Záložní vlak X

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
Příspěvky: 655
Registrován: 03.4.2004 10:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Příspěvek od dušan » 24.5.2005 11:00

KM píše:
Štěpán píše:Tady nejde jenom o to, jestli cestujícím něco přijede nebo ne. Jde taky o to, že když nastane nějaký zdržení, tak může řidič normální tramvaje někde čerpat BP a za něj kus odjede Xko. Docela často se to stává přávě u Motolského Xka. Barrandovské linky se někde ve městě zdrží, pak jedou jenom do Hlubočep na BP, Xko za ně převezme cestující na Barrandov a z Barrandova do Hlubočep přiveze jinou várku. :D
Jsem zvídavý: proč nutíte zákazníky kvůli jakémusi předpisu (sice zákonnému, ale co je klientovi do toho) přesedat? Tři schody dolů, tři schody nahoru. Proč nevysedne řidič, nestráví si BP a místo něj nenasedne jiný (třeba dispečer z auta)? Nemusela by tam k tomu být ta tramvaj, ve které střídač čeká. Dotace se jsou nižší, tak jen hledám, kde ušetřit, no.
a řidič si sedne na mez? ono tolik řidičů to nedělá, je to spíše vyjímečná záležitost a řekl bych, že dispečeři mají taky někdy plné ruce práce, ale to ty nevidíš. někdy vysílačka vedle mne neztichne, protože je to jeden velký problem a udržet potom po Praze dopravu v nějakých slušných mantinelech není žádný med

KM

Příspěvek od KM » 24.5.2005 11:00

Dušan: A hele, že by ta statistika hovořila spíš pro mě, když jí nechceš zveřejnit? Ono totiž i nezveřejnění je signál :-) Jinak co se mi na tom nelíbí? Přesně to co píšeš: celou neděli dopoledne čumí - ale peníze utíkají.

Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
Příspěvky: 655
Registrován: 03.4.2004 10:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Re: Záložní vlak X

Příspěvek od dušan » 24.5.2005 10:56

KM píše:
MOp píše:[]
a svuj nazor nam nereknes? podle mne je lepsi, kdyz prijede narvane solo, ale prijede..

nasazeni x - udaje neznam, ale divil by ses, jak casto vyrazi..
No můj názor jsem víceméně napsal - nejbližší vozovna vypraví plnohodnotnou náhradu. Oni cestující už moc neocení takové to hrdinství "ze všech sil zajišťujeme aspoň něco" - ona už je jiná doba a problémy DP je nezajímaj a chtěji kvalitní dopravu, ať si to dopravce zorganizuje jak chce.
No proto by bylo dobré tu statistiku znát (myslím že DP ji ví, a že neruší Xka jen tak "z vody"), možná by se divili ostatní. Ale fakt nevím čísla, proto to tu píšu, skončit na tom, že "rušení je blbost" je špatně. (z jiné diskuse: Názor "zrušení 30 min.int na 502 je blbost" je snadno vyvratitelný během jedné noci. Sáms to ostatně provedl :-) U těch Xek je to složitější).
hele KM, proč stále požaduješ tu statistiku? já náhodou jsem se k této informaci dostal, protože si to jen tak ze srandy spočítal jeden náš výpravčí na pankráci, ale i tak to prostě nezveřejním, protože je to zavádějící. ono v neděli ráno, při malém provozu aut, cestujících a některých linek co vyjedou až v poledne se stane, že celé dopoledne se ani nehne. na druhou stranu, ve všední den odpoledne si někdy řidič ani nesní svačinu a najezdí tolik kilometrů jako na normální lince. je pak ta statistika fér? dále vypravení vlaků taky není až tak rychlá záležitost, když máš min 16 min na přípravu vlaku a k tomu si připočti dojezdovou vzdálenost, když je to možné, z vozovny vyjede nová souprava a napojí se po cestě na nejvhodnějším místě, kde může převzít lidi od x-ka. proč se ti na tom něco nelíbí? převážná část takovýchto výpadků není způsobena vinou dp, ale řidičů aut, kteří nečumí a myslí si, že mají všude přednost :!:

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 24.5.2005 10:31

V rámci transformace se DPP stále snaží ušetřit kde se dá, na různých takových ptákovinách jako je rušení iksek, střídaných přestávkách na linkách atp., ale pohodlí cestujících jde asi stranou. Já jako zákazník DPP požaduji, aby mi dopravce zajistil požadovanou a anoncovanou (JŘ) službu. A je mi úplně jedno, z jakého důvodu nemůže službu zajistit, já ji prostě požaduji. Takže se mi zdá, že náhradní vlaky jsou téměř povinnost.

Na druhou stranu se kupují do téšestek, tedy nejpohodlnějších pražských vozů, stupínky pro řidiče za 150 tisíc. No comment.

KM

Příspěvek od KM » 24.5.2005 10:24

Štěpán píše:Tady nejde jenom o to, jestli cestujícím něco přijede nebo ne. Jde taky o to, že když nastane nějaký zdržení, tak může řidič normální tramvaje někde čerpat BP a za něj kus odjede Xko. Docela často se to stává přávě u Motolského Xka. Barrandovské linky se někde ve městě zdrží, pak jedou jenom do Hlubočep na BP, Xko za ně převezme cestující na Barrandov a z Barrandova do Hlubočep přiveze jinou várku. :D
Jsem zvídavý: proč nutíte zákazníky kvůli jakémusi předpisu (sice zákonnému, ale co je klientovi do toho) přesedat? Tři schody dolů, tři schody nahoru. Proč nevysedne řidič, nestráví si BP a místo něj nenasedne jiný (třeba dispečer z auta)? Nemusela by tam k tomu být ta tramvaj, ve které střídač čeká. Dotace se jsou nižší, tak jen hledám, kde ušetřit, no.

Jonáš

Re: Záložní vlak X

Příspěvek od Jonáš » 24.5.2005 10:20

KM píše:Jonáši... nebylo to proto, že X bývalo jednu dobu po ránu v Hlubočepích? :-)
Ano, stává tam, kvůli 13, dovolil jsem si malý žertík. Jinak je fakt, že chytat někoho na x je v některých dnech nemožné.

Štěpán

Příspěvek od Štěpán » 24.5.2005 9:40

Tady nejde jenom o to, jestli cestujícím něco přijede nebo ne. Jde taky o to, že když nastane nějaký zdržení, tak může řidič normální tramvaje někde čerpat BP a za něj kus odjede Xko. Docela často se to stává přávě u Motolského Xka. Barrandovské linky se někde ve městě zdrží, pak jedou jenom do Hlubočep na BP, Xko za ně převezme cestující na Barrandov a z Barrandova do Hlubočep přiveze jinou várku. :D

KM

Re: Záložní vlak X

Příspěvek od KM » 24.5.2005 9:37

Jonáš píše:[To ano, hodněkrát s emi stalo, že jsem přišel na SN a čekal hodinu a X nikde :cry: Hlavně tak po ránu mezi 5 - 8! :lol:
Jonáši... nebylo to proto, že X bývalo jednu dobu po ránu v Hlubočepích? :-)

KM

Re: Záložní vlak X

Příspěvek od KM » 24.5.2005 9:34

MOp píše:[]
a svuj nazor nam nereknes? podle mne je lepsi, kdyz prijede narvane solo, ale prijede..

nasazeni x - udaje neznam, ale divil by ses, jak casto vyrazi..
No můj názor jsem víceméně napsal - nejbližší vozovna vypraví plnohodnotnou náhradu. Oni cestující už moc neocení takové to hrdinství "ze všech sil zajišťujeme aspoň něco" - ona už je jiná doba a problémy DP je nezajímaj a chtěji kvalitní dopravu, ať si to dopravce zorganizuje jak chce.
No proto by bylo dobré tu statistiku znát (myslím že DP ji ví, a že neruší Xka jen tak "z vody"), možná by se divili ostatní. Ale fakt nevím čísla, proto to tu píšu, skončit na tom, že "rušení je blbost" je špatně. (z jiné diskuse: Názor "zrušení 30 min.int na 502 je blbost" je snadno vyvratitelný během jedné noci. Sáms to ostatně provedl :-) U těch Xek je to složitější).

Jonáš

Re: Záložní vlak X

Příspěvek od Jonáš » 24.5.2005 9:33

MOp píše:a svuj nazor nam nereknes? podle mne je lepsi, kdyz prijede narvane solo, ale prijede..

nasazeni x - udaje neznam, ale divil by ses, jak casto vyrazi..
To ano, hodněkrát se mi stalo, že jsem přišel na SN a čekal hodinu a X nikde :cry: Hlavně tak po ránu mezi 5 - 8! :lol:
Naposledy upravil(a) Jonáš dne 24.5.2005 10:21, celkem upraveno 1 x.

MOp

Re: Záložní vlak X

Příspěvek od MOp » 24.5.2005 9:24

KM píše:Mimochodem, co způsobí větší škodu - vynechaný spoj při int.8 minut a možnosti jet jinou linkou, nebo když přijede místo soupravy zpožděné a tudíž nacpané sólo? Tohle všechno je třeba asi zvážit. Ptám se, nekritizuji, proboha.
a svuj nazor nam nereknes? podle mne je lepsi, kdyz prijede narvane solo, ale prijede..

nasazeni x - udaje neznam, ale divil by ses, jak casto vyrazi..

KM

Re: Záložní vlak X

Příspěvek od KM » 24.5.2005 9:20

9001 píše:Jsem se dozvěděl sice z druhé ruky ,ale prý mají být zrušená i zbylá X. Co je na tom pravdy?
Máte někdo statistiku, kolikrát za den které Xko vyjede, kolikrát za den vyjedou dvě, tři, čtyři Xka současně? Aspoň o motolském Xku by se to tu mohlo vědět, ne? Je lacinější vypadlý spoj nebo mzda dvou řidičů? Tohle se všechno musí zvážit.
Proč nemají pohotovost vozovny nejblíž centru - Strašnice, Žižkov,Pankrác - a vypravily by rovnou soupravu místo sóla - není to náhodou proto, že se víc dbá na to, aby některá vozovna nedělala víc než jiné (jak je patrno i z přísně rovnoměrného nočního vypravení) ? Mimochodem, co způsobí větší škodu - vynechaný spoj při int.8 minut a možnosti jet jinou linkou, nebo když přijede místo soupravy zpožděné a tudíž nacpané sólo? Tohle všechno je třeba asi zvážit. Ptám se, nekritizuji, proboha.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 23.5.2005 20:21

MOp píše:ano, je to vse o penezich a bohuzel je to i pravda. zustane snad zatim pouze nocni xko, jinak nic nebude..

ale nepredbihejme, uvodnicek to zitra jiste jisti .-D, ze petre? :-D
Hlavně aby úvodníček byl,aby to nedopadlo jako s linkou 11 na Spořilově.

Štěpán

Příspěvek od Štěpán » 23.5.2005 19:36

Doufám, že pokud je to pravda, tak že se to brzo vrátí do starých kolejí. Nechce se mi věřit, že by magistrátu bylo jedno, že se několikrát denně stane, že nic nepojede. Lidi hodně naštve když se to bude stávat častějc a budou stížnosti. V tomhle ohledu jsem optimista. :)
Mimochodem, běda tomu, kdo tohle řekne Petrovi Veselému (T6.A5). Minimálně chci být u toho, až se to dozví. :lol: Ale je pravda, že to bude chybět i mě. :cry:

MOp

Příspěvek od MOp » 23.5.2005 19:19

ano, je to vse o penezich a bohuzel je to i pravda. zustane snad zatim pouze nocni xko, jinak nic nebude..

ale nepredbihejme, uvodnicek to zitra jiste jisti .-D, ze petre? :-D

Zamčeno