nevím, proč by se to nesmělo. Rozhodnutí o otevření/neotevření všech dveří je čistě na vůli řidiče. Za chování cestujících nemůže.Martin.KT8D5 píše:ano většina řidičů to dělá, ale snad se to nesmí...Béďa Trávníček píše:Skoro každý řidič otevírá ve více frekventovaných zastávkách všechny dveře, protože předpokládá, že by si je cestující stejnak otevřeli...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 25
- Registrován: 26.3.2005 23:51
- Bydliště: Praha6
- Kontaktovat uživatele:
Re: Technologie v tramvaji (výzbroj, dveřní mechanismy atd.)
V tom centru to vážně akorát zdržuje. Když 5 vteřin trvá, než lidem dojde, že maj zmáčknout tlačítko. Než tam bába holí došáhne atd
Ale někde na periférii, v Modřanech, Hostivaři, Ďáblicích... Tam se to hodí.
Ale někde na periférii, v Modřanech, Hostivaři, Ďáblicích... Tam se to hodí.
Martin.KT8D5 píše:ano většina řidičů to dělá, ale snad se to nesmí...Béďa Trávníček píše: Skoro každý řidič otevírá ve více frekventovaných zastávkách všechny dveře, protože předpokládá, že by si je cestující stejnak otevřeli...
Re: Technologie v tramvaji (výzbroj, dveřní mechanismy atd.)
ano většina řidičů to dělá, ale snad se to nesmí...Béďa Trávníček píše:Skoro každý řidič otevírá ve více frekventovaných zastávkách všechny dveře, protože předpokládá, že by si je cestující stejnak otevřeli...Fořtík píše:A jakou funkci na vliv toho tlačítka má řidič. Formulaci řidič-lempl v tomto ohledu absolutně nechápu.
Re: Technologie v tramvaji (výzbroj, dveřní mechanismy atd.)
Prostinká, když dá řidič volbu a pak čeká než ho lidi doběhnou otevřou si dveře... tak to ztráta času je.Fořtík píše:A jakou funkci na vliv toho tlačítka má řidič. Formulaci řidič-lempl v tomto ohledu absolutně nechápu.Martin.KT8D5 píše:Nesouhlasim, pokud je řidič lempl, tak se tim dost fest ztácí čas. Třeba v centru bych tuto funkci vyloženě zakázal v době od 6:00-21:00
Re: Technologie v tramvaji (výzbroj, dveřní mechanismy atd.)
Skoro každý řidič otevírá ve více frekventovaných zastávkách všechny dveře, protože předpokládá, že by si je cestující stejnak otevřeli...Fořtík píše:A jakou funkci na vliv toho tlačítka má řidič. Formulaci řidič-lempl v tomto ohledu absolutně nechápu.Martin.KT8D5 píše:Nesouhlasim, pokud je řidič lempl, tak se tim dost fest ztácí čas. Třeba v centru bych tuto funkci vyloženě zakázal v době od 6:00-21:00