a řidič si sedne na mez? ono tolik řidičů to nedělá, je to spíše vyjímečná záležitost a řekl bych, že dispečeři mají taky někdy plné ruce práce, ale to ty nevidíš. někdy vysílačka vedle mne neztichne, protože je to jeden velký problem a udržet potom po Praze dopravu v nějakých slušných mantinelech není žádný medKM píše:Jsem zvídavý: proč nutíte zákazníky kvůli jakémusi předpisu (sice zákonnému, ale co je klientovi do toho) přesedat? Tři schody dolů, tři schody nahoru. Proč nevysedne řidič, nestráví si BP a místo něj nenasedne jiný (třeba dispečer z auta)? Nemusela by tam k tomu být ta tramvaj, ve které střídač čeká. Dotace se jsou nižší, tak jen hledám, kde ušetřit, no.Štěpán píše:Tady nejde jenom o to, jestli cestujícím něco přijede nebo ne. Jde taky o to, že když nastane nějaký zdržení, tak může řidič normální tramvaje někde čerpat BP a za něj kus odjede Xko. Docela často se to stává přávě u Motolského Xka. Barrandovské linky se někde ve městě zdrží, pak jedou jenom do Hlubočep na BP, Xko za ně převezme cestující na Barrandov a z Barrandova do Hlubočep přiveze jinou várku.
Záložní vlak X
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
- dušan
- Uživatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 03.4.2004 10:02
- Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP
- dušan
- Uživatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 03.4.2004 10:02
- Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP
Re: Záložní vlak X
hele KM, proč stále požaduješ tu statistiku? já náhodou jsem se k této informaci dostal, protože si to jen tak ze srandy spočítal jeden náš výpravčí na pankráci, ale i tak to prostě nezveřejním, protože je to zavádějící. ono v neděli ráno, při malém provozu aut, cestujících a některých linek co vyjedou až v poledne se stane, že celé dopoledne se ani nehne. na druhou stranu, ve všední den odpoledne si někdy řidič ani nesní svačinu a najezdí tolik kilometrů jako na normální lince. je pak ta statistika fér? dále vypravení vlaků taky není až tak rychlá záležitost, když máš min 16 min na přípravu vlaku a k tomu si připočti dojezdovou vzdálenost, když je to možné, z vozovny vyjede nová souprava a napojí se po cestě na nejvhodnějším místě, kde může převzít lidi od x-ka. proč se ti na tom něco nelíbí? převážná část takovýchto výpadků není způsobena vinou dp, ale řidičů aut, kteří nečumí a myslí si, že mají všude přednostKM píše:No můj názor jsem víceméně napsal - nejbližší vozovna vypraví plnohodnotnou náhradu. Oni cestující už moc neocení takové to hrdinství "ze všech sil zajišťujeme aspoň něco" - ona už je jiná doba a problémy DP je nezajímaj a chtěji kvalitní dopravu, ať si to dopravce zorganizuje jak chce.MOp píše:[]
a svuj nazor nam nereknes? podle mne je lepsi, kdyz prijede narvane solo, ale prijede..
nasazeni x - udaje neznam, ale divil by ses, jak casto vyrazi..
No proto by bylo dobré tu statistiku znát (myslím že DP ji ví, a že neruší Xka jen tak "z vody"), možná by se divili ostatní. Ale fakt nevím čísla, proto to tu píšu, skončit na tom, že "rušení je blbost" je špatně. (z jiné diskuse: Názor "zrušení 30 min.int na 502 je blbost" je snadno vyvratitelný během jedné noci. Sáms to ostatně provedl U těch Xek je to složitější).
- Gagarin
- Uživatel
- Příspěvky: 295
- Registrován: 18.11.2003 16:49
- Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
- Kontaktovat uživatele:
V rámci transformace se DPP stále snaží ušetřit kde se dá, na různých takových ptákovinách jako je rušení iksek, střídaných přestávkách na linkách atp., ale pohodlí cestujících jde asi stranou. Já jako zákazník DPP požaduji, aby mi dopravce zajistil požadovanou a anoncovanou (JŘ) službu. A je mi úplně jedno, z jakého důvodu nemůže službu zajistit, já ji prostě požaduji. Takže se mi zdá, že náhradní vlaky jsou téměř povinnost.
Na druhou stranu se kupují do téšestek, tedy nejpohodlnějších pražských vozů, stupínky pro řidiče za 150 tisíc. No comment.
Na druhou stranu se kupují do téšestek, tedy nejpohodlnějších pražských vozů, stupínky pro řidiče za 150 tisíc. No comment.
Jsem zvídavý: proč nutíte zákazníky kvůli jakémusi předpisu (sice zákonnému, ale co je klientovi do toho) přesedat? Tři schody dolů, tři schody nahoru. Proč nevysedne řidič, nestráví si BP a místo něj nenasedne jiný (třeba dispečer z auta)? Nemusela by tam k tomu být ta tramvaj, ve které střídač čeká. Dotace se jsou nižší, tak jen hledám, kde ušetřit, no.Štěpán píše:Tady nejde jenom o to, jestli cestujícím něco přijede nebo ne. Jde taky o to, že když nastane nějaký zdržení, tak může řidič normální tramvaje někde čerpat BP a za něj kus odjede Xko. Docela často se to stává přávě u Motolského Xka. Barrandovské linky se někde ve městě zdrží, pak jedou jenom do Hlubočep na BP, Xko za ně převezme cestující na Barrandov a z Barrandova do Hlubočep přiveze jinou várku.
Re: Záložní vlak X
Ano, stává tam, kvůli 13, dovolil jsem si malý žertík. Jinak je fakt, že chytat někoho na x je v některých dnech nemožné.KM píše:Jonáši... nebylo to proto, že X bývalo jednu dobu po ránu v Hlubočepích?
Tady nejde jenom o to, jestli cestujícím něco přijede nebo ne. Jde taky o to, že když nastane nějaký zdržení, tak může řidič normální tramvaje někde čerpat BP a za něj kus odjede Xko. Docela často se to stává přávě u Motolského Xka. Barrandovské linky se někde ve městě zdrží, pak jedou jenom do Hlubočep na BP, Xko za ně převezme cestující na Barrandov a z Barrandova do Hlubočep přiveze jinou várku.
Re: Záložní vlak X
Jonáši... nebylo to proto, že X bývalo jednu dobu po ránu v Hlubočepích?Jonáš píše:[To ano, hodněkrát s emi stalo, že jsem přišel na SN a čekal hodinu a X nikde Hlavně tak po ránu mezi 5 - 8!
Re: Záložní vlak X
No můj názor jsem víceméně napsal - nejbližší vozovna vypraví plnohodnotnou náhradu. Oni cestující už moc neocení takové to hrdinství "ze všech sil zajišťujeme aspoň něco" - ona už je jiná doba a problémy DP je nezajímaj a chtěji kvalitní dopravu, ať si to dopravce zorganizuje jak chce.MOp píše:[]
a svuj nazor nam nereknes? podle mne je lepsi, kdyz prijede narvane solo, ale prijede..
nasazeni x - udaje neznam, ale divil by ses, jak casto vyrazi..
No proto by bylo dobré tu statistiku znát (myslím že DP ji ví, a že neruší Xka jen tak "z vody"), možná by se divili ostatní. Ale fakt nevím čísla, proto to tu píšu, skončit na tom, že "rušení je blbost" je špatně. (z jiné diskuse: Názor "zrušení 30 min.int na 502 je blbost" je snadno vyvratitelný během jedné noci. Sáms to ostatně provedl U těch Xek je to složitější).
Re: Záložní vlak X
To ano, hodněkrát se mi stalo, že jsem přišel na SN a čekal hodinu a X nikde Hlavně tak po ránu mezi 5 - 8!MOp píše:a svuj nazor nam nereknes? podle mne je lepsi, kdyz prijede narvane solo, ale prijede..
nasazeni x - udaje neznam, ale divil by ses, jak casto vyrazi..
Naposledy upravil(a) Jonáš dne 24.5.2005 10:21, celkem upraveno 1 x.
Re: Záložní vlak X
a svuj nazor nam nereknes? podle mne je lepsi, kdyz prijede narvane solo, ale prijede..KM píše:Mimochodem, co způsobí větší škodu - vynechaný spoj při int.8 minut a možnosti jet jinou linkou, nebo když přijede místo soupravy zpožděné a tudíž nacpané sólo? Tohle všechno je třeba asi zvážit. Ptám se, nekritizuji, proboha.
nasazeni x - udaje neznam, ale divil by ses, jak casto vyrazi..
Re: Záložní vlak X
Máte někdo statistiku, kolikrát za den které Xko vyjede, kolikrát za den vyjedou dvě, tři, čtyři Xka současně? Aspoň o motolském Xku by se to tu mohlo vědět, ne? Je lacinější vypadlý spoj nebo mzda dvou řidičů? Tohle se všechno musí zvážit.9001 píše:Jsem se dozvěděl sice z druhé ruky ,ale prý mají být zrušená i zbylá X. Co je na tom pravdy?
Proč nemají pohotovost vozovny nejblíž centru - Strašnice, Žižkov,Pankrác - a vypravily by rovnou soupravu místo sóla - není to náhodou proto, že se víc dbá na to, aby některá vozovna nedělala víc než jiné (jak je patrno i z přísně rovnoměrného nočního vypravení) ? Mimochodem, co způsobí větší škodu - vynechaný spoj při int.8 minut a možnosti jet jinou linkou, nebo když přijede místo soupravy zpožděné a tudíž nacpané sólo? Tohle všechno je třeba asi zvážit. Ptám se, nekritizuji, proboha.
Doufám, že pokud je to pravda, tak že se to brzo vrátí do starých kolejí. Nechce se mi věřit, že by magistrátu bylo jedno, že se několikrát denně stane, že nic nepojede. Lidi hodně naštve když se to bude stávat častějc a budou stížnosti. V tomhle ohledu jsem optimista.
Mimochodem, běda tomu, kdo tohle řekne Petrovi Veselému (T6.A5). Minimálně chci být u toho, až se to dozví. Ale je pravda, že to bude chybět i mě.
Mimochodem, běda tomu, kdo tohle řekne Petrovi Veselému (T6.A5). Minimálně chci být u toho, až se to dozví. Ale je pravda, že to bude chybět i mě.