Záložní vlak X

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
MOp

Příspěvek od MOp » 02.6.2005 11:10

Štěpán píše:http://www.ospea.cz/clanek.php?page=234 K tomu se nedá nic dodat.
ale da.. paklize plati puvodni predpoklad, tak stale nocni X existuje, tudiz se smutecni oznameni nezaklada na pravde.

Štěpán ve škole :-(

Příspěvek od Štěpán ve škole :-( » 02.6.2005 10:50

Ani náhodou. Věřme tomu, že se někdo rozumný zamyslí a vrátí Xka zpět.

Jonáš

Smutek

Příspěvek od Jonáš » 02.6.2005 10:27

Nemělo by toto jít již do Archívu? :cry:

Štěpán

Příspěvek od Štěpán » 02.6.2005 9:40

http://www.ospea.cz/clanek.php?page=234 K tomu se nedá nic dodat.

Uživatelský avatar
Kočí
Uživatel
Příspěvky: 209
Registrován: 19.3.2005 14:26
Bydliště: ...příští zastávka Letenské náměstí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kočí » 26.5.2005 17:54

Gagarin píše:Vilky jsou památkově chráněné. Knihovna má stát přimo na dnešní smyčce. A výúsť má bát spíš někde víc k Letný. A nevíc tam nebude moc velký provoz, protože většina aut pojede po okruhu=nebudou končit v Bubenči.
Památkově chráněné sice jsou, to máš pravdu, ale to v dnešní době je ta poslední překážka, víš jak? @3634 Podle mě tohle není zrovna nejlepčí místo pro knihovnu, i když je fakt, že by mohli půjčovat knížky na hodinu do parku, ale stejně bych ji tam nestavěl...
A s tím, že tam nebude velký provoz, bych si nedělal moc iluze. Tenhle tunel je totiž stavěn jako "úleva" Veletržní pro severní směry z/do města, ale zároveň jako spojnice do Strahovského tunelu, tzn., že se jeftě víc zatíží úsek Špejchar, přes Prašný most a Vozovnu Střešovice, až do ústí Strahovského tunelu... No a vzhledem k tomu, za jak dlouho má být ona podzemní "spojka" vyražena, tak v současné chvili to bude po povrchu katastrofa, katastrófa... Ale počkáme a uvidíme :smt108

MOp

Re: Motolská záloha

Příspěvek od MOp » 25.5.2005 12:56

Proxy píše:Chtěl bych se zeptat, kde nyní stojí v ranní špičce motolské X? Včera ani dnes jsem jej neviděl v Hlubočepích. Včera se obracelo na SN.
Mělo moc práce? nebo již konečně bylo přesunuto na rozumější obratiště?
tezko jej budou nekam presouvat, kdyz se rusi.. zrejme bylo "na ceste"..

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Motolská záloha

Příspěvek od Proxy » 25.5.2005 12:44

Chtěl bych se zeptat, kde nyní stojí v ranní špičce motolské X? Včera ani dnes jsem jej neviděl v Hlubočepích. Včera se obracelo na SN.
Mělo moc práce? nebo již konečně bylo přesunuto na rozumější obratiště?

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 25.5.2005 11:41

Kočí píše:
Pepa píše:No ale špejchar by se rušit měl kvůli tý knihovně nebo co to tam chtějí postavit :roll: a pak by se měla posavit nová kousek vedle...
Tak tu novou smyčku bych chtěl vidět někde v projektu, páč údajně se má knihovna stavit vně?! a nechápu, proč to neudělají na druhé straně, kde nechávají chátrat ty vily, jen aby tam postavili druhý kancelářský Molochov. A už vůbec nerozumím tomu, jak to tam chtějí udělat, když tam má stejně ústit tunel Pelc-Tyrolka - Špejchar Z:shock:
Vilky jsou památkově chráněné. Knihovna má stát přimo na dnešní smyčce. A výúsť má bát spíš někde víc k Letný. A nevíc tam nebude moc velký provoz, protože většina aut pojede po okruhu=nebudou končit v Bubenči.

Uživatelský avatar
Kočí
Uživatel
Příspěvky: 209
Registrován: 19.3.2005 14:26
Bydliště: ...příští zastávka Letenské náměstí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kočí » 25.5.2005 11:38

Pepa píše:No ale špejchar by se rušit měl kvůli tý knihovně nebo co to tam chtějí postavit :roll: a pak by se měla posavit nová kousek vedle...
Tak tu novou smyčku bych chtěl vidět někde v projektu, páč údajně se má knihovna stavit vně?! a nechápu, proč to neudělají na druhé straně, kde nechávají chátrat ty vily, jen aby tam postavili druhý kancelářský Molochov. A už vůbec nerozumím tomu, jak to tam chtějí udělat, když tam má stejně ústit tunel Pelc-Tyrolka - Špejchar Z:shock:

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 25.5.2005 10:33

KM píše:
dušan píše:[
ale já nejsem proti šetření peněz, včera jsem slyšel zprávu, že po zprovoznění posledn části metra c bude roční úspora v divizi bus až 72 milionů ročně. to znamená, že se konečně nebude muset kupovat tolik busů a nsad se konečně dostane i na nové, moderní tramvaje, neboť pouhé opravování je již dnes nevhodné
nejsem závistivec, ale proč třeba nové busy mají ledničku?
a my nemáme ani roletku proti sluníčku!
Souhlas, pokud vím, tak letos nebude žádný nový bus. Tramvaje se nekupovaly prostě proto, že nebyl výrobce. Agónie ČKD se prodloužila nákupem 150 T6 v polovině devadesátých let. Kdyby to DP neudělal (jistě v dobré víře že se výrobce vzpamatuje), tak by padlo ČKD už tehdy, dřív by to někdo koupil a nová tramvaj mohla být tedy logicky dříve.
Jinak to že tramvaje nemají třeba tu ledničku je obecně bohužel negativní vlastnost dlouhověkosti kolejových vozidel. Ono se řekne - kvalitní tramvaje , které jezdí 40 let, ale dneska je to zápor. Podívejte se, že za 40 let se vystřídalo nejméně 5 naprosto odlišných koncepcí autobusů (RTO, ŠM, Ikarus, B7XX,Citybus) a tramvaj je stále táž T3. (nebo hranatá T3, které se říká T6). A to má také vliv na to co si veřejnost myslí o tom kterém dopravním prostředku a do čeho je ochotna investovat, když za tytéž peníze dostane úplně nový bus nebo jen opravenou T3.
A je nějaký problém instalovat ledničku do starého vozu? Který bude třeba ještě 15-20 let jezdit (esůčka)? Do autobusů se taky neinstalují jenom do nových.

A nezapomeňte, máme přece stupínky :mrgreen: .

KM

Příspěvek od KM » 25.5.2005 9:27

dušan píše:[
ale já nejsem proti šetření peněz, včera jsem slyšel zprávu, že po zprovoznění posledn části metra c bude roční úspora v divizi bus až 72 milionů ročně. to znamená, že se konečně nebude muset kupovat tolik busů a nsad se konečně dostane i na nové, moderní tramvaje, neboť pouhé opravování je již dnes nevhodné
nejsem závistivec, ale proč třeba nové busy mají ledničku?
a my nemáme ani roletku proti sluníčku!
Souhlas, pokud vím, tak letos nebude žádný nový bus. Tramvaje se nekupovaly prostě proto, že nebyl výrobce. Agónie ČKD se prodloužila nákupem 150 T6 v polovině devadesátých let. Kdyby to DP neudělal (jistě v dobré víře že se výrobce vzpamatuje), tak by padlo ČKD už tehdy, dřív by to někdo koupil a nová tramvaj mohla být tedy logicky dříve.
Jinak to že tramvaje nemají třeba tu ledničku je obecně bohužel negativní vlastnost dlouhověkosti kolejových vozidel. Ono se řekne - kvalitní tramvaje , které jezdí 40 let, ale dneska je to zápor. Podívejte se, že za 40 let se vystřídalo nejméně 5 naprosto odlišných koncepcí autobusů (RTO, ŠM, Ikarus, B7XX,Citybus) a tramvaj je stále táž T3. (nebo hranatá T3, které se říká T6). A to má také vliv na to co si veřejnost myslí o tom kterém dopravním prostředku a do čeho je ochotna investovat, když za tytéž peníze dostane úplně nový bus nebo jen opravenou T3.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 25.5.2005 8:10

Kočí píše:Hlavně se bojím, aby si někdo neřekl, že díky tomu je po Praze spousta zbytečných smyček (viz. třeba Špejchar) a aby nedošlo k jejich zrušení :cry:

...a...
No ale špejchar by se rušit měl kvůli tý knihovně nebo co to tam chtějí postavit :roll: a pak by se měla posavit nová kousek vedle...

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 24.5.2005 23:38

Martin píše:No jo, když je má někdo dvakrát za sebou, viď Radku :wink: :D
včera jsem byl v Hostivaři 7x a dneska jenom 4x :-) ale v pátek si to na 26 vyberu :-)

Martin

Příspěvek od Martin » 24.5.2005 23:34

radek31 píše:střídané přestávky jsou super a opravdu nechápu jak by tím mohlo vzniknout nepohodlí cestujícím - naopak, vždy je veze odpočatý řidič a to se jistě kladně projeví
No jo, když je má někdo dvakrát za sebou, viď Radku :wink: :D

Uživatelský avatar
Kočí
Uživatel
Příspěvky: 209
Registrován: 19.3.2005 14:26
Bydliště: ...příští zastávka Letenské náměstí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kočí » 24.5.2005 23:30

dušan píše:...že dispečeři mají taky někdy plné ruce práce, ale to ty nevidíš. někdy vysílačka vedle mne neztichne, protože je to jeden velký problem a udržet potom po Praze dopravu v nějakých slušných mantinelech není žádný med
Tady KGX5, KGX5: zpráva pro všechny vlaky v sítí, na DF v tématu záložní vlaky máme přetížení sítě...

Ony někdy jezdily Ikarusy na Trojský?! To musela být legrace...

K těm X-kům, taky se mi to moc nezdá... Hlavně se bojím, aby si někdo neřekl, že díky tomu je po Praze spousta zbytečných smyček (viz. třeba Špejchar) a aby nedošlo k jejich zrušení :cry:

...a...

Zamčeno